וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט: "אני נמצא בלחצים, לא אצא עם הקבוצה למחנה האימונים"

27.6.2015 / 21:50

קשר המריבה הפתיע הבוקר את מכבי תל אביב כאשר החרים את האימון ולא ענה לשיחות מאנשי המועדון. בצאת השבת פרסם הודעה: "אני זקוק לכמה ימים של שקט כדי להחליט על המשך דרכי בכדורגל"

קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב, בן רייכרט, החרים הבוקר (שבת) את אימון הקבוצה בעקבות רצונו לעזוב אותה. עדיין לא ברור האם רייכרט, ששב הקיץ מהשאלה בהפועל תל אביב שמעוניינת להחזירו לשורותיה, ייצא מחר למחנה האימונים של האלופה.

במסר ששלח רייכרט הבוקר לגורם במועדון, כתב הקשר הצעיר: "הלכתי עם הלב שלי, מקווה שתבינו את זה". ההחלטה התקבלה בהפתעה גמורה במכבי תל אביב, וגם אצל סוכנו אבי נמני. אתמול רייכרט עוד הרשים באימון וכבש שער במשחק פנימי. לדברי גורמים במועדון, התחושות ששידר לחבריו היו שהוא שלם לגמרי עם ההחלטה להישאר בצהוב, ולכן המהלך האחרון התקבל בתדהמה.

מאוחר יותר הערב, רייכרט מסר הודעה נוספת וניסה להסביר את המהלך: "בימים האחרונים אני נמצא בלחצים אדירים שלא מאפשרים לי להתאמן באופן סדיר ולהתרכז בכדורגל ולכן אני לא אצא למחנה האימונים מכיוון שאני זקוק לכמה ימים של שקט כדי להחליט על המשך דרכי בכדורגל. אני מבקש מכלי התקשורת לכבד את רצוני ולתת לי את השקט הדרוש לי. אמסור הודעה מפורטת לאחר שאחליט על צעדיי".

במכבי לא כועסים בשלב הזה על רייכרט, ומנסים לאתר אותו. הבעיה, מבחינת אנשי האלופה, היא שהשחקן ניתק קשר, ולא עונה לשיחות טלפון שינסו לשכנעו לבצע פניית פרסה. מבחינת המועדון, הכל פתוח אם הוא יחליט לחזור בו ולצאת עם הסגל לאוסטריה.

הפודיום: הצצה לסיפור המטורף של בן רייכרט

שחקני מכבי תל אביב, בן רייכרט, גל אלברמן, ברק בדש. קובי אליהו
ישוב להתאמן בקרית שלום? רייכרט באימון הפתיחה, השבוע/קובי אליהו

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "בן רייכרט שחקן מוערך מאוד על ידי מכבי תל אביב ויש לו חלק חשוב בעתיד המועדון. אנו מבינים את הבלבול שבו הוא נמצא כתוצאה מהלחץ המופעל עליו, אך למרות זאת אנו מצפים שישוב לאימונים יחד עם שאר הסגל".

ביום חמישי הודיע עורך הדין יוסי שפרלינג, שהציג עצמו כבא כוחו של רייכרט, כי השחקן אינו מעוניין להמשיך במכבי תל אביב, ושהוא אמר זאת למנהל המקצועי ג'ורדי קרויף. מאוחר יותר הוציא השחקן הודעה כי שפרלינג אינו מייצג אותו, וסוכנו היחיד הוא אבי נמני.

עדכון ראשו: 11:06

עוד באותו נושא

הקורבן: "הפודיום" - הקרב על בן רייכרט

לכתבה המלאה
טל בן חיים ערן זהבי אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
התאמנו ללא רייכרט. ערן זהבי וטל בן חיים הבלם, הבוקר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully