וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו במסר לריאל: "מקווה לעבוד עם אנצ'לוטי גם בעונה הבאה"

בריאל מדריד מסכמים עונה מאכזבת וטרודים בשאלת עתידו של המאמן, שהבטיח: "או שאהיה במדריד, או שאקח לעצמי שנת חופש". CR7 ברמז עבה, חאמס מצטרף אליו ומה חושבים האוהדים?

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
לא משאיר מקום לספק. רונאלדו/AP

ריאל מדריד סיימה אמש (שבת) עונה חמוצה עם נחמה קטנה, כשהביסה את חטאפה 3:7 במשחק שנעל את עונת 2014/15 בליגה הספרדית. אחרי המשחק הבלאנקוס החלו בשלב הסיכומים של העונה ומטבע הדברים עלתה שוב ושוב הסוגיה הבוערת ביותר, לעת עתה: סוגיית הישארותו של המאמן קרלו אנצ'לוטי. אחרי עונה בה המאמן האיטלקי לא זכה בתואר משמעותי גל השמועות סביב מעמדו הולך וגדל. למרות זאת, אם לשפוט על פי הסקרים על פי 'מארקה' ו'אס' המזוהים עם המועדון, האוהדים דווקא תומכים בו ומעוניינים בו כמאמן גם לעונה הבאה, בעיקר לאור האלטרנטיבות הלא מרשימות שמוזכרות כאופציות לרשת אותו בתפקיד, ובראשן רפא בניטס.

כך או כך, נראה שלכריסטיאנו רונאלדו יש דעה נחרצת בעניין. זמן קצר לאחר המשחק CR7 העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו מחובק עם המאמן האיטלקי ולא השאיר מקום לספק כשכתב "מאמן מצוין ואדם מדהים. נקווה שנעבוד ביחד גם בעונה הבאה".

גם חאמס רודריגס הצטרף לקו של רונאלדו, אם כי רמז יותר בעדינות על רצונותיו כשאמר כי "עזיבה של אנצ'לוטי תהיה דבר שקשה מאוד לשאת. הוא הגיע לכאן לפני שתי עונות, הוא מכיר מצוין את הקבוצה ואת כל אחד מהשחקנים. אבל זו לא ההחלטה שלי, כך שאני לא צריך לדבר על זה יותר מדי".

מאמן ריאל הוסיף שמן למדורה כשנדרש בעצמו לסוגיה וסיפק אמירות מעורפלות ולא ממש ברורות. "העתיד שלי די ברור - או שאהיה בריאל, או שאקח לעצמי שנת מנוחה. אם בריאל יגידו שלא מעוניינים בי, לא אהיה שמח", אמר לכתבים בסיום. "אין צורך למהר, המועדון שוקל מה טוב עבורי. עדיין לא קיבלתי תשובה סופית, אבל אני מאמין שהכל יתבהר עד יום שני או שלישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מצטרף לרונאלדו. חאמס רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully