וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מתאבקת טרנסג'נדרית בתאילנד, הקופץ שניצל בנס ממוות

רוט דואן מדהימה את התאילנדים וגם זכתה במדליית זהב, כוכב ריאל מדריד בזוגיות חדשה עם דוגמנית איטליה וגם: הנתונים המאכזבים של פלקאו, וקופץ הצוקים שניצל ממוות

16:33: התאונה הכי מפחידה שראיתם בתקופה האחרונה

אליפות העולם בקפיצות מצוקים התקיימה לראשונה ב-2009 ומאז נערכת באופן קבוע. מיטב הקופצים מנסים להרשים את השופטים על ידי קפיצה מרשימה מגובה רב, ומשאירים רבים פעורי פה על ידי ביצועיהם. אך מה שקרה בסוף השבוע האחרון בתחרות שנערכה בצרפת, ייזכר עוד שנים רבות. סטיב לובו בן ה-29 עשה את כל מה שעשו שאר הקופצים לפניו - חימום כמו שצריך והכנה נפשית ראויה, אך למרות זאת כמעט וקיפח את חייו על המקפצה. לובו עמד על הקצה, קפץ ופגש עם ראשו את קצה המקפצה. 75,000 אלף הצופים שחזו במקרה נותרו בהלם ומיד עם נחיתתו במים, אנשי הצוות הרפואי מיהרו להעניק לו טיפול. למרבה ההפתעה, כל מה שנדרש היה פלסטר זעיר, שכן לובו יצא מהמקרה כמעט ללא פגע. צפו בנס (בווידאו: הקפיצה של לובו - אחרי 1:40).

14:30: השוער שתה מים וספג שער הזוי

בליגה הסינית נערך אתמול משחק במסגרת המחזור ה-11 בין ליונינג לצ'ונגקינג. האורחים הובילו 0:1 עד הדקה ה-84 שבה הובקע שער שוויון מוזר במיוחד בבעיטה חופשית מהירה שתפסה את השוער כשהוא בכלל שותה מים ליד הקורה. צפו בשער ההזוי.

צפו בגול המוזר שנכבש בסין

09:30: לוחמת קיקבוקסינג טרנסג'נדרית בתאילנד

תכירו, קוראים לה רוז והיא לוחמת קיקבוקסינג טרנסג'נדרית בתאילנד. היא לובשת מכנסיים קצרצרים עם חולצה ורודה. השם שלה על הזירה הוא רוט דואן, והיא גם זכתה במדליית זהב בארצה. הייתם מוכנים להתמודד מולה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתם נאבקים מולה? רוז בלבוש האזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:15: האם זו הצמודה החדשה של רונאלדו?

אחרי הפרידה המתוקשרת של כריסטיאנו רונאלדו מאירנה שייק, כוכבה המסוקס של ריאל מדריד נכנס לשוק הרווקים המבוקשים, אך מסתבר שלא להרבה זמן. מספרד טוענים שהפורטוגלי כבר מצא את הצמודה החדשה שלו. קוראים לה אלסיה טדסקי, והיא שחקנית ודוגמנית מפורסמת באיטליה. עכשיו, כשהעונה בספרד הסתיימה, לרונאלדו יש הרבה זמן פנוי לתחזק זוגיות חדשה.

אלסיה טדסקי שחקנית. GettyImages
הצמודה החדשה של רונאלדו. אלסיה טדסקי צילום:/GettyImages

09:10: הנתונים המאכזבים של פלקאו

רדאמל פלקאו שוחרר אתמול באופן רשמי ממנצ'סטר יונייטד. הכוכב הקולומביאני הגיע ברעש גדול לקבוצה, אך עוזב מהר מהצפוי, אחרי עונה מאכזבת במיוחד. הנה הנתונים שמסבירים למה

09:05: באלוטלי מתכונן לעונה הבאה בליברפול

כמו רדאמל פלקאו, עוד "כוכב" שחווה עונה מאכזבת במיוחד הוא מריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי של ליברפול סיים אתמול עונה עם קבוצתו כשהוא כובש שער בודד אחד ב-24 הופעות ליגה. כל הסימנים מראים על כך שהחלוץ ישוחרר מהקבוצה בקרוב לאור ההופעות החלשות שלו, אך זה לא מנע מבאלוטלי עצמו לצייץ לאוהדים ולהתכונן לעונה הבאה במדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully