וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי נטש את אימון ארגנטינה, והרגיע: "הכול בסדר"

כוכב הקטלאנים נטש את מחנה האימונים בוושינגטון בשל אי נוחות ברגלו הימנית, אך עבר בדיקות רפואיות ששללו פציעה. מסי לאוהדים: "תודה על הודעות התמיכה שאתם שולחים לי". צפו בהכנה שלו לקלאסיקו

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
מדאיג את ברצלונה. ליאו מסי/רויטרס

דאגה רבה שררה אתמול (שלישי) בברצלונה ונבחרת ארגנטינה: ליאו מסי, כוכב הקטלאנים שרק ביום ראשון שיחק 90 דקות בקלאסיקו מול ריאל מדריד, עזב את מחנה האימון שהוא מקיים בוושינגטון עם נבחרתו בשל תחושת "אי נוחות" ברגלו.

אולם, בהודעה שהוציאה ההתאחדות הארגנטינאית בנושא נמסר ש"ליאו מסי הלך היום לקליניקה פרטית בוושינגטון אחרי שהתלונן על כאבים ברגלו הימנית אחרי המשחק האחרון של קבוצתו מול ריאל מדריד. הבדיקה שעבר לא העלתה ממצאים על פציעה והוא ישוב לאימונים עם הנבחרת".

גם מסי עצמו הרגיע את החששות, וכתב בדף הפייסבוק שלו: "אני בסדר, תודה רבה על כל הודעות התמיכה שאתם שולחים לי. חיבוק". בצילום שצירף מסי הוא נראה יושב בחדר הכושר עם חיוך גדול, כנראה זכר לניצחון הגדול ביום ראשון האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולח חיבוק. מסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסי לא סבל העונה מפציעות, אך ב-2014 פספס הרבה משחקים בשל פציעות חוזרות ולכן נוקטים לגביו במשנה זהירות. מאז תחילת 2015, מסי הספיק לכבוש לא פחות מ-20 שערים ובישל 19 נוספים ב-20 משחקים.

לארגנטינה מצפים שני משחקי ידידות בשבוע הבא בארה"ב. ביום ראשון היא תפגוש את אל סלבדור ולאחר שלושה ימים תתמודד מול אקוודור. המשחק הבא של ברצלונה יתקיים רק בעוד כשבועיים, כשזו תצא למשחק חוץ מול סלטה ויגו.

אגב, ברצלונה פרסמה היום סרטון מעניין ובו תיעוד מקרוב של ליאונל מסי לפני הקלסיקו, דרך ההגעה לקמפ נואו ועד העלייה למגרש דקות לפני פתיחתו של המשחק.

עדכון ראשון: 24/3 18:49

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully