וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ברזיל וארגנטינה פתחו עם הפסדים מפתיעים

לילה של הפתעות בדרום אמריקה: ברזיל, ללא ניימאר, רשמה הפסד 2:0 לצ'ילה המצוינת בסנטיאגו. ארגנטינה, ללא מסי ואגוארו שנפצע בשלב מוקדם, ספגה הפסד ביתי ראשון אי פעם מול אקוודור עם 2:0

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה יצאו אתמול (חמישי) לדרך, כשאורוגוואי השיגה ניצחון היסטורי 0:2 בבוליביה ונמשכו לפנות בוקר עם שני הפסדים של שתי הגדולות של היבשת, ברזיל וארגנטינה. הסלסאו חסרו את ניימאר ונכנעו בסנטיאגו 2:0 לצ'ילה המצוינת, בעוד שארגנטינה, שחסרה את ליאונל מסי וסרחיו אגוארו שנפצע בדקה ה-24, ספגה הפסד ביתי משפיל עם 2:0 לאקוודור. גם פרגוואי ניצחה בחוץ (0:1 על ונצואלה) וקולומביה הסתדרה בבית מול פרו (0:2).

שחקני נבחרת ברזיל מאוכזבים. AP
שוב זה קורה להם. שחקני ברזיל/AP

צ'ילה - ברזיל 0:2

צ'ילה הצדיקה את תוארה כאלופת דרום אמריקה עם ניצחון ראשון אחרי 15 שנה על היריבה המושבעת באווירה לוהטת בסנטיאגו. ללא ניימאר המורחק ופיליפה קוטיניו הפצוע, הסלסאו נראו אובדי עצות וחסרי יצירתיות בחלק ההתקפי, כשהולק מתקשה להיכנס למשחק. לה רוחה חיכתה זמן רב עד שהשתחרר הפקק ונרשם שער היתרון. למרות הספקות לגבי כשירותם של ארתורו וידאל ואלכסיס סאנצ'ס, השניים פתחו והאחרון הרעיד את המשקוף בהזדמנות אחת. בדקה ה-72 נפרץ הסכר: מתיאס פרננדס הגביה כדור חופשי אלכסוני ואדוארדו ורגאס המשיך מהאוויר פנימה, כשג'פרסון רק מלטף את הכדור בדרך לרשת. בדקה ה-90 החבורה של דונגה נשברה סופית, כשוידאל וסאנצ'ס החליפו מסירות ברחבה והאחרון דחק פנימה מקרוב את ה-0:2. הסלסאו ינסו להתאושש מהמהלומה במשחק הביתי מול ונצואלה ביום שני, ממנו ניימאר ייעדר פעם נוספת בשל הרחקה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נבחרת צ'ילה אלכסיס סאנצ'ס חוגג. AP
חגיגה צ'יליאנית. אלכסיס חוגג/AP

ארגנטינה - אקוודור 2:0

האלביסלסטה גילו פעם נוספת שהחיים ללא ליאונל מסי קשים, וקשים כפליים כשהם גם ללא קון אגוארו, שנפצע והוחלף בדקה ה-24 כשהוא יורד מהמגרש על אלונקה ולא מצליח לעצור את הדמעות. קרלוס טבס, שנכנס במקומו, התקשה להיכנס לנעליים הגדולות והטריקולור ניצלו זאת כדי לרשום ניצחון היסטורי וראשון אי פעם על אדמת ארגנטינה. לקח הרבה זמן עד שנפל שער במונומנטל, אבל כשזה קרה, זה קרה בצד הלא נכון, עם נגיחה מקרוב של פריקסון ארסו שהעלתה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-81. ארגנטינה יצאה להתקפה בניסיון להשוות ונענשה תוך פחות מדקה עם מתפרצת קטלנית, שהחלה בדהירה של אנטוניו ולנסיה באגף והסתיימה בבישול לשער מצוין של פליפה קאיסדו.

שחקני נבחרת ארגנטינה חבייר מסצ'ראנו, קרלוס טבס, מאוכזבים. AP
לא הסתדרו. מסצ'ראנו וטבס/AP

בוליביה - אורוגוואי 2:0

הסלסטה עשתה היסטוריה עם ניצחון ראשון אי פעם בלה פאס ופתחה בפעם העשירית ברציפות קמפיין מוקדמות מונדיאל עם ניצחון. לואיס סוארס ואדינסון קבאני המורחקים אמנם חסרו, אבל אורוגוואי נעזרה בשחקני ההגנה כדי להשיג הכרעה. המגן מרטין קאסרס כבש כבר בדקה העשירית מריבאונד אחרי נגיחה של אבל הרננדס לקורה, והקפטן דייגו גודין סגר עניין בדקה ה-69 עם נגיחה ממטר אחרי כדור חופשי של קרלוס סאנצ'ס.

שחקן נבחרת אורוגוואי אלבארו גונזאלס מול שחקן נבחרת בוליביה יסמאני דוק. AP
משחק קשוח. אלבארו גונסאלס מול יסמאני דוק/AP

קולומביה - פרו 0:2

החבורה של חוסה פקרמן התחילה את הקמפיין עם ניצחון ושמרה על מאזן נטול הפסדים ביתיים במשחק רשמי תחת המאמן הארגנטינאי (שישה ניצחונות, תיקו בודד). רדאמל פלקאו ראה את קרלוס באקה וטאו גוטיירס מועדפים על פניו, כשהאחרון גם נגח מקרוב פנימה והעלה את קולומביה ליתרון בדקה ה-36. פרו לחצה, ובדקה ה-95 כמעט השיגה את השוויון כשהכדור הורחק מהקו,. קולומביה הגיבה מיד עם התקפה מתפרצת, בסיומה אדווין קארדונה הקפיץ פנימה וחגג שער בהופעת הבכורה שלו במוקדמות.

ונצואלה - פרגוואי 1:0

ניצחון חוץ ראשון לפרגוואי במוקדמות מאז 10 באוקטובר 2009, ואיזה ניצחון מוזר. ונצואלה הייתה הרבה יותר טובה, אבל לא ניצלה את ההזדמנויות שלה ובסופו של דבר ביצעה שטות אחת שעלתה לה ביוקר. הבלם אוסבלדו ויסקארונדו ניסה להשאיר כדור לשוער אלן בארוחה, אבל בעצם "בישל" שער קל לדרליס גונסאלס, שגלגל לרשת החשופה וחרץ את גורל המשחק בדקה ה-85. מפח נפש לווינוטינטו בפתיחת הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully