וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה ולדאנו: "מסי איבד את היכולת שלו להטריד הגנות"

המנהל המקצועי של ריאל לשעבר מרגיש שמשהו עובר על כוכב ברצלונה: "במונדיאל האחרון הוא הלך על המגרש". קרלו אנצ'לוטי זועם: "בלאטר לא יכול לשמור על הפה שלו, רונאלדו יזכה בכדור הזהב"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
האמנם לא מה שהיה? מסי/GettyImages

המנהל המקצועי של ריאל מדריד לשעבר חורחה ולדאנו סיפר היום (רביעי) ל'מארקה' כי לדעתו, משהו עובר על ליאונל מסי. "אם מסתכלים על המשחק האחרון בסנטיאגו ברנבאו, רואים שמסי קצת לא כושר", אמר מי שעבד בשורות הבלאנקוס שנים רבות בעשור הקודם. "העמדה שלו במגרש השתנתה ועכשיו התפקיד שלו הוא לבשל יותר, אבל הוא איבד את היכולת שלו להטריד הגנות, משהו שהוא עשה כל כך הרבה פעמים עבור בארסה. במונדיאל האחרון ראינו שמשהו עובר עליו - הוא הלך על המגרש. הוא לא היה בשיאו הפיזי, ואולי זו הסיבה שהוא משחק יותר מאחור - לא לעייף אותו כל כך".

ובינתיים, בריאל מדריד כועסים מאוד על נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, שהתבטא אתמול בנושא הזכייה בכדור הזהב וטען שמי שצריך לזכות בתואר היוקרתי הוא שוער באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, מנואל נוייר, ולא כריסטיאנו רונאלדו. מי שיצא להגנתו של CR7 הוא מאמנו, קרלו אנצ'לוטי, שאמר: "זה הפתיע אותי מה שנשיא פיפ"א אמר וזה נראה שהוא לא יכול לשמור על הפה שלו. כדור הזהב זה משהו שמדברים עליו במשך חודשים לפני כן ועדיין השנה לא היו הרבה דברים שאפשר לחשוב עליהם".

המנג'ר האיטלקי המשיך ותקף: "בשנה שעברה לכריסטיאנו היו שחקנים אחרים כמו ליאונל מסי ופרנק ריברי שהתמודדו מולו, אבל השנה עם התארים שבהם הוא זכה והשערים שהוא הבקיע, אין שום ספק שהוא הולך לזכות בזה. לכן, המילים של בלאטר לא מרגשות אותי".

אנצ'לוטי שזכה בליגת האלופות התייחס גם להתמודדות שלו לתואר מאמן העונה, ואמר: "אני גאה להיות בקטגוריה הזו ואני אשמח לזכות בזה למרות שבפרס הגדול ביותר כבר זכיתי כשהשגנו את ליגת האלופות. אם אני אזכה בעוד תואר, אני אצטרך להרחיב את ארון התארים שלי".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו, אפריל 2014. Martin Rose, GettyImages
"המילים של בלאטר לא מרגשות אותי". אנצ'לוטי ורונאלדו/GettyImages, Martin Rose

ובינתיים חאמס רודריגס התראיין וסיפר על ההשתלבות שלו בברנבאו: "אני לא מרגיש שום לחץ מכך שמתארים אותי כמחליף של די מריה. הוא שחקן נהדר שעשה היסטוריה כאן, אבל אין שום לחץ. יש לי כישרון ואני מכבד מה שהוא עשה, אבל אני יכול גם כן לעשות דברים חשובים במדריד. לשאלה אם אנחנו היינו יכולים לשחק יחד זה משהו אחר. הוא יהיה יכול לשחק בימין או קצת מאחור ואני משחק יותר מקדימה, אבל זה נושא שאחרים צריכים לדון לגביו".

חאמס גם החמיא לחברו לחלק הקדמי, כריסטיאנו רונאלדו, ואמר: "אני משחק עם השחקן הכי טוב בעולם. הוא כוכב, מכונת שערים, אבל מעל לכל הוא אדם נהדר וזה מה שמאפיין אותו". הקולומביאני גם התייחס לכך שגארת' בייל אמור לחזור להרכב: "אני לא יודע לגבי זה. זו החלטה טכנית והבוס יעשה מה שהוא רוצה, אין עם זה בעיה. מבחינתי אני מרגיש נוח בקבוצה והתוצאות הן חיוביות. שיחקנו ברמה גבוהה ואנחנו חייבים להמשיך בזה. כל השחקנים כאן הפתיעו אותי, אבל איסקו משחק ממש טוב עם איכויות אדירות ואני אוהב אותו מאוד".

חאמס גם נשאל לגבי הזוכה האולטימטיבי מבחינתו בכדור הזהב, והבהיר: "התואר הוא של כריסטיאנו והוא ראוי לזכות בו בפעם השלישית. יש לי הרבה חלומות, אבל אני גם רוצה לזכות בכדור הזהב בעצמי יום אחד".

עוד באותו נושא

מצטייני הליגה הספרדית: שלושה פרסים לרונאלדו, מסי מאוכזב

לכתבה המלאה
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
צפוי לקבל מנוחה. איקר קסיאס/רויטרס

בתוך כך, ריאל מדריד תפגוש הערב (21:00, ספורט 2) בגביע המלך את קורנייה מהליגה השלישית בשלב 1/16 עם תחילת המסע להגנה על התואר. מי שצפויים לקבל מנוחה הם רונאלדו, איקר קסיאס וסרחיו ראמוס כאשר במקומם צפויים לפתוח קיילור נבאס, חאבייר הרננדס ורפאל וראן. "יש הרבה הפתעות בגביע במשך השנים ואנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים", אמר אמיליו בוטרגניו מהנהלת הבלאנקוס. "קורנייה נמצאת במרכז הטבלה בליגה שלה, אבל כשמשחקים נגד ריאל מדריד זה תמיד אתגר גדול שמעניק מוטיבציה רבה. הם יריבה מסוכנת ואנחנו נהיה חייבים להיות בשליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully