וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בן חיים טעה, בכורה בהרכב לביטון

שגיאה של הבלם (90 דקות) איפשרה לרותרהאם להשיג 1:1 נגד צ'רלטון. 75 דקות לחלוץ בניצחון מאריבור 1:2 על קופר

דודו ביטון שחקן מאריבור. האתר הרשמי של מאריבור, אתר רשמי
סחט את הכדור החופשי שהוביל לשוויון. ביטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מאריבור

* דודו ביטון רשם הערב (שבת) הופעת בכורה בהרכב מאריבור והיה שתוף לניצחון החוץ של האלופה הסלובנית 1:2 על קופר. ביטון היה פעיל במחצית הראשונה ובדקה ה-45 הוכשל מרחק 35 מטרים מהשער ואמיר דרבישביץ' ירה את הכדור החופשי לחיבורים וקבע 1:1, אחרי שאורבן ז'יברט העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-34. רבע שעה לסיום הוחלף ביטון על ידי מרקוס טבארס שכבש תוך שתי דקות את שער הניצחון למאריבור. סינטאהיו סלליך שפתח בהרכב במשחק ליגת האלופות מול ספורטיג ליסבון לא נכלל הפעם בסגל.

* טל בן חיים וצ'רלטון השיגו תוצאת תיקו רביעית מחמשת המשחקים האחרונים, כשסיימו ב-1:1 את משחק החוץ מול רותרהאם מהתחתית. הבלם הישראלי פתח בהרכב, ראה את יוהאן ברג גודמונסון האיסלנדי מעלה את האדיקס ליתרון בדקה ה-27. בן חיים היה קרוב לכיבוש לפני ההפסקה, אבל במחצית השנייה המארחים תפסו יוזמה ובדקה ה-70 טעות של הישראלי שאיבד כדור בסמוך לרחבת קבוצתו הובילה לשוויון שנגח המחליף לוסיאנו בקיו.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות ב-1:3 של גנט על אוסטנד במחזור השמיני בליגה הבלגית. קני סייף לא נכלל בסגל. בזכות הניצחון גנט שמרה על המקום השני, ופתחה פער של שלוש נקודות על פני המקום השלישי.

* סלאמינה גברה 0:2 על אתניקוס במחזור הרביעי בקפריסין. רם שטראוס לא שותף.


* 21:45: ויטסה ודן מורי מחכים בבית להירנביין.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully