וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 שעות אחרי הזכייה בגביע: מכבי תל אביב נקנסה ב-41 אלף שקל

בית הדין קנס את האלופה ב-20 אלף שקל על הדלקת האבוקות של אוהדיה במשחק חוץ מול באר שבע, ועוד 21 אלף בעקבות עיכוב ביציאה ממנהרת השחקנים במשחק מול קרית שמונה

24 שעות אחרי גמר הגביע והזכייה בטרבל, מכבי תל אביב עמדה לדין הערב (חמישי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וספגה קנס של 20 אלף שקלים. העונש ניתן לה על ידי הדיין ישראל שמעוני, בעקבות הדלקת שלוש אבוקות ושני רימוני עשן ביציע האוהדים במשחק החוץ מול הפועל באר שבע בווסרמיל. כמו כן, נגד האלופה ומחזיקת הגביע הטרייה עומד כעת קנס על תנאי של 30 אלף שקלים, בכל הרשעה חוזרת בעבירה לפי סעיף זה בגין שימוש באמצעים פירוטכניים אסורים.

זה לא נגמר כאן: מכבי תל אביב נקנסה ב-21 אלף שקלים נוספים, בעקבות עיכוב של כחמש דקות ביציאה של הקבוצה ממנהרת השחקנים במשחק האליפות מול קרית שמונה, מה שהוביל לדחייה של ארבע דקות בפתיחת המשחק. כמו כן, הכרוז ירד לכר הדשא עם הבקעת השער הראשון. הצהובים ספגו אזהרה וכאמור קנס נוסף.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד לא נרגעו מהחגיגות, כבר קיבל קנס. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

עוד בבית הדין: אור ברוך, חלוצה של מכבי נתניה, הורחק לשני משחקים בפועל (כולל ההרחקה האוטומטית) בגלל התנהגות בלתי הולמת במשחק מול הפועל עכו (2:1). כזכור, ברוך ספג כרטיס אדום בתוספת הזמן ועל פי דו"ח השיפוט אמר לשופט דניאל בר נתן: "פי כוס אוחתק ערס". בר נתן הדגיש כי החלוץ ניגש אליו לחדר ההלבשה לאחר מכן כדי להתנצל על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully