וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "לפי הטבלה זה משחק עונה, מחוייבים להופעה טובה"

23.3.2015 / 12:42

מכבי תל אביב תפגוש בפעם החמישית העונה את הפועל ירושלים (21:00, ערוץ 1) במשחק שיינעל את המחזור ה-24. הגארד דרוך: "יש הרבה עניין בין המועדונים". שחורציאניטיס לא יתלבש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ללא סופוקוליס שחורצאניטיס הפצוע, תתמודד הערב (שני) מכבי תל אביב מול הפועל ירושלים במשחק שיינעל את המחזור ה-24 בליגת העל. במכבי תל אביב אומנם מתרכזים ביורוליג, אולם השחקנים מודעים היטב לחשיבות ולפיקנטיות של המשחק הערב. ירושלים ניצחה בשני המשחקים הראשונים בביתה, בגמר גביע ווינר ובליגה, ואילו מכבי תל אביב הביסה את האדומים בסיבוב השני בליגה ובגמר גביע המדינה. שתי הקבוצות נפגשו בדיוק לפני שנה ביד אליהו, כשירושלים הדהימה את הצהובים 65:93. במשחק נוסף מחר תארח מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון (1:1 בין הקבוצות במפגשים העונתיים).

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
העומס לא משפיע עליו. יוגב אוחיון/יוסי ציפקיס

יוגב אוחיון אמר לקראת המשחק: "לפי הטבלה זה משחק עונה. משחק בין המקום הראשון והשני. יש הרבה עניין בין שני מועדונים, צריך להציג במשחק גדול כזה מחויבות ולתת הופעה טובה".

על לוח המשחקים של הקבוצה והעייפות של השחקנים, אמר אוחיון: "יש לנו סגל יותר קצר בליגה הישראלית, זו אמת. אבל מכבי זו קבוצה שצריכה לנצח כל משחק, ואולי יותר מכל משחק בליגה מול ירושלים אנחנו צריכים להציג מחויבות, לכן אנחנו באים לעשות את העבודה הכי טובה שאפשר, להיראות טוב ולצאת עם ניצחון".

הקפטן נשאל האם הדקות הרבות שהוא משחק גורמות לשחיקה מסוימת, על כך השיב: "אין ספק שכמות הדקות עלתה. אבל מנסים למצוא פיתרון, אפילו לנוח פה ושם על המגרש. עושים כל מיני מאמצים מחוץ למגרש. אבל אני לא מתלונן, אם תשאל כל שחקן אם הוא רוצה לשחק יותר, אז קשה לי להאמין שהוא יענה בשלילה. מכבי זו כמו רכבת מהירה שעוברת ויש כל כך הרבה משחקים אז לא שמים לב לדקות, אני מאמין שהגוף ידבר בסוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully