וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל זועמת על הצהוב של רונאלדו, אנצ'לוטי: "זה לא ייאמן"

למרות הניצחון, הבלאנקוס עסקו בעיקר בפנדל שהגיע או לא הגיע ובחגיגה המופגנת של CR7. בקטאלוניה מבקרים: "ריאל חזרה לחיים ורונאלדו מתלונן". ברצלונה מרוצה מהכושר האימתני של סוארס

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי חוגג. David Ramos, GettyImages
נחים ונהנים. מסי חוגג/GettyImages, David Ramos

הסדר בליגה הספרדית נשמר גם אחרי המחזור ה-30, ששוחק אמש (רביעי). ברצלונה דילגה בקלות מעל אלמריה, הביסה אותה 0:4 (תומר חמד לא שותף) והגדילה זמנית את הפער בפסגה לשבע נקודות, עד שריאל מדריד פרצה את הסכר וגברה בקושי 0:2 על ראיו וייקאנו כדי לצמק את ההפרש בחזרה לארבע. ראש החץ במאבק האליפות נמשך, בעוד שאתלטיקו מדריד נמצאת הרחק מאחורי ומרוחקת חמש נקודות מריאל ותשע מברצלונה.

בברצלונה בעיקר רצו לעבור בשקט את המשחק מול היריבה מהתחתית, ועשו זאת בסטייל, למרות שלואיס אנריקה העניק מנוחה לכמה משחקניו הבכירים, כולל ניימאר, ונתן צ'אנס למארק בארטרה ואפילו לפדרו מקום בהרכב. בסופו של דבר היו אלה מסי וסוארס עם צמד שהיו אחראים לניצחון. כבר בשבת בארסה תמשיך למשחק חוץ קשה בסביליה, לפני שתפגוש את פריס סן ז'רמן בליגת האלופות ביום רביעי.

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס. David Ramos, GettyImages
לא מפסיק לחגוג. לואיס סוארס/GettyImages, David Ramos

"ניצחנו, אבל הדרך עדיין ארוכה. אנחנו חייבים להמשיך להילחם בכל משחק ומשחק", סיכם ליאונל מסי בלקוניות אופיינית.

"לא רציתי לתת מנוחה לליאו מסי, אבל לניימאר, שהוא השחקן היחיד שלא נח העונה אפילו פעם אחת ושיחק גם במדי נבחרת ברזיל השבוע, דווקא כן", הסביר לואיס אנריקה את הרוטציה בסיום. "רציתי לתת לפדרו להראות שהוא בכושר הטוב ביותר לקראת השבוע החשוב שעומד לבוא".

המאמן הפתיע בסיום כשהתייחס לסוגיית צ'אבי, שעומד לעזוב את ברצלונה בתום העונה ולעבור לאל סאאד הקטארית. "הלוואי שהוא ימשיך בברצלונה, הוא יודע מה אני מרגיש לגבי העזיבה שלו", הפציר. "צ'אבי משפיע על כל חובב כדורגל בקטאלוניה. חבל מאוד אם הוא לא יהיה כאן בעונה הבאה, למרות שאני מבין אותו. הוא רוצה לנסות משהו חדש לפני הפרישה מה שהוא לא יחליט, המועדון יעמוד מאחוריו".

בקטאלוניה המשיכו להחמיא ללואיס סוארס, שכבש צמד והעלה את מאזנו לשמונה שערים בתשעת המחזורים האחרונים. שימו לב לאפקט החיובי של החלוץ הנפלא על ברצלונה כולה: ב-13 המשחקים בהם הוא כבש, מאזנה של הקבוצה עומד על 13 ניצחונות. באתר 'ספורט' הקטלאני נכתב הבוקר כי "ברצלונה מקבלת את לואיס סוארס בכושר הכי טוב שלו בדיוק ברגע הנכון, לקראת המשחקים המכריעים של העונה. אמנם סוארס הגיע לברצלונה עם מטען, כשהתקרית עם ג'ורג'ו קייליני עדיין הייתה מדוברת, אבל עכשיו הוא כבר שכח מזה לגמרי. מזל שרואים את התוצאות. הוא נראה חד ביותר".

עוד באותו נושא

0:4 קליל לברצלונה על אלמריה, תומד חמד לא שותף

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. AP
למה אתה מתכוון? רונאלדו והחגיגה המופגנת/AP

למרות הניצחון, בריאל מדריד עסקו בעניין אחר לגמרי: העבירה שהייתה או לא הייתה על כריסטיאנו רונאלדו ברחבה, שהובילה בסופו של דבר לצהוב שהונף לעברו של CR7 על התחזות. מצלמות הטלוויזיה הראו שככל הנראה רונאלדו היה ראוי לפנדל, ובריאל מדריד באו בטענות קשות לצוות השיפוט בסיום, מאחר שבגלל הצהוב CR7 יחמיץ את המשחק הבא מול אייבר, כמו גם חאמס רודריגס וטוני קרוס.

רונאלדו, שציין את שערו ה-300 במדי ריאל מדריד אף חגג את השער בתנועה מחאה מופגנת כלפי השופט, מה שגרר ביקורות מהתקשורת הקטלאנית. "רונאלדו הרס את ציון הדרך שלו עם מחווה מכוערת כלפי השופט. הוא קלקל גם את החגיגה לדני קרבחאל, שבישל לו אחרי מהלך נהדר. ריאל חזרה לחיים בזכות השער, אבל כריסטיאנו רונאלדו מתלונן".

בסיום ניגש קרלו אנצ'לוטי אל השופט וטען בתקיפות כי רונאלדו היה ראוי לפנדל. "אמרתי לו שאני עדיין לא מאמין שהונף לעבר רונאלדו כרטיס צהוב,, סיפר מאמן ריאל במסיבת העיתונאים בסיום. "היה שם פנדל ברור, הוא היה צריך לפסוק על הנקודה הלבנה".

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס חוגג. AP
המקום לא מובטח. חאמס רודריגס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully