וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות מאוד לקליבלנד: לברון ג'יימס יעדר שבועיים מהמגרשים

כאילו שהתוצאות על הפרקט לא הספיקו: הכוכב הגדול של דיוויד בלאט סובל ממתיחות בברך ובגב, ואחרי בדיקת MRI נקבע כי הוא צפוי להחמיץ את שבעת המשחקים הקרובים של קבוצתו, ואולי יותר

לברון ג'יימס שחקנה הפצוע של קליבלנד קאבלירס עם שון מריון. AP
חדשות רעות מאוד לקליבלנד. לברון/AP

אם המשבר על הפרקט לא מספיק, קליבלנד קיבלה הערב (חמישי) את החדשות האחרונות שרצתה לשמוע כשהתבשרה שלברון ג'יימס יעדר שבועיים מהמגרשים. כוכב הקאבלירס שסובל מכאבים בברכו ובגבו עבר מספר בדיקות, כולל MRI, בסיומן נקבע כי הוא סובל ממתיחה בברכו השמאלית ובגב, ועל כן יחמיץ את מסע המשחקים הקרוב של הקאבלירס במערב.

לברון צפוי להחמיץ את המשחקים מול שארלוט, דאלאס, פילדלפיה, יוסטון, גולדן סטייט, סקרמנטו ופיניקס - משחקים קשים מאוד גם ככה - ועשוי לחזור למפגש עם הלייקרס באמצע החדש. "יש לי 41 אלף דקות בקריירה, כולל הפלייאוף", אמר לברון אמש, לפני ההפסד למילווקי, ומיד העמיד דברים בפרופורציות: "ברכב הזה נוהגים בחורף".

העונה, ללא לברון, עומדת קליבלנד על מאזן של שלושה הפסדים ואפס ניצחונות, לעומת 11:18 איתו. בלעדיו היא קולעת 91.7 נקודות ב-38 אחוז מהשדה (לעומת 102.5 ב-47 אחוז), וסופגת 102.7 נקודות לעומת 99.2 כשהוא משחק.

"איך הפציעה הזאת תשנה את ההסתכלות של הקאבס על בלאט, אם בכלל?" תהה העיתונאי כריס פדור, "הם עלולים לחזור מהמסע במערב עם מאזן של 50 אחוזי הצלחה, או פחות מזה".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
איך יתמודד עם זה. בלאט/AP

מוקדם יותר התייחס לראשונה קינג ג'יימס לחרושת השמועות. "אני כאן כדי לבנות, לבנות משהו גדול בהווה ובעתיד, זו הסיבה שחזרתי", אמר קינג ג'יימס. "אין לי סיבה להמשיך לדבר על דברים כל כך הזויים. אני כאן, ונוח לי כאן. צפיתי את חוסר היציבות שלנו, בגלל זה אני מנסה להישאר סבלני, מנסה לשמור על מצב רוח טוב. אנחנו בעיצומו של תהליך ונהיה בסדר".

גם בלאט נדרש לשמועות ואמר: "אני יודע מדוע לברון חזר לקליבלנד, אני יודע על המחויבות שלו לקבוצה הזאת ולחברים שלו לקבוצה, ואני יודע בדיוק מה הוא רוצה להשיג כאן".

בדיווח לפני מספר ימים, נטען שלברון עשוי לעזוב אם זו תהיה ההחלטה העסקית הנכונה. היום הגיב לדברים פול סוונגרד, יועץ עסקי מאוניברסיטת אורגון, ואמר לאתר Cleveland.Com: "הסיפור במקרה שלו לא רק קשור להחלטה שלו לחזור, אלא גם בכסף שמושקע בכל המותגים שלו ומספר את הסיפור, ולזנוח את זה יהיה מאוד הרסני. הוא יפגע באמינות שלו. המותגים הללו יגידו, אם אתה לא איתנו בכל זה, לא נסמוך עליך ונוציא את כל האנרגיה כדי לספר את הסיפור שלך".

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "אם אנשים כאן רוצים לראות יותר מזה, יש להם זכות מלאה לכך"

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לא מתגעגע לשנה שעברה. אירווינג/GettyImages

קיירי אירווינג, שחווה עונה הרבה יותר גרועה אשתקד, אמר: "אני בכלל לא רוצה לדבר על שנה שעברה, אני מעדיף להיות במצב בו אנחנו היום. אנחנו במצב מנטלי מצוין, וגם אני במצב מנטלי מצוין. השחקנים שלנו צריכים להיות מוכנים לתת יותר, אני חושב שאנחנו מוכנים אבל זה ייקח קצת זמן".

באתר NBA.COM פרסם היום שון פאוול טור שעוסק בצרות של קליבלנד ובאפשרות השונות לשיפור, וכתב בין היתר: "האופציה הרצינית היחידה של הבעלים דן גילברט היא לפטר את בלאט, המאמן שבחר בעצמו. זה לא יילך נגד הליך המחשבה שלו, שכן פיטר את מאמן הקבוצה לשעבר מייק בראון אחרי עונה אחת. אבל אל תצפו לשינוי גדול במהירות. למרות שבלאט נלקח לפני שלברון ולאב הגיעו ועל כן לא התכונן לזה - האם קליבלנד באמת היתה לוקחת אותו אחרי החתמת לברון ולאב? - גילברט לא עשה דבר שמלמד כי לא יוותר על בלאט אחרי עונה אחת. אף אחד לא יהיה מופתע אם עוזר המאמן הכי יקר ב-NBA, טיירון לו, יקודם בקיץ".

"אופציה הגיונית יותר עבור גילברט היא ללחוץ על האנשים שלו לבצע טרייד", כתב פאוול. "דיון ווייטרס הוא הפתיון הברור, למרות שתמיד קשה להחליף נמוכים בגבוהים. משהו חייב להשתנות כדי שקליבלנד תהפוך לקבוצה שכולם חשבו שהיא תהיה. אם ינחיתו שחקן גבוה בקרוב, זה יעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully