וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר: "מאמין שיש לנו סיכוי טוב מאוד מול בוסניה"

12.11.2014 / 17:56

מגן הנבחרת מוכן למפגש מול הקבוצה של סושיץ'. בן חיים הבלם והרוש נעדרו מהאימון, חמד ודאבור חשו ברע ונטשו. גוטמן תרגל מספר אופציות בקישור, אך ייני ורפאלוב עדיין צפויים לפתוח

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הבית מול בוסניה, במוקדמות יורו 2016, במסגרת המחזור הרביעי של בית ב'. הנבחרת של אלי גוטמן נמצאת במקום השני בבית אחרי שני משחקים (שלה ושל בלגיה, ארבע הנבחרות האחרות שיחקו שלוש פעמים) עם מאזן מושלם של שש נקודות אחרי ניצחונות מול קפריסין ואנדורה.

אייל משומר ורמי גרשון התייצבו מול המיקרופונים והתייחסו למשחק הקרוב מול בוסניה, שכזכור תגיע ללא אדין דז'קו, ודאד איבישביץ', סיאד סליחוביץ' ואחרים. הבלם טל בן חיים נעדר מהאימון בעקבות טיפול שיניים, אריאל הרוש לא הגיע לאימון הנבחרת בכפר גלים, הוא עם חום ונשאר במלון. שני שחקנים נוספים לא סיימו אתת האימון: מונס דאבור, שסובל מפציעה קלה ולא אמור לפתוח ותומר חמד, שהקיא במהלך האימון.

גוטמן ערך מספר שינויים במהלך האימון כשבוזגלו, ורמוט וליאור רפאלוב תורגלו לסירוגין על עמדה אחת בקישור. במהלך האימון גם חמד נכנס כחלוץ נוסף, לפני שהקיא. ניר ביטון נכנס במקום ייני בחלקו השני של האימון. למרות כל הדברים הללו, נראה שגוטמן מתלבט רק לגבי עמדה אחת בהרכב: שחקן הכנף השני שישחק לצידו של בן בסט. העדיפות כרגע היא לליאור רפאלוב, שתורגל אתמול לאורך כל האימון. ההערכה היא שייני יפתח גם כן.

משומר אמר באימון היום: "יש לנו סיכוי טוב מאוד, בלי קשר למי שמשחק ומי לא משחק. אנחנו משחקים בבית עם אצטדיון מלא, עם הקהל שלנו. נצטרך לבוא לתת הכל ולהוכיח שאנחנו יכולים לעשות את זה.

"ברגע שנשיג ניצחון, זה יהיה הישג אדיר וייתן לנו קפיצת מדרגה מטורפת, אבל יש עוד הרבה משחקים לקמפיין. אני תמיד שמח להגיע לנבחרת, וכמובן לשחק בהרכב. לצערי, בעבר היו לי כמה פציעות שמנעו ממני להגיע. אני שמח להיות פה".

משומר נשאל האם מצערת אותו העובדה שהוא הנציג היחיד ממכבי חיפה בסגל: "חבל מאוד שאני הנציג היחיד ממכבי חיפה, הייתי רוצה להראות עוד נציגים מהקבוצה. אני מאמין שכשנדורג גבוה יותר בטבלה, יהיו יותר שחקנים. ברגע שדז'קו ואיבישביץ' לא משחקים, ברור שזה משמעותי, אבל גם כך הם נבחרת ברמה גבוהה. הם יבואו וירצו להוכיח את עצמם ונצטרך להראות מה אנחנו שווים".

שחקן גנט רמי גרשון: "ברור שיש פרפרים בבטן, תמיד בנבחרת יש אווירה טובה, כולם חברים ואנחנו גאים לייצג את המדינה. אני לא חושב שצריך להתעסק במי פייבוריט ומי לא. עדיין הסגל שלהם מלא בשחקנים שמשחקים בקבוצות בכירות. אסור לזלזל בבוסניה, כי כל השחקנים שם משחקים בקבוצה גדולה.

"זה רק סיבוב ראשון, אנחנו מנסים לעשות את העבודה בלי להסתכל יותר מדי על העתיד. ברור שכשחקן ומקצוען אני רוצה לשחק בכל משחק, אבל גם בתקופות בהן לא שיחקתי, כן שיחקתי בנבחרת. למרות שאני לא משחק, אני ממוקד במטרה ועומד מאחורי הנבחרת. אני רוצה שהנבחרת תנצח, גם אם אשחק וגם אם לא. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק, בלי לעשות חישובים. יש הרבה קבוצות טובות בבית הזה, נסיים את המשחק ונראה מה יהיה אחר כך".

ליאור רפאלוב, אייל משומר שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אופטימי. משומר עם רפאלוב/יוסי ציפקיס
קשר נבחרת ישראל ערן זהבי (ימין) לצד המאמן אלי גוטמן. קובי אליהו
זהבי עם גוטמן/קובי אליהו
תומר חמד, אימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
חש ברע. חמד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully