וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו נגד מנצ'סטר סיטי: "צריך לשלול תארים"

מאמן צ'לסי התייחס ליריבה שנענשה על עבירות פייר פליי: "צריך להפחית נקודות באלופות או למנוע מקבוצה מלשחק במפעל"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. רויטרס
מבקש כדורגל הוגן. מוריניו/רויטרס

אחרי שהסתכסך עם לא מעט מאמנים וקבוצות, נראה שז'וזה מוריניו יוצר לעצמו עימות חדש, הפעם עם מנצ'סטר סיטי, מי שנראית כאחת היריבות העיקריות שלו גם השנה על התואר. מוריניו שהתראיין בפורטוגל העביר ביקורת סביב התנהלותה של סיטי בכל הקשור לרכישת שחקנים ועבירות ה"פייר פליי" שהיא ביצעה. לטענתו, אופ"א חייבת להחמיר עם העבירות הללו גם במחיר של שלילת תארים והורדת נקודות.

"כולם יודעים שיש קנסות, ואם יש קנסות, יש שליטה", טען מוריניו. "האם הקנסות הללו הוגנים? אני לא חושב. לדעתי הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להוריד נקודות ולשלול תארים. אם יש לך הון שמאפשר לך להתגבר על ה'פייר פליי', ואם אתה זוכה בתארים ואז נקנס מבחינה כלכלית, אתה תמשיך לעשות את אותו דבר".

כזכור, אופ"א הענישה מלבד סיטי את פריס סן ז'רמן ואת זניט סנט פטרסבורג על כך שהן עברו על חוקי הפייר פליי. סיטי נקנסה בסכום של 50 מיליון ליש"ט וכמו כן הוחלט כי הסגל שלה בליגת האלופות יצומצם ל-21 שחקנים. "לוקחים מהם שחקן אחד או שניים בליגת האלופות, ואז נגיד במקום 24 שחקנים יהיו להם 22", הוסיף מוריניו בכעס. "אם תתחיל את קמפיין ליגת האלופות עם פחות שש נקודות או שלא ייתנו לך לשחק באלופות אלא בליגה האירופית, זה כבר יהיה עונש יותר רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully