וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש, קלאב ברוז' אלופת החורף בבלגיה

הקשר המשיך בכושרו המצוין וחגג שער ליגה רביעי ב-1:4 על גנק. בן שהר בישל, אבל וילם II ספגה פעמיים בתוספת הזמן והפסידה 3:2 לטוונטה. ניצחון לגולסה, הפסדים לניר ביטון ורמי גרשון

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
ממשיך לספק את הסחורה. ליאור רפאלוב עם מאמנו מישל פרודום/GettyImages

ליאור רפאלוב המשיך הערב (ראשון) את התקופה הנפלאה שלו במדי קלאב ברוז', כשהבקיע את שערו הרביעי העונה בליגה הבלגית וסייע לקבוצתו לנצח 1:4 את גנק ולזכות באליפות החורף בבלגיה (ארבע נקודות יתרון על פני אנדרלכט כשנותר מחזור לפני הפגרה). המארחת חזרה מפיגור בזכות שערים של אוסקר דוארטה (45) ורוד פורמר (55) ובדקה ה-72 הגיע הרגע של רפאלוב, שכדרר ומ-20 מטרים בעט שטוח לקורה ופנימה. שער רביעי של הקשר בשישה משחקים (שניים בליגה, אחד בגביע ואחד בליגה האירופית) ותהיה לו הזדמנות לשפר את המאזן ביום שישי מול ליירסה, לפני היציאה לפגרת החורף. חוסה איסקיירדו המחליף חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-84.

* בן שהר הוסיף בישול שלישי למאזנו, אבל וילם II ספגה פעמיים בתוספת הזמן והפסידה 3:2 לטוונטה. שהר פרץ בימין והכין בדקה ה-31 לעלי מסעוד, שסובב פנימה מ-18 מטרים כדי לאזן ל-1:1. רובי האמאוטס, שהיה בעבר מועמד לבני סכנין, השלים את המהפך של וילם בדקה ה-72, אך טוונטה איזנה בעשרה שחקנים עם שער של הבלם אנדראס ביילנד בדקה השנייה של תוספת הזמן, והכריעה בצורה דרמטית עם גול של המחליף הנורבגי טורגיר בורבן בדקה ה-94. החלוץ הישראלי כבר היה על הספסל, אחרי שהוחלף בדקה ה-62 וסיים סיבוב ראשון מוצלח בו כבש שלושה שערים ובישל עוד שלושה ב-16 משחקים בהרכב. וילם במקום ה-12 עם 20 נקודות.

* ניר ביטון פתח בהרכב של סלטיק, שנעצרה אחרי שמונה ניצחונות רצופים והפסידה 2:1 לדנדי יונייטד. הקשר הישראלי שיחק 78 דקות עד שפינה את מקומו לטובת לי גריפית'ס, שהצליח רק לצמק את התוצאה בדקה ה-87. בירם כיאל לא נכלל בסגל של אלופת סקוטלנד, שמוליכה את הטבלה עם 38 נקודות מ-17 משחקים ומקדימה בארבע נקודות את אברדין.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות בהפסד הביתי הכואב של גנט 2:1 לקבוצתו לשעבר סטנדרד ליאז'. איונג אנו הורחק בדקה ה-36 משורות האורחים וקני סייף נכנס בדקה ה-46 כדי להשיג הכרעה עבור גנט, אבל דווקא ז'ופרה מוז'אנגי ביה כבש בדקה ה-94 לזכות סטנדרד.

* אייל גולסה נכנס כמחליף בדקה ה-53 והיה שותף לניצחון החוץ של פאוק סלוניקי 1:2 על לבדיאקוס. פאוק חזרה למקום הראשון בליגה היוונית על חשבון אולימפיאקוס ולמעשה סיימה את 2014 בראש הטבלה.

* רוברטו קולאוטי נכנס כמחליף בדקה ה-88, כשקבוצתו א.א.ק לרנקה ניצחה את קבוצתו הקודמת אנורתוזיס פמגוסטה 0:1. קטאלה הספרדי כבש בדקה ה-67 וא.א.ק העלתה את מאזנה ל-25 נקודות במקום הרביעי, מרחק שש מהמוליכה אפואל ניקוסיה.

* דן מורי לא נכלל בסגל של ויטסה, שהביסה 0:3 את הראקלס בליגה ההולנדית והתקדמה למקום העשירי עם 22 נקודות.

* אינגולשטאט, עדיין בלי אלמוג כהן המתאושש מפציעה ארוכה, יצאה לפגרת החורף כמוליכת הבונדסליגה השנייה אחרי 2:2 מול דרמשטאט. הקשר הישראלי צפוי לשוב למגרשים לאחר הפגרה.

* המשחק של עידן ויצמן וסימורג נגד באקו נדחה בגלל מזג האוויר בזקאטלה, אזרבייג'אן.

(עדכון ראשון: 16:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully