וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "אנחנו יציבים, אנחנו קבוצה טובה"

18.10.2014 / 22:25

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מה-1:1 הדרמטי עם סכנין: "באנו לשחק טקטי וחכם". גיא לוי: "לא חושב שיש לנו בעיה"

one

הפועל תל אביב וסכנין סכנין חילקו ביניהן את הנקודות בצורה הכי דרמטית שיש הערב (שבת), כשנפרדו ב-1:1 בדוחא. אברהים פאס (89) העלה את הקבוצה של גיא לוי ליתרון, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לעלא אבו סלאח, שהרחיק לשערו הוא כדור רוחב של גילי ורמוט, וקבע את תוצאת המשחק (92) עם שער עצמי. עוד לפני שריקת הפתיחה נרשם רגע שהכעיס מאוד את מנהלת הליגה, כשהנהלת בני סכנין הודתה לעזמי בשארה בטקס מיוחד (ראו ידיעה נפרדת).

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בסיום הדרמה הזו הוא מרוצה. דומב/אדריאן הרבשטיין

"אני חושב שלא סתם כדורגל זה ספורט שאוהבים בכל העולם", אמר אסי דומב בסיום. "כיף לראות אותו בתור אוהד - בתור מאמן קצת פחות. היו לנו מספיק הזדמנויות לגמור את המשחק, אבל אני לא רוצה להיות חזיר. יש דברים לתקן, יש דברים טובים, אבל בסך הכל אני מרוצה. אהבתי את הצורה בה השחקנים עמדו ושיחקו מבחינה טקטית. באנו לשחק טקטי וחכם, סכנין קבוצה מצוינת. נתנו להם להניע את הכדור מאחורה. לא השכלנו לנצל את המצבים, אבל זה חלק מהמשחק. אני חושב שאנחנו יציבים, אנחנו קבוצה טובה. זה חלק מהתהוות של קבוצה חדשה. השחקנים מרגישים טוב, אנחנו מתקדמים. יש לנו ליגה ארוכה ונעשה הכל כדי להשתפר ממשחק למשחק".

מנגד, מאמן סכנין גיא לוי התאכזב מכך שקבוצתו עדיין ללא ניצחון העונה, ומאבדת צ'אנס נוסף להשיג שלוש נקודות לקראת הסיום: "פעם שנייה שזה קורה לנו השנה, זה קרה לנו כבר מול עכו. אני לא אתייחס לזה כאל משהו מנטאלי, כי ראינו גם את נבחרת גרמניה מקבלת שער בדקה ה-93. הולך לנו קשה מבחינת השגת הניצחון הראשון, אבל הקבוצה בסדר. אני לא חושב שיש לנו בעיה. אני חושב שאם נהיה מרוכזים, נכבוש יותר. החלק הקדמי לא מדאיג אותי. הקבוצה היחידה לה הפסדנו העונה זו מכבי חיפה. אנחנו לא מפסידים, אני חושב שחסר לנו קצת מזל. אלה החיים. זה לא תכנית כבקשתך. הספורט לפעמים אכזרי, אבל טוב שזה בא בספורט ולא בתחומים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן בני סכנין גיא לוי. אדריאן הרבשטיין
"הולך לנו קשה מבחינת השגת הניצחון הראשון, אבל הקבוצה בסדר". גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully