וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: קני סייף בישל, גנט עלתה למקום הראשון בבלגיה

הישראלי נכנס בדקה ה-72 ובישל בתוספת הזמן את השער השלישי ב-1:3 בחוץ על סטנדרד ליאז'. רמי גרשון השלים 90 דקות טובות והשניים ימתינו לראות מה תהיה התוצאה במשחק בין ברוז' לאנדרלכט

רמי גרשון שחקן גנט. טוויטר, צילום מסך
חזרו למסלול. רמי גרשון/צילום מסך, טוויטר

המחזור השלישי בפלייאוף העליון בבלגיה יצא הערב (שישי) לדרך, וגנט ניצלה אותו כדי לטפס זמני למקום הראשון ולדחוק למקום השני את קלאב ברוז'. גנט גברה 1:3 בחוץ על סנטנדרד ליאז', ובכך למעשה היא התגברה על ההפסד במחזור הקודם לשרלרואה 2:1. מי שהיו שותפים לניצחון הם רמי גרשון ששיחק 90 דקות וספג צהוב, כאשר חברו קני סייף נכנס כמחליף 18 דקות לסוף ובישל בתוספת הזמן את השער השלישי

ניקלאס פדרסן הדני, שהבקיע עד הערב שני שערים, ניצל את ההזדמנות כדי להכפיל את הכמות עם צמד פרטי בדקות 23 ו-52. ז'ופרה מוז'אנג'י ביאה החזיר את סטנדרד למשחק עם פנדל מוצלח בדקה ה-66, אבל סרז' טאבקו סגר את הסיפור כשהבקיע ארבע דקות בתוך תוספת הזמן אחרי כדור עומק יפה של סייף. סטנדרד, קבוצתו לשעבר של גיא לוזון, עדיין רביעית בטבלה, אבל היא כבר עם שני הפסדים לעומת ניצחון מאז שהחל הפלייאוף.

ביום ראשון יימשך המחזור כאשר קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב תקווה לחזור לראשות הטבלה ותארח את אנדרלכט (19:00). קורטרייק שניצחה אותה במחזור הקודם תקווה להמשיך את המומנטום במשחק הביתי שלה נגד שרלרואה.

*** באזרבייג'אן, סימורג של עידן ויצמן (90 דקות) הפסידה 2:0 בבית לקרבאח. מוארם מוארם כבש את הצמד שהנחיל הפסד שלישי ברציפות לסימורג שנמצאת במקום החמישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully