וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נחתה בבלגיה, מוראר יחזור לאימונים תוך שבוע

13.7.2015 / 11:03

הבדיקות של הקשר החדש לא הראו פגיעה רצינית בשרירי הבטן ויחזור לאימונים מלאים מוקדם מהצפוי. רמי גרשון, שייעץ לדראפיץ' לקראת שרלרואה בחמישי, צופה חיים קשים לבית"ר: "יריבה חזקה"

צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: שניר דבוש

בבית"ר ירושלים קיבלו היום (שני) חדשות טובות: למרות החששות מפציעה של ולאד מוראר, בבדיקות שנערכו לו היום התברר כי הוא לא סובל מפגיעה רצינית בשרירי הבטן. הקשר החדש סובל מגירוי באיזור שלפוחית השתן, יטופל באנטיביוטיקה בשבוע הקרוב ואז יחזור לאימונים מלאים. החששות התגברו על רקע העובדה שהשחקן ואביו הבהירו למועדון כי אם יהיה מושבת למספר חודשים, הוא עשוי שלא להישאר.

היום ערכה הקבוצה אימון בוקר ובצהריים הגיעו השחקנים לשדה התעופה. שלומי אזולאי חזר אתמול להתאמן עם הקבוצה אימון מלא, אך אינו כשיר למפגשים עם שרלרואה. דניאל אסקלינג אמור להמשיך לפתוח בהרכב, כאשר היחיד מבין מכל שחקני הרכש שעשוי לפתוח בהרכב הקבוצה הוא פאבלו דה לוקאס, שעשוי לפתוח במקומו של דני פרדה. עומר נחמני אמור להמשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בשורות טובות. דראפיץ'/ברני ארדוב

לפני ההמראה היום אמר הקשר לירוי צעירי על שרלואה: "אנחנו עוד לא מכירים אותם לעומק. אתמול התחלנו להתעסק בזה. עשו לנו שיחה והתחלנו לקבל נתונים בסיסיים ובמהלך השבוע נלמד אותם לפרטי פרטים. מדובר בקבוצה טובה. מי שסיימה בפלייאוף העליון בבלגיה חייבת להיות חזקה ויהיה לנו קשה. אנחנו רוצים להעביר את ההכרעה לארץ, אבל זה לא יהיה פשוט. שיחקתי בליגה הבלגית וברור לי שזאת קבוצה חזקה ויהיו לנו חיים קשים שם".

צעירי סיפר על ההתאקלמות בבית"ר: "אני מרגיש מאוד בשל לבית"ר ירושלים. עברתי הרבה מאוד בכדורגל, לטוב ולרע. הייתי כבר בבלגיה ובמכבי חיפה, היו לי שנתיים אחרונות לא פשוטות, כל הדברים האלה חישלו אותי והביאו אותי מוכן יותר לבית"ר. האנרגיות טובות אצל כולם, ראו ביום חמישי את הטירוף עם ה17-18 אלף אוהדים שכולם רעבים להצליח. יש לנו קבוצה טובה, מצטרפים עוד שחקנים ואני מאמין מאוד שאפשר לעשות עונה יפה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תומר ירוחם שחקן בית"ר ירושלים עם פאבלו דה לוקאס. ברני ארדוב
דה לוקאס וירוחם ממריאים לבלגיה/ברני ארדוב

לקראת שרלרואה בבית"ר התייעצו גם בלם נבחרת ישראל רמי גרשון, שמשחק בגנט. גרשון וגנט סבלו לא מעט משרלרואה בעונה שעברה. בלם הנבחרת צופה לבית"ר חיים קשים במפגש, בעיקר בבלגיה.

"שרלרואה היא קבוצה מאוד מאוד טקטית, שנבנתה בצלמו של המאמן שלה", הוא אומר. "קשה מאוד לשחק נגדה, הם יחידה אחת לוחמת שלא מפסיקה לעבוד על המגרש. לבית"ר לא יהיה פשוט בכלל, בעיקר בחוץ. שרלרואה מתאימה את עצמה ליריבה, בניתוח שעשו אצלנו האנליסטים ומחלקת הסקאוטינג ראו בבירור שנגד קבוצות עדיפות היא מחכה מאחור ונגד קבוצות קטנות ממנה היא יוזמת הרבה יותר ולוחצת קדימה. זה מה שהיא אמורה לעשות גם נגד בית"ר, כי היא צריכה לבוא לישראל עם תוצאה טובה".

גרשון הוסיף: "במה שקשור למצבים נייחים עזבו אותה שני שחקנים גבוהים שאחד מהם עבר אלינו. עבורנו היא הייתה הכבשה השחורה, לא הצלחנו לנצח אותה והיא עשתה לנו בעיות בכל אחת מארבעת המשחקים בעונה שעברה. היא עשתה חיים קשים לכל הקבוצות הבכירות ולבית"ר צפויים משחקים לא פשוטים איתה. היא שוות ערך לקבוצת צמרת בישראל, ללא ספק".

(עדכון ראשון: 07:20)

רמי גרשון שחקן גנט. GettyImages
משוכה גבוהה. רמי גרשון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully