וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אני מרוצה", מוריניו: "קוסטה צריך לנוח"

ההולנדי שוב מחייך ומצדיק את האדום לרוני, הפורטוגלי במסר לנבחרת ספרד. פלגריני: "היינו חסרי מזל". ונגר: "שמטנו שתי נק'". וגם: המספרים המביכים של באלוטלי ועוד היסטוריה לקוסטה

שבת גדושה במשחקי פרמיירליג הייתה לנו אתמול. כבר בצהריים קיבלנו דרבי לוהט, שהסתיים ב-1:1 בין ליברפול לאברטון אחרי שער ענק של פיל ג'אגיילקה. לאחר מכן, צ'לסי הביסה 0:3 את אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי ניצחה 2:4 את האל סיטי בחוץ ומנצ'סטר יונייטד גברה על ווסטהאם 1:2. ארסנל וטוטנהאם נפרדו ב-1:1 בדרבי הצפון לונדוני הלוהט.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער ואדום. ויין רוני/רויטרס

מספרי השבת

* ויין רוני ספג כרטיס אדום בליגה לראשונה מאז 2009, אבל התנחם בשערו ה-176 בפרמיירליג, אחד יותר מתיירי הנרי.

* השחקן האחרון של מנצ'סטר יונייטד שכבש והורחק באותו משחק ליגה היה כריסטיאנו רונאלדו, שעשה זאת מול אסטון וילה ב-15 במאי 2004.

* לרובין ואן פרסי יש כעת 70 שערי פרמיירליג בארבע העונות האחרונות, יותר מכל שחקן אחר בליגה.

* רדאמל פלקאו רשם בישול שני בשני משחקים, אחרי 53 משחקי ליגה רצופים בהם לא בישל אף שער.

* דייגו קוסטה, שכבש את שערו השמיני העונה, הפך לשחקן הראשון של צ'לסי שכובש בשלושת משחקי הבית הראשונים שלו במועדון מאז אדריאן מוטו ב-2003.

* סטיבן ג'רארד כבש את שערו ה-113 בפרמיירליג והשתווה לאיאן רייט.

* מריו באלוטלי רשם אתמול יותר בעיטות לשער (10) ממסירות מוצלחות (9).

* כעת לבאלוטלי יש 63 בעיטות לשער ב-20 משחקיו האחרונים בפרמיירליג והספק מדהים של שער אחד בלבד.

* בכל משחק בו אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שחגג שער בכורה העונה, מצא את הרשת באיצטדיון האמירויות, ארסנל ניצחה.

טים הווארד שוער אברטון מול מריו באלוטלי שחקן ליברפול. רויטרס
יותר בעיטות ממסירות. מריו באלוטלי/רויטרס

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר לאחר הדרבי: "אני מתוסכל כי שמטנו שתי נקודות ואני מתוסכל כי לא עשינו מספיק מהמצבים הנייחים שהיו לנו. אתה רוצה לזכות בתמורה על העבודה הקשה שאתה משקיע". הצרפתי נשאל האם ארון ראמזי ומיקל ארטטה, שנפצעו, יהיו כשירים למשחק ליגת האלופות מול גלאטסראיי ברביעי ואמר: "אין סיכוי. אני לא רואה אותם חוזרים בתוך חמישה או שישה ימים".

מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "אני חושב שזו תוצאה טובה בשבילנו. אולי ארסנל שלטה במשחק והחזיקה בכדור יותר מאיתנו, אבל שיחקנו היטב והגנו היטב. כבשנו שער מצוין. זו הפילוסופיה שלנו, וקשה לשמור עליה במשך 90 דקות כרגע, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

רוברטו מרטינס מנג'ר אברטון (ימין) עם ברנדן רוג'רס מנג'ר ליברפול. GettyImages
"היינו טובים יותר". רוג'רס ומרטינס/GettyImages

ברנדן רוג'רס אמר בסיום: "היינו ללא ספק הקבוצה הטובה יותר. אברטון לא תקפה אותנו כמעט ולקבל שער כזה בתוספת הזמן זה מתסכל מאוד. יכולנו כבר להוביל 0:2 בזמן שקיבלנו את השוויון. מריו באלוטלי היה יכול לכבוש אחרי שקיבל מסירת רוחב מצוינת מסטרלינג והגיע לנו פנדל במחצית הראשונה.

"לא חשתי בשום סכנה במהלך המשחק. במשך 91 דקות היינו מצוינים, אז אני לא הולך לתת לתוצאה לאכזב אותי. זו ההופעה שאני מצפה לה".

מנג'ר אברטון רוברטו מרטינס אמר: "אני לא חושב שראיתי בעיטה יפה יותר במשחק בו הייתי. זה היה צריך להיות מדהים כדי שהכדור יילך לחיבורים, וזה אכן היה. לא היינו מספיק טובים עם הכדור, אבל הראינו הופעה הגנתית מצוינת. הצגנו אמונה מדהימה ואופי ותוגמלנו על כך".

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
"צריך לתת לדייגו קוסטה מנוחה". מוריניו/GettyImages

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו התייחס ליכולת של הקבוצה שלו ב-0:3 על אסטון וילה: "שיחקנו בצורה יציבה, ואפילו כשהתוצאה הייתה 0:1 שלטנו במשחק והיינו יציבים מאוד כך שהניצחון לא היה בספק. ואז הגיע השער השני שגמר את המשחק. אנחנו מרוצים משלוש הנקודות.

על דייגו קוסטה ומצבו הרפואי אמר הפורטוגלי: "ההימור הוא לתת לקוסטה לשחק כשאין פער של שבוע בין שני משחקים, במצבו הרפואי. אם הוא לא יילך לנבחרת ויישאר כאן במשך 15 ימים, יש לו סיכוי להיות בשיאו גם בצ'לסי וגם בנבחרת. אם הוא לא יקבל את התקופה הזו, אז הוא ימשיך תמיד להתנדנד, משחק פעם אחת, במשחק הבא הוא במצב בריאותי לא טוב, ואז השריר שוב בסכנה". על הסיכוי שלו לשחק בליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון ביום שלישי הקרוב אמר הפורטוגלי: "אני מקווה שהוא ישחק".

לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"ניצחון חשוב מאוד". ואן חאל/GettyImages

לואי ואן חאל היה מרוצה משלוש הנקודות וה-1:2 הביתי על ווסטהאם, בוודאי אחרי ההפסד המביך מול לסטר, אבל מנצ'סטר יונייטד איבדה את ויין רוני שהורחק לאחר שבעט בסטיוארט דאונינג. "פגעו לנו במהלך חוקי והוא ביצע עבירה מקצוענית, אני חושב שאפשר לקרוא לזה כך. אני לא חושב שויין רצה לבצע כזו עבירה, אבל הוא עשה את זה ואפשר לתת על זה אדום", אמר המנג'ר ההולנדי.

על המשחק עצמו אמר ואן חאל: "הניצחון הזה חשוב מאוד, אפשר להבין את זה. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה עם כדורגל אטרקטיבי מאוד, אבל שוב ספגנו ממצב נייח. אבל בסדר, אני מרוצה מאוד ששמרנו על התוצאה עד הסיום, כי קשה מאוד לשחק נגד קבוצה שלא רק שיש לה שחקן אחד יותר, אלא שגם משחקת הרבה על כדורים גבוהים. אני מרוצה מאוד מהגישה שגילו שחקניי".

מנואל פלגריני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
"מנגאלה היה חסר מזל". פלגריני/GettyImages

מנואל פלגריני אמר אחרי ה-2:4 של מנצ'סטר סיטי בהאל: "היינו חסרי מזל וביצענו שתי שגיאות אינדיבידואליות. דברים כאלה יכולים לקרות. אלייקים מנגאלה היה חסר מזל בשער העצמי שכבש, ואחר כך הוא הגיע באיחור וגרם לפנדל, אבל אנחנו סומכים עליו כי הוא שחקן מצוין שפשוט סבל מחוסר מזל. היה חשוב מאוד להשיג את שלוש הנקודות כי אסור לנו לשמוט עוד נקודות במאבק מול צ'לסי".

בלם סיטי וינסנט קומפאני אמר: "הגיע לנו לנצח, שיחקנו טוב והיה קשה כי שיחקנו עם שני חלוצים וגם הם שיחקו עם שני חלוצים. היו מרווחים גדולים, אבל היה משחק טוב. התוצאה לא משקפת את המשחק, היה יכול להיות יותר מ-2:4. לפעמים מקבלים משחקים מוזרים כאלה, אבל בסך הכל עשינו תוצאה טובה".

על השגיאות של חברו למרכז ההגנה אליקים מנגלה, אמר קומפאני: "זה חלק מהעבודה, זה קורה לכל אחד. אם אתה חושב שדברים כאלה לא יקרו לך כבלם, אז אתה טועה כי זה קורה, אבל הקבוצה הגיבה טוב וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully