וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: כריסטיאנו רונאלדו

התנועה החכמה, התזמון המושלם והנגיעה האלגנטית. כך הסיר כריסטיאנו רונאלדו הלוהט את "קללת אנפילד" והתקרב לשיא של ראול

רונאלדו גילט. GettyImages
רונאלדו גילט/GettyImages

הרצף של כריסטיאנו רונאלדו התגלה כחזק יותר מ"קללת אנפילד". הפנומן הפורטוגלי ביקר חמש פעמים במגרשה של ליברפול בעבר, אבל מעולם לא מצא את הרשת. אמש (רביעי) גם הקללה הזו הוסרה, כשרונאלדו כבש במשחק עשירי ברציפות והעלה את מאזנו העונה בכל המסגרות ל-20 שערים. מדובר בכמות מכובדת לעונה שלמה. רונאלדו עשה זאת כבר אחרי 13 משחקים.

לאף אחד לא היה ספק שהפעם רונאלדו יכבוש, ובדקה ה-23 אכן הגיע הרגע המדויק ההיסטורי שלו. הפורטוגלי החל במהלך, מסר לחאמס רודריגס וביצע תנועה מדודה לכיוון הרחבה. הוא הסתנן בזריזות ובחכמה לשטח המת בין הבלמים מרטין שקרטל ודיאן לוברן, קיבל את הכדור בחזרה מחאמס בהקפצה אומנותית ואז בתזמון מושלם הקדים עם רגל ימין את שקרטל שניסה לעצור אותו. הנגיעה הקלה הזו של רונאלדו הסיטה את הכדור בקשת לפינה השמאלית, כשהיד של השוער סימון מיניולה קצרה מלהושיע. ביצוע מלוטש שמוכיח: ניצחון הוא לא עניין של מזל אלא של דיוק כחוט השערה.

השער הזה העלה את מאזנו של רונאלדו בליגת האלופות ל-70 שערים. רק אחד פחות משיא כל הזמנים של ראול. אפילו בין אוהדי ליברפול, שראו את קבוצתם מובסת 3:0 בידי אלופת אירופה, היו מי שקיוו לראות את CR7 משווה את השיא באנפילד.

זה לא קרה, אך הקהל האנגלי בכל זאת כיבד את רונאלדו והריע לו כאשר הוחלף בדקה ה-75 כדי שלא ייפצע חלילה לפני הקלאסיקו מול ברצלונה וליאונל מסי. גם הם הבינו שחזו מקרוב במי שהוא נכון להיום: השחקן הטוב בעולם.

צפו במהלך המדויק של כריסטיאנו רונאלדו

בואו לבחור את הרגע המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרס חדש כל משחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully