וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמח להפוך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שמוביל קבוצה לאליפות עם מאמן ישראלי"

אחרי שנה מדהימה לספורט שלנו, וואלה ספורט קופצת לעתיד ומביאה את הטקסטים שתקראו אחרי רגעי השיא בשנה הקרובה. והפעם: הריאיון המפרגן של לברון לבלאט אחרי הזכייה באליפות

פחות מיממה לאחר שזכה בתואר האליפות השלישי בקריירה שלו, העניק הלילה לברון ג'יימס ראיון מקיף לכריס היינס מ-"קליבלנד פליין דילר", בו סיכם את העונה הארוכה שהסתיימה עם ניצחון מתוק בגמר מול סן אנטוניו, סימן את רגעי המפתח בדרך להכתרתם הראשונה אי פעם של הקאבלירס כאלופי ה-NBA ולא שכח כמובן לפרגן למאמנו דיוויד בלאט, שעשה היסטוריה עבור קליבלנד, וגם עבור ישראל.

ברשותכם נתמקד כמובן בזווית הישראלית של הראיון, ובאופן שבו קינג ג'יימס ניתח את חלקו של המאמן בהישג חסר התקדים. "עכשיו אני יכול לגלות שבעקבות פתיחת העונה החלשה השאלה האם לפטר את קואץ' בלאט אכן עלתה" הוא הודה. "אבל בסופו של דבר אני שמח שהחלטתי, כלומר החלטנו, לתת לו עוד צ'אנס. אמרתי לדן ולגריף שאני שומע את הקולות, אבל אני מרגיש שיש בבחור הזה משהו שחבל לוותר עליו".

כשנשאל על השינויים במצבת השחקנים של הקאבס במהלך העונה אמר לברון: "כמובן שגם צירופו של דמיאן לילארד במקום מת'יו דלבדובה, העסקה הסיבובית ששלחה את טיוטת החוזה של מייק מילר לניקס והביאה לנו מסקרמנטו את דמרכוס קאזינס והטרייד שהנחית את דיאנדרה ג'ורדן תמורת טיירון לו תרמו לשיפור הסגל של הקבוצה, אבל השינוי היה קודם כל בזכות בלאט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהתבקש לשים את האצבע על רגע המהפך, נזכר לברון בחיוך: "באמצע נובמבר כבר היינו במאזן של 3:6, במרחק של שני משחקים וחצי מראשות המזרח והכל היה נראה שחור, אבל הכל השתנה בזכות ערב הבאולינג שבלאט לקח אותנו אליו. אין לי איך להסביר עד כמה התגבשנו באותו יום. ג'יי אר ניסה לזרוק מקצה האולם, קיירי נפצע בניסיון לסדר את הפינים, צחוקים מטורפים. היה ממש כיף, ובסוף בלאט אסף את כולנו והעביר מסר שמהדהד לי בראש עד היום: "חבר'ה, אם בכזה אולם באולינג מצ'וקמק בעיר מעופשת כמו קליבלנד הצלחנו למצוא נעליים מתאימות למוזגוב – הכל אפשרי. גו קאבס".

"מאותו רגע הבנתי שאנחנו בעצם באותו ראש", המשיך לברון. "כל העיתונאים כאן הרי שונאים את בלאט כי הוא חושב שהוא יותר חכם מהם, וביום ההוא באולם הבאולינג הבנתי שהוא פשוט צודק. בעונה שעברה כשהוא היה מצטט לנו משפטי חוכמה שאמר לו בחור בשם אבי אייבן, הייתי מדמיין אותו כדמות ממשפחת פלינסטונס. אבל השנה אשכרה הקשבתי, וקלטתי שהקואץ' שלי גאון. עוד באותו יום הודעתי לשחקנים שמעכשיו אסור יותר לשבת עם אזניות בתדריכי וידאו".

למי שהספיק לשכוח, אלו היו הימים בהם הקאבס התחברו גם על הפרקט, והאחווה פרחה בין ה-MVP שבדרך למאמן המושמץ לשעבר, בדרכו לקטוף את תואר מאמן העונה. "כבר בחנוכה ידעתי שיש לנו כאן משהו מיוחד", סיפר לברון להיינס. "הבנתי שקואץ' טוב הוא באמת כמו טייס קרב, והקואץ' שלנו הוא לא פחות טוב מטום קרוז. ממש התחברנו, כי הוא מאוד מזכיר לי את עצמי. את ליל הסדר ווינדהורסט ואני עשינו אצלו, ושמענו סיפורים מטורפים. ידעת למשל שאת המשחק שלנו מול הסיקסרס ראו 7.1 מיליון ישראלים? וידעת שלקבוצה הקודמת שלו קראו 'מי כמוך באלים לברון'? דיס איז אוסום! גיליתי דוד ממש קול, ואני שמח שהוא עזר לי לעשות היסטוריה, להשאיר את מייקל ג'ורדן מאחור ולהפוך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שמוביל קבוצה לאליפות עם מאמן ישראלי".

* מדובר בטקסט בדיוני

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully