וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאבד כוכב נוער? מתן חוזז דורש להשתחרר ממכבי תל אביב

2.9.2015 / 7:10

החלוץ הצעיר, שכבש בעונה שעברה 18 שערים, מסרב לחתום על חוזה לארבע שנים ולעבור בהשאלה לבית"ר תל אביב רמלה, מחשש שלא ימצא את מקומו בקבוצה הבוגרת. בימים האחרונים הוא פנה להתאחדות, בבקשה לקבוע לו תג מחיר

ברני ארדוב
מתן חוזז שחקן הנוער של מכבי תל אביב עם מאוויס צ'יבוטה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזז חוגג בעונה שעברה עם מאוויס צ'יבוטה. הראשון מסרב להיות מושאל, השני בשנת התחשלות בכפר סבא/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב עלולה לאבד עוד אחד משחקני העתיד של המועדון. בתחילת השבוע הגיש החלוץ הצעיר מתן חוזז פנייה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בבקשה להשתחרר לאלתר, בטענה כי אין לו חוזה בקבוצה והוא לא רוצה להישאר בשורותיה ולחתום על חוזה חדש.

חוזז (19) כבש בעונה שעברה 18 שערים במדי קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שזכתה באליפות תחת המאמן זיו אריה. הקיץ ביקשו בקרית שלום להחתים אותו על חוזה חדש לארבע עונות, ולהשאילו מיידית לבית"ר תל אביב רמלה, המשמשת קבוצת הבת של המועדון - בדומה למהלך שנעשה עם טאלנט צעיר אחר, יונתן כהן, ששיחק עם חוזז בקבוצת הנוער בעונה שעברה. במכבי קיוו כי חוזז ישתפשף עונה אחת בלאומית, ואחרי שיתחשל תיבחן בקיץ הבא האפשרות להחזיר אותו לקבוצת הבוגרים.

אלא שבניגוד לכהן, חוזז מסרב לחתום על חוזה חדש ומבקש ממכבי תל אביב כבר זמן מה להציב תג מחיר עבור כרטיסו בכדי שהוא יוכל לפדות אותו. כל הנסיונות להגיע להבנות עם מכבי תל אביב לא צלחו, ובאחרונה שכרו חוזז ומשפחתו את שירותיו של עו"ד יוסי גאייר, שהגיש את הפנייה למוסד לבוררות. גאייר מבקש כי הבורר יורה למכבי תל אביב לקבוע את מחירו של השחקן בכדי שהוא יוכל לעבור באופן קבוע למועדון אחר.

על פניו, תקנון ההתאחדות לכדורגל אינו מיטיב עם חוזז, מאחר שהוא מתחת לגיל 21. תקנון ההתאחדות קובע כי שחקן מעל גיל 21 שאין לו חוזה יכול לפנות לוועדה למעמד השחקן ולבקש כי זו תקבע את מחירו. מאחר שחוזז חגג 19 באוגוסט האחרון, החוק הזה לא חל עליו, ומכאן הפנייה למוסד לבוררות כדי שייתן לו סעד.

מכבי תל אביב מנסה לעצור את המגמה שתפסה תאוצה בחודשים האחרונים, של שחקנים מובילים בקבוצת הנוער החוששים שלא יוכלו להשתלב בקבוצה הבוגרת ואף ילכו לאחור, על רקע מדיניות הרכש הנדיבה של המועדון, ומחפשים את דרכם החוצה. זכור, למשל, המקרה של רועי קהת שפדה את כרטיסו ממכבי תל אביב לפני כשנתיים אחרי בוררות ויצא לקריירה במועדונים אחרים. חוזז, ששמו גם נקשר לקרית שמונה בחודשים האחרונים, רוצה כנראה לעשות את אותו המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully