וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: זלאטן איברהימוביץ' מתעצבן ומקלל את השופטים

החלוץ השבדי ירד עצבני אחרי ההפסד 3:2 לבורדו והפנה את העצבים שלו כלפי השופטים: "המדינה המחורבנת הזו לא ראויה לפריס סן ז'רמן". רונאלדו עקף את שאקירה בכמות הלייקים בפייסבוק

20:44: זלאטן איברהימוביץ' מקלל ומתעצבן

זלאטן איברהימוביץ' לא קיבל יפה כל כך את ההפסד 3:2 לבורדו, בו כבש צמד. החלוץ השבדי נצפה בדרך לחדר ההלבשה כשהוא צועק בעצבים: "במשך 15 שנה לא ראיתי כזה שיפוט גרוע כמו בארץ המחורבנת הזו. המדינה הזו לא ראויה לפריס סן ז'רמן".

14:30: ביצוע נדיר מהליגה השנייה בבלגיה

על הביצוע היפהפה הזה חתום ניקולאס דיי מאקסלסיור וירטון, המשחקת בליגה השנייה בבלגיה. למרבה הצער זה נגמר בהפסד 2:1 ללובן, אך את השער הנדיר הזה לא ישכחו לו הרבה מאוד זמן.

13:45: סטיב קר לא מתנצל

למרות לוח הזמנים הצפוף של גולדן סטייט בישורת האחרונה לפני הפלייאוף, סטיב קר מוצא זמן כדי להשיב באופן אישי לאוהדים מתוסכלים. מאמן הווריורס השיב במכתב אישי לשלושה אוהדים שהתרעמו על כך שבמשחק מול דנבר בשבוע שעבר הוא העניק מנוחה לכוכביו קליי תומפסון וסטפן קרי. אוהד אחד, שעשה את כל הדרך מדרום דקוטה לאוקלנד כדי לצפות במשחק, שלח לו מייל נזעם. "יש בי סימפטיה לאנשים כמוכם", כתב קר, "לאוהדים שלנו מגיע לקבל את המוצר הכי טוב שיש, אבל אני כמאמן חייב לתת משקל גם לשיקולים אחרים".

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט ווריורס. GettyImages
נותן הסברים באופן אישי. סטיב קר/GettyImages

12:54: טוב, זה לא קשור לכלום, אבל זה הצחיק אותנו מאוד

11:49: הכירו את פלאיני FC

11:30: כריסטיאנו רונאלדו - האדם הפופולארי ברשת

כריסטיאנו רונאלדו אולי מידרדר בטבלה עם ריאל מדריד, אבל בכל הקשור למידת הפופואריות העולמית, הוא ממשיך לזנק כלפי מעלה. CR7 רשם השבוע ציון דרך נוסף, כשעמוד הפייסבוק שלו חצה את כמות הלייקים של שאקירה והפך לחשבון הפופולארי ביותר ברשת החברתית. נכון לעכשיו רונאלדו עומד על 107 מיליון לייקים, חמשת אלפים יותר מהזמרת המפורסמת. ספורטאים אחרים, אגב, הוא כבר עקף בסיבוב. מסי מפגר בהרבה עם 78 מיליון לייקים, בעוד דייויד בקהאם תופס את המקום השלישי עם 52 מיליון.

כריסטיאנו רונאלדו. פייסבוק, אתר רשמי
איפה הוא ואיפה מסי? רונאלדו/אתר רשמי, פייסבוק

11:05: קוסובו מתקבלת כחברה בפיב"א

אחרי שהתקבלה לפיפ"א ולוועד האולימפי, קוסובו עושה צעד נוסף בדרך לקבל הכרה מלאה ממוסדות הספורט העולמיים. המדינה הזעירה בבלקן, שקיבלה עצמאות ב-2008, הפכה אתמול לחברת קבע בפיב"א ותוכל להתחיל להתחרות בטורנירים השונים כבר בקיץ הקרוב.

קוסובו, אוהדי נבחרת אלבניה צופים במשחק נגד נבחרת סרביה. AP
עכשיו גם בכדורסל. אוהדי קוסובו בכדורגל/AP

11:03: ריצ'רד ג'פרסון בשירות ה-FBI

ריצ'רד ג'פרסון בן ה-34, שחקן NBA ותיק ומעוטר, מפגין גם כישורים בלשיים. בארצות הברית מדווחים ששחקן דאלאס היה שותף למבצע חשאי של ה-FBI, במסגרתו סייע ללכוד ולהפליל את מנהלו האישי טד קריצה, שחשוד כי משך באופן בלתי חוקי שני מיליון דולר מחשבונו של הפורוורד. ג'פרסון הגיש תלונה, ואחריה ביצע שיחת טלפון מוקלטת בה קריצה התוודה חלקית על מעשיו.

טימופיי מוזגוב מול ריצ'רד ג'פרסון, קליבלנד מול דאלאס. GettyImages
שחקן ספסל ביום, בלש FBI בלילה. ג'פרסון/GettyImages

11:00: שיא ריבאונדים בליגת הפיתוח

הדי-ליג, ליגת הפיתוח של ה-NBA, ידועה בשיאים המשוגעים ובמשחקי מרובי הנקודות שהיא מנפקת מדי שבוע. אתמול קיבלנו שיא חדש בריבאונדים למשחק כשג'ק קולי מאיידהו הוריד לא פחות מ-29 ריבאונדים בניצחון 116:129 על לוס אנג'לס די-פנדרס. אגב, גם עם 27 נקודות. לא רע, בסך הכל.

9:55: שיא גינס בעליות מתח ב-24 שעות

רק בחורף שעבר מארק ג'ורדן קבע שיא גינס בעליות מתח ב-24 שעות, עם 4,320 כאלה לאורך יממה שלמה. השבוע הוא נענה לאתגר שהוא עצמו הציב, ושבר את השיא מחדש, עם 4,321. הפרט המעניין? הבחור הזה כבר בן 54 לפני 15 שנה שקל למעלה מ-100 קילו. אין דבר העומד בפני הרצון.

8:13: אוהדי ארסנל שנרדמו במהלך הדרבי

ארסנל הביסה אתמול 0:3 את ווסטהאם בדרבי, תוך כדי הצגת כדורגל נאה למדי, שערים יפים וכרגיל, אווירה מחשמלת באמירויות. עבור רוב מוחלט של האוהדים מדובר הייתה בהצגה, אך עבור שניים מאוהדי הקבוצה המשחק, כנראה, היה משעמם מאוד. אחד האוהדים זיהה שני אוהדים אחרים מנמנמים במהלך המשחק. הוא כמובן לא פספס את ההזדמנות, צילם את השניים והעלה לרשת. התוצאה לפניכם.

7:45: מרוקו או סנגל? ההתלבטות של שחקן לאציו

עבדולאיי קונקו מלאציו, שנולד בצרפת, הוא בן לאב סנגלי ואם מרוקאית, ולכן, באפשרותו לשחק בכל אחת משלוש הנבחרות. קונקו בן ה-31 אכן קיבל הצעות מסנגל וממרוקו בעבר, כך לפחות הוא טוען, אך בשל החשש שלו מהכעס של אחד מהוריו, החליט לדחות את שתיהן. "אני לא רוצה לפגוע בהוריי, ולכן החלטתי שלא אשחק באף אחת מהנבחרות", אמר קונקו בנושא.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן לפני עבדולאי קונקו שחקן לאציו. AP
עבדולאי קונקו מול סטפן אל שעראווי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully