וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי ואני הסכמנו שבלי הקבוצה סביבנו, לא היינו כובשים כל כך הרבה שערים"

אחרי שנה מדהימה לספורט שלנו, וואלה ספורט קופצת לעתיד ומביאה את הטקסטים שתקראו אחרי רגעי השיא בשנה הקרובה. והפעם: ערן זהבי זוכה בנעל הזהב ומפלרטט עם ליאו מסי ובנו

הרגע בו המצלמות מאחורי הקלעים קלטו את טיאגו מסי ניגש
לאביו, תוך כדי שהוא מצביע על הזוכה, ושואל "אבא, מי זה", היה הרגע בו האסימון נפל. גם לכוכב מכבי תל אביב וגם לכולנו כאן בישראל: לאירופה יש מלך שערים חדש, זוכה חדש בנעל הזהב. נעל הזהבי, אם תרצו.

הליגה הישראלית רק במקום ה-22 בדירוג אופ"א. לא השישית בטיבה ואפילו לא קרוב לזה. המשמעות, מבחינת נעל הזהב, היא שכל שער בה שווה רק נקודה אחת. בליגה הספרדית לעומת זאת, כל שער שווה שתי נקודות. ואם כל זה לא מספיק, הרי שגם משחקים שם שני משחקים יותר בעונה. אלא שליאו מסי נעצר השנה על 24 כיבושים "בלבד" וכריסטיאנו רונאלדו, שכנראה שמר את עצמו ליורו, אליו פורטוגל כמובן לא העפילה בסוף בשל אותו הפסד לישראל בפלייאוף העלייה משער בדקה ה-94 של מי-אם-לא, נבלם על 20 שערי ליגה בלבד. וכך, 50 הכיבושים של זהבי בעונה החולפת בליגת העל סידרו לו את התואר היוקרתי והפכו אותו לזוכה הראשון אי פעם מאז שהחלה שיטת הכפלת הנקודות שמשיג את התואר מבלי לקבל אף בונוס על השערים שלו. העונה האחרונה הוכיחה שהוא ממש לא צריך בונוסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לרונאלדו, מפסיד גרוע שכמותו, שלמרות שזכה בתואר בשנתיים החולפות ובסך הכול ארבע פעמים בעבר, לא הסכים לברך את זהבי על הזכייה הסנסציונית, אולי זכר לאותו פיו-פיו מול העיניים של כוכב ריאל אחרי אותו שער עלייה היסטורי, הרי שמסי, שבעצמו גרף את התואר הזה שלוש פעמים לאורך הקריירה, לא נראה מאוכזב, למרות שהחמישייה של זהבי במחזור סיום העונה הורידה אותו ברגע האחרון למקום השני. לאחר שהארגנטינאי הסביר לטיאגו מיהו היהלום של מכבי תל אביב, הוא ניגש בעצמו ולחש כמה מילים על אוזנו של הישראלי.

"הוא אמר לי שהוא מאמין שאהיה גם מלך שערי היורו הקרוב ושהוא חושב שבעונה הבאה, באתלטיקו מדריד, אני אוכל לתת עוד פייט טוב על התואר", סיפר לאחר הטקס זהבי הנרגש, "הוא בסך הכול בחור די צנוע, רגליים על הקרקע, מדבר אליך בגובה העיניים. טוב, קצת פחות מגובה העיניים", הוסיף מספר 7 בחיוך קל.

מה הלאה? כאמור, בעונה הבאה צפוי הטריו הזה לספק עוד קרב מסחרר על התואר. קשה להאמין שמסי ורונאלדו יכבשו פעם נוספת כל כך מעט שערים, אבל כעת, כשהבונוס על כל כיבוש יגיע גם לחלוץ שהקולצ'ונרוס השקיעו בו 15 מיליון יורו, יש לו בהחלט סיכוי מצוין לצרף עוד נעל זהב לאוסף: "מסי ואני הסכמנו שבלי הקבוצה סביבנו, לא היינו כובשים כל כך הרבה שערים. בסך הכול, אני לא רוצה להצטרף לכל ההשוואות שאתם עורכים כל הזמן בתקשורת, אלא רק ליהנות מהרגע, אבל אם אני חייב, אני חושב שהסגנון שלי הוא שילוב בין הזריזות של רונאלדו לפיניש של מסי", הוסיף זהבי.

* מדובר בטקסט בדיוני

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully