וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נותן כבוד ליריבות, יובנטוס רגועה: "לא מפחדים מאף אחד"

כוכב ריאל על ההגרלה: "היריבות חזקות, זכייה זאת המטרה". אלופת איטליה לא מתרגשת מבית המוות. נאתכו: "עם מנצ'סטר יונייטד וקבוצה גרמנית אי אפשר לקרוא לבית הזה קל". בואטנג: "אוהבים לשחק נגד ארסנל"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי לצד שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
רונאלדו צופה במסי זוכה בתואר שחקן העונה באירופה/רויטרס

בית א': פ.ס.ז', ריאל מדריד, שחטאר דונייצק, מאלמו
בית ב': פ.ס.וו, מנצ'סטר יונייטד, צסק"א, וולפסבורג
בית ג': בנפיקה, אתלטיקו, גלאטסראיי, אסטנה
בית ד': יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, סביליה, בורוסיה מנשנגלדבאך
בית ה': ברצלונה, לברקוזן, רומא, באטה בוריסוב
בית ו': באיירן מינכן, ארסנל, אולימפיאקוס, דינמו זאגרב
בית ז': צ'לסי, פורטו, דינמו קייב, מכבי תל אביב
בית ח': זניט, ולנסיה, ליון, גנט

ליגת האלופות תצא לדרך ב-15 בספטמבר, וההגרלה הערב (חמישי) סיפקה שפע של משחקים מרתקים. שחקנה של ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו אמר על ההגרלה שזימנה לקבוצתו את פ.ס.ז', שחטאר ומאלמו: "היריבות חזקות, ואנחנו ננסה להעפיל שלב. זכייה בליגת האלופות זאת מטרה שאנחנו רוצים להשיג".

יובנטוס הוגרלה לבית ד', שמתסמן כצמוד והפתוח מבין כולם. פינאליסטית עונת 2014/15 קיבלה את מנצ'סטר סיטי, סביליה ובורוסיה מנשנגלדבאך, אולם מנהלה המקצועי ג'וזפה מארוטה לא התרגש: "אנחנו יובנטוס ואנחנו לא מפחדים מאף אחד. האופטימיות שלי מתבססת על ריאליזם בריא, שהיריבות יצטרכו לעבור דרכנו. כל המשחקים יהיו קשים". על המפגש הצפוי עם יורנטה אמר מארוטה: "יהיה מעניין לפגוש אותו ואנחנו ננסה לנצח".

ביברס נאתכו אמר על ההגרלה של צסק"א: "עוד מוקדם מדי להסיק מסקנות. עם מנצ'סטר יונייטד וקבוצה גרמנית אי אפשר לקרוא לבית הזה קל, אבל צסק"א תמיד משחקת כדי לנצח כל יריבה".

באיירן מינכן קיבלה יריבה ותיקה, ארסנל, מולה התמודדה פעמים רבות בעבר, ושחקנה של אלופת גרמניה ג'רום בואטנג התייחס להגרלה שזימנה לקבוצתו גם את אולימפיאקוס ודינמו זגרב: "אנחנו מרוצים, היה יכול להיות יותר גרוע. אנחנו תמיד אוהבים לשחק נגד ארסנל, המשחקים נגדם מותחים וצמודים".

מאמן אולימפיאקוס מרקו סילבה: "אנחנו חייבים להתעלות כדי להיות ברמה הנדרשת, וצריכים להתוכנן היטב לעונה. טעויות בשלב הזה עולות ביוקר, ועלינו לספק גאווה למועדון ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים".

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס חוגג שער. AP
יובה מחכה לו. יורנטה/AP

מאמן פ.ס.וו איינדהובן פיליפ קוקו: "הגרלה קשה, אבל מצד שני יהיה נהדר לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד ולפגוש את לואי ואן חאל ואת ממפיס. צסק"א מוסקבה ו-וולפסבורג גם קבוצות חזקות. מחכה לנו משימה קשה".

מאמן זניט אנדרה וילאש-בואש על הבית בו קבוצתו תשחק נגד ולנסיה, ליון וגנט: "הוגרלנו לבית די שווה כוחות, ונעשה הכול כדי לעלות שלב. כל שלב בהכנות קריטי להמשך". מאמן ליון הובר פורנייה: "הבית די שקול. אני מקוה שנוכל לעלות שלב, יש לנו סיכוי לעשות זאת. אין שמות גדולים בקבוצה, אבל הקבוצות הן קבוצות טובות".

לברקוזן הוגרלה עם ברצלונה, רומא ובאטה בוריסוב ושחקנה של הקבוצה הגרמנית רוברטו הילברט אמר: "קיבלנו פחות או יותר את היריבות הכי קשות שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully