וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון האולטראס נגד מינוי אלישע לוי: "נוגד את ערכי הספורט"

ארגון אוהדי הפועל תל איב הוציא הודעה תקיפה נגד מינוי של המאמן, בעקבות אותו משחק שרוכים בו היה מעורב: "אין מחילה למאמן בית שאן. לא יכול להימצא תפקיד לאדם שכזה במערכת האדומה"

אחרי שמועמדותם של אלי גוטמן ודרור קשטן ירדה מהפרק, הפועל תל אביב מנהלת מו"מ ונפגשת הערב עם אלישע לוי, מאמנה של הפועל באר שבע ומכבי חיפה בעונות האחרונות. אולם, המהלך הזה לא עובר בשקט אצל ארגון האולטראס של המועדון שזוכר למאמן את אותו משחק שרוכים ידוע לשמצה שבו אלישע לוי הדריך את בית שאן שהפסידה לבית"ר ירושלים ונתנה לה את האליפות על חשבון האדומים.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חלק מהאוהדים לא שכחו לו את משחק השרוכים. אלישע לוי/קובי אליהו

היום ארגון האולטראס הוציא הודעת הבהרה לגבי המינוי האפשרי של אלישע לוי ובה נכתב בין היתר כי: "ארגון אולטראס הפועל מעוניין להבהיר באופן חד משמעי כי הוא מתנגד בתוקף לעצם מועמדותו של אלישע לוי לתפקיד כלשהו במסגרת מועדון הפועל תל אביב, ועל אחת כמה וכמה לתפקיד מאמן הקבוצה. מבחינתנו מדובר בכלל שהוא יהרג ובל יעבור".

עוד נכתב כי "לאורך השנים, כעקרון מנחה, מעולם לא התערבנו בשיקולים מקצועיים, ואין לנו כל כוונה להתחיל לעסוק בכך מכאן והלאה. עבורנו ההתנגדות לעצם מועמדותו של אלישע לוי לתפקיד כלשהו במועדון הפועל תל אביב היא עניין עקרוני, ועל נושאים שהם נושאים עקרוניים עבורנו בכוונתנו להלחם בכל הכוח, על כל המשתמע מכך. אנו מעריכים את מאמצי ההנהלה למנות מאמן למועדון, ונשמח שתהליך זה יסתיים בהצלחה, אולם אנו מסרבים לראות באלישע לוי כאדם אשר ראוי להתמנות לתפקיד זה. הדבר נוגד בעינינו את ערכי המועדון כשם שהוא נוגד את ערכי הספורט".

"יהרג ובל יעבור שאלו שבחרו להעניק לבית"ר ירושלים על מגש כסף את תואר האליפות על חשבון ערכי הספורט וההגינות ימצאו את מקומם בשורות מי שהיו הקורבן הישיר של אותה חוסר ספורטיביות. אין ולא יכולה להיות מחילה למאמן בית שאן. לא יכול להימצא תפקיד לאדם שכזה במערכת האדומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully