וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ל-63 שערי ליגה העונה: המספרים המשוגעים של רונאלדו

הפורטוגלי כבש עוד צמד ובספרד המומים מהקצב שלו: ב-15 עונות שונות בעבר, רונאלדו היה זוכה כבר עכשיו בתואר הפיצ'יצ'י. אנצ'לוטי מפרגן לאיסקו, חאמס מבטיח: "לא נשמוט את הפסגה"

בספרד עוסקים מאז ליל אמש (שבת) בעיקר בליאונל מסי, שעם השלושער שלו מול סביליה שבר את שיאו המיתולוגי של טלמו סארה ועלה למקום הראשון בטבלת הכובשים בליגה הספרדית בכל הזמנים. אלא שעם כל הכבוד להישג הנהדר של הפרעוש, מי שבאמת נראית נהדר היא אלופת אירופה, ריאל מדריד.

הבלאנקוס טיילו אתמול ל-0:4 בחוץ על העולה החדשה אייבר, במה שהיה ניצחונם ה-14 ברציפות בכל המסגרות. ריאל נראית בלתי עצירה כרגע וכריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד נוסף, העלה את מאזנו ל-20 שערי ליגה ב-11 מחזורים בלבד בהם שותף העונה. פשוט בלתי נתפס.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
מספרים מטורפים. רונאלדו/AP

קרלו אנצ'לוטי הצטרף לחגיגה של רונאלדו וחיקה מהספסל את הדרך בה נעמד הפורטוגלי לאחר שהוא כובש שערים. בספרד בדקו ומצאו כי רונאלדו נמצא בקצב של 63 שערי ליגה העונה, הרבה יותר משיא כל הזמנים ששייך למסי ועומד על 50. רונאלדו כובש עד כה 1.8 שערים בממוצע למשחק ליגה העונה והוא השחקן שהגיע הכי מהר בהיסטוריה ל-20 שערים בליגה הספרדית בעונה מסוימת.

ושימו לב לזה - ב-15 עונות שונות בעבר בליגה הספרדית, מלך השערים סיים עם פחות מ-20 שערים. כלומר, רונאלדו היה זוכה בתואר הפיצ'יצ'י כבר עכשיו ב-15 עונות בעבר (האחרונה שבהן ב-1990/91, אז אמיליו בוטראגנייו כבש 19 שערים). בשבעה מקרים נוספים סיים מלך שערי הליגה עם 20 כיבושים. אגב, מתוך 52 יריבות שפגש רונאלדו במדי ריאל, הוא כבש מול 51 מהן (היחידה שלא - דינמו זאגרב).

אגב, לרונאלדו יש כרגע 281 שערי ליגה, בפורטוגל, אנגליה וספרד יחד. ל-253, אליהם מסי הגיע אתמול, רונאלדו הגיע עם שער השוויון בדקה ה-82 ב-2:2 מול אתלטיקו מדריד ב-2 במרץ בעונה שעברה. רונאלדו עשה זאת בגיל 29 וחודש, מסי בגיל 27 וחמישה חודשים.

ב"אס" החמיאו להופעה של הבלאנקוס: "זו קבוצה מעולם אחר". אנצ'לוטי פרגן לאיסקו, שהסתדר בהרכב למרות חזרתו מפציעה של גארת' בייל: "כל המשחק היה טוב מבחינתנו והעובדה הקשה השתלמה. איסקו היה מצוין. הוא הראה שהוא מסוגל לשחק גם בעמדה החדשה שלו". חאמס רודריגס, שכבש את הראשון, הוסיף: "הצלחנו להשיג את המקום הראשון ואנחנו לא מתכוונים לשמוט אותו. אם אנחנו כובשים מוקדם ופותחים את המשחק חזק, יותר קל לנו. השער הראשון היה עם קצת מזל ומשם כבר הסתדרנו וכבשנו רביעייה. עכשיו מצפים לנו שני משחקים קשים, שאנחנו חייבים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully