וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי הודיע רשמית: אני חוזר למגרשי הכדורגל

החלוץ האגדי בן ה-38, שלא שיחק כבר ארבע שנים, הצהיר: "זה הולך לקרות, אבל ייקח זמן. יש לי מטרת משקל להגיע אליה". אם הקבוצה מפלורידה שבבעלותו תגיע לפלייאוף, הוא ישחק

רונאלדו ריאל מדריד 2003. AP
מתרגשים? רונאלדו/AP

הנה זה קורה: רונאלדו, הברזילאי, המקורי, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי, אישר רשמית כי הוא חוזר למגרשים אחרי ארבע שנות הפסקה.

החלוץ האגדי, שכיכב בעבר בברצלונה, ריאל מדריד ואינטר, כבר חגג את יום הולדתו ה-38, מה שלא הפריע לו לשוב לאחרונה לאימונים בניסיון להוריד קצת מהמשקל העודף הרב אותו צבר בשנים האחרונות. הוא יעשה את הקאמבק שלו במדי פורט לודרדייל סטרייקרס, המשחקת סמוך למיאמי והגיעה בעונה שעברה עד לגמר ליגת ה-NASL (ליגת הכדורגל הצפון אמריקאית), שהיא למעשה הליגה השנייה בטיבה בארצות הברית אחרי ה-MLS.

רונאלדו רכש בעבר חלק מקבוצת פורט לודרדייל ובחודש שעבר כבר הצהיר כי הוא מוכן לעזור לקבוצה. כעת, כאמור, יצאה ההודעה הרשמית שלו: "זה הולך לקרות. כבר אמרתי את זה, אבל זה ייקח קצת זמן. אחזור לשחק רק בפלייאוף. כרגע אנחנו בעיקר מארגנים את כל הנושא ויש לי מטרת משקל אליה אני צריך להגיע".

אותו פלייאוף מדובר יגיע רק בעוד כשמונה חודשים, בתחילת נובמבר ופורט לודרדייל תצטרך להעפיל לשם על מנת שרונאלדו באמת יחזור לכר הדשא. מה שבטוח הוא שהקבוצה רכשה לעצמה הרבה מאוד אוהדים, שיחזיקו לה אצבעות בכל משחק החל מתחילת העונה באפריל, בתקווה לראות את הברזילאי משחק שוב.

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully