וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "מכבי חיפה יכולה להתמודד על האליפות"

19.10.2014 / 10:00

מכבי ת"א מתכוננת ליום שני (20:50, ערוץ 1). פאקו: "מה שהיה בשנה שעברה שייך לעבר". קרלוס: "מוכנים לנצח כל קבוצה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן שלה מחר נגד מכבי חיפה בבלומפילד (20:50, ערוץ 1). הצהובים יתייצבו להתמודדות אחרי הפסד דרמטי 3:2 להפועל באר שבע במחזור הקודם, והם מקווים להתאושש. ניצחון יקפיץ את האלופה למקום השני, מרחק נקודה מהמוליכה עירוני קרית שמונה.

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מצפה למשחק לא קל. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

המאמן פאקו אייסטרן נשאל על כך שהצהובים ניצחו את מכבי חיפה שלוש פעמים בשנה שעברה והשיב: "מה שהיה בשנה שעברה שייך לעבר. המשחק מחר תלוי במה שקורה עכשיו, בכמה אפקטיביים נהיה מול השער. הפגרה? הרבה שחקנים היו במשימות בינלאומיות, היו כמה פציעות, אבל זה מה המצב".

על היריבה אמר המאמן: "למכבי חיפה יש סגל של מועמדת לאליפות. הם בנו קבוצה שתוכל להתמודד על התואר. בניון? כשאתה בונה סגל בתחילת עונה, אתה לוקח בחשבון שלא תמיד כל השחקנים יעמדו לרשותך. הם לא יחשבו מחר על מי שלא נמצא, אלא על מה שיש ואיך מנצחים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קרלוס גריסה, פאקו איסטרן, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"נתקן את מה שצריך ונרצה להמשיך לעשות את מה שעשינו נכון". קרלוס גרסיה/קובי אליהו

פאקו הוסיף: "אני כבר יודע מה ההרכב למשחק, אבל אני לא חושב שהשחקנים צריכים לדעת אותו מראש. כל אחד מהם צריך להיות מוכן לשחק. לפעמים יש משחקים שצריך לעשות בהם שינוי אחרי 20 דקות ולעשות חילוף מוקדם, וכולם צריכים להיות מוכנים".

על נציגי מכבי תל אביב בנבחרת ישראל, אמר פאקו: "הם לא היו משחקים כל כך טוב אם השחקנים לידם לא היו מאפשרים להם את זה. יהיה מעניין לראות אותם נגד בוסניה ובלגיה, שהן הקבוצות שאמורות להיאבק בישראל. אחד מהדברים המרכזיים שמאמני כדורגל בודקים זו המשכיות. כשמסתכלים על השחקנים של מכבי תל אביב, רואים שיש להם המשכיות, הם הוכיחו שאפשר לסמוך עליהם".

המאמן אמר: "אנחנו מדברים שלושה מחזורים בתוך העונה, אבל נראה מי קבוצה טובה יותר רק בסיום העונה. לכל הקבוצות יהיו תקופות טובות ורעות, והשאלה היא מי תהיה מסוגלת לשמור על רמה גבוהה יותר לאורך יותר מחזורים. אני מאמין שאנחנו טובים יותר, אבל מחר השחקנים שלי צריכים לעשות את העבודה".

קרלוס גרסיה אמר: "אנחנו תמיד מוכנים לנצח כל קבוצה, אבל כמו שהמאמן אמר לא היה לנו הרבה זמן לעבוד ביחד. אבל זה לא תירוץ. אנחנו יודעים איך נצטרך לשחק, נשנה כמה דברים קטנים וננסה לנצח את המשחק. נתקן את מה שצריך ונרצה להמשיך לעשות את מה שעשינו נכון, בתקווה שזה יצליח. אין טעם להגיד שאנחנו טובים יותר ממכבי חיפה לפני המשחק, אני לא אוהב לדבר על דברים כאלה, אלא מעדיף שנשחק מחר ואז נראה".

שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה, בן רייכרט. קובי אליהו
מתכוננים למחר. דור מיכה עם בן רייכרט/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה, לצד המאמן פאקו אייסטרן. קובי אליהו
בוחן מקרוב. פאקו אייסטרן עם ראדה פריצה/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. קובי אליהו
מה הוא מכין למכבי חיפה? ערן זהבי/קובי אליהו

איך ייגמר המפגש הראשון העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה?

ניצחון צהוב
40%
ניצחון ירוק
47%
תיקו
13%
הסקר הסתיים
2751 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully