וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו פגע בלב של שאלקה"

ברחבי אירופה פרגנו לפורטוגלי, שסידר לריאל 0:2 בגרמניה. אנצ'לוטי היה מרוצה: "היינו זקוקים למשחק הזה, רונאלדו חזר". פאולו סוזה על התיקו מול פורטו: "הם היו יותר טובים מאיתנו". כל המספרים

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, חוגג. GettyImages
השתווה למסי וראול. רונאלדו/GettyImages

מספרי הערב

* ריאל מדריד השיגה את ניצחונה העשירי ברציפות בליגת האלופות, והשוותה את שיאה של באיירן מינכן מהעונה שעברה.

* הבלאנקוס כבשו את השער ה-270 שלהם מאז שהגיע קרלו אנצ'לוטי. 160 שערים הובקעו בעונת 2013/14, 110 בעונה הנוכחית.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש במשחק חוץ בליגת האלופות בפעם ה-12 ברציפות והפך לשחקן היחידי בהיסטוריה שעושה זאת.

* רונאלדו גם קבע שיא חדש כשהבקיע בשבע מדינות שונות ו-11 ערים שונות בשלבי הנוקאאוט.

* רונאלדו כבר עם 76 שערים במסגרת אירופית, בדיוק כמו ליאונל מסי וראול.

* אין אף שחקן שכבש יותר שערים מ-CR7 בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות (35). הוא גם השחקן עם הכי הרבה ניצחונות בשלב הנוקאאוט - 28.

* לפורטוגלי אגב, 58 שערים ב-58 משחקים במדי ריאל מדריד בליגת האלופות.

* זה היה המשחק ה-28 בתולדותיה של ריאל על אדמת גרמניה והיא שמרה על רשת נקייה בפעם השלישית בלבד.

* בפעם הבאה בה קסיאס לא יספוג בליגת האלופות, הוא ישווה את שיאו של אדווין ואן דר סאר עם 51 משחקים עם רשת נקייה.

* שער החוץ הקודם של מרסלו בליגת האלופות היה בחצי הגמר במאי 2011 מול ברצלונה.

צפו במהלך המדויק של ריאל מדריד

לוקאס סילבה, מרסלו שחקני ריאל מדריד. GettyImages
אחד ערך הופעת בכורה בהרכב, השני הפציץ את השני. אחוות ברזילאים בין מרסלו ללוקאס סילבה/GettyImages

* CR7 ואיקר קסיאס לקחו חלק במשחק ה-50 שלהם בשלבי הנוקאאוט של הצ'מפיונס. רק לפרנק למפארד, ויקטור ואלדס ולצ'אבי יש יותר הופעות (51 לכל אחד מהם).

* כוכב ריאל הפך לשחקן השישי במפעל שכובש יותר מעשרה שערים בנגיחה, אחרי פרננדו מוריינטס, ראול, פיפו אינזאגי, ז'ארדל ואנדריי שבצ'נקו.

* קסיאס הפך לשחקן השמיני עם 150 הופעות או יותר באירופה. פאולו מלדיני וצ'אבי במקום הראשון בקטגוריה הזו עם 168 הופעות כל אחד.

* שחקן אלבני מעולם לא שיחק בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. הערב גם שקלזן גאשי וגם טאולנט ג'אקה האלבנים שיחקו מול פורטו.

* פורטו ספגה שער במחצית הראשונה בליגת האלופות לראשונה מאז דצמבר 2013.

ליגת האלופות: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את שאלקה

ליגת האלופות: באזל וסוזה סיימו ב-1:1 ביתי מול פורטו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פאולו סוזה מאמן באזל (משמאל) עם ג'ולן לופטגי מאמן פורטו. רויטרס
פספס ניצחון. פאולו סוזה עם לופטגי/רויטרס

שאלקה - ריאל מדריד, התגובות

אם ההפסד הביתי הכואב לא מספיק, בשאלקה יאלצו להסתדר בזמן הקרוב, ככל נראה, ללא החלוץ ההולנדי, קלאס יאן הונטלאר, שעל פי דיווחים בגרמניה שבר את רגלו. החלוץ גבה הקומה, שפתח בהרכב של הרויאל בלוז, הוחלף בדקה ה-33 בשל אותה פציעה. ריאל מדריד מנגד משתיקה במעט את הביקורות ועושה צעד גדול לקראת העפלה לרבע הגמר.

מרסלו, כובש השער השני אמר בסיום: "אנחנו חייבים לחזור לכושר הטוב שלנו, כמו בשנה שעברה. אנחנו במסלול הנכון".

קרלו אנצ'לוטי נשאל לפשר החגיגה המשותפת שלו עם מרסלו לאחר השער והשיב: "אנחנו לא רגילים לראות אותו בועט בכלל ברגל ימין. זו הייתה הפתעה גדולה".

המאמן הוסיף: "אני שמח כי זה אף פעם לא קל. אחרי מה שקרה בליגה היינו זקוקים למשחק כזה עם גישה טובה ויכולת טובה. שאלקה בעיקר התגוננה, אבל אחרי השער הראשון השגנו שליטה והצלחנו לנצל את ההזדמנות שלנו. כריסטיאנו היה טוב מאוד עם שער ובישול. הוא חזר".

טוני קרוס אמר: "ציפינו ששאלקה תשחק דפנסיבי. הגולים שלנו הגיעו בדיוק בזמן הנכון, ואנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה". הגרמני התייחס לדיבורים על משבר בעקבות הפתיחה הלא טובה ל-2015: "אולי שיחקנו כדורגל יותר טוב בחצי הראשון של העונה, אבל אם אנשים אומרים שאנחנו במשבר, אני בטוח שזה משבר שהרבה קבוצות היו שמחות שיהיה להן".

רוברט די מתאו: "יהיה קשה מאוד לנצח במדריד, אבל בכדורגל הכול אפשרי. אנחנו צריכים להאמין. שיחקנו טוב, ברור שקשה להתמודד מול ריאל. אם היינו משווים כשהכדור פגע במשקוף, אולי המשחק הזה היה מסתיים אחרת. לריאל היו אולי שלושה מצבים, והיא כבשה פעמיים - זה הבדל האיכות".

פליקס פלאטה , הילד שנכנס כמחליף במקום הונטלאר והפציץ כדור למשקוף של קסיאס אמר בסיום: "הייתי מאוד מתוח כשנכנסתי, אבל למזלי נכנסתי למשחק כמו שצריך וצברתי ביטחון לקראת ההמשך".

ומה אמרו ברחבי העולם? ב"ל'אקיפ" הכותרת הייתה: "ריאל יודעת איך להסתדר מול שאלקה", זכר לצמד המפגשים בעונה שעברה, "היא כבר ברבע הגמר". בבילד הגרמני הלכו על: "רונאלדו פגע בלב של שאלקה" וב"דיילי מייל" הבריטי על: "כריסטיאנו השתיק את הסקפטים ואף אחד לא באמת יכול להיות מופתע".

שחקני פורטו חוגגים עם דנילו (מימין). GettyImages
השער שלו עשוי לסדר לפורטו מקום בשלב הבא. דנילו/GettyImages

באזל - פורטו, התגובות

מאמן באזל, פאולו סוזה, סיכם את המשחק מבחינתנו: "אני מרוצה מהתוצאה, כי שיחקנו מול קבוצה חזקה ומהירה מאוד. החל מהדקה ה-20, פורטו הייתה טובה מאיתנו, גם אם היא לא הגיעה ליותר מדי מצבים. אנחנו יכולים לצאת למשחק בפורטוגל עם הראש למעלה בזכות התוצאה הזו. פורטו יצרה לנו בעיות ויש לנו מקום לשיפור. שיחקנו עם יותר מדי פחד, רצינו לשלוט בכדור יותר כדי לבנות את המשחק שלנו וכולם יכולים לשחק טוב יותר. אנחנו הרבה יותר איכותיים ממה שהראנו. בהתחלה הצלחנו לגרום להם לבעיות, אבל ההמשך לא היה מספיק טוב ואני מקווה שהקצב שלנו ישתפר בגומלין".

חלוץ פורטו ג'קסון מרטינס היה מרוצה מה-1:1 בבאזל: "זה היה משחק קשה, במיוחד במחצית הראשונה. התוצאה מעמידה אותנו במצב טוב. השגנו חלק מהמטרה, ויש לנו עוד 90 דקות לפנינו. אנחנו נהיה חייבים להיות מרוכזים".

דנילו, שכבש את שער השוויון לפורטו מהנקודה הלבנה, היה מרוצה מהתוצאה, למרות שקבוצתו הייתה טובה יותר ויצאה משוויץ עם תיקו. "אין משחקים קלים בליגת האלופות", אמר הברזילאי, "ידענו שניענש על כל טעות קטנה, וזה מה שקרה. היה חשוב שהצלחנו להשוות, יצאנו עם תוצאה טובה. עכשיו אנחנו צריכים לגמור את העבודה בבית".

ג'ולן לופטגי, מאמן פורטו: "בשמינית גמר ליגת האלופות כל המשחקים מסובכים, וציפינו לזה. באזל כבשה בבעיטה היחידה שלה לשער, ואני חושב שהגיע לנו לנצח. הראנו את האיכות שלנו ואת רוח הלחימה שלנו מול קבוצה שהראתה מה היא יודעת מול ליברפול וריאל מדריד".

אוהבים לשחק מול שאלקה. שחקני ריאל חוגגים עם רונאלדו/GettyImages
רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully