וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

20.9.2014 / 19:51

צפו: סגנית האלופה רשמה ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי בזכות שערים של גורדה (9) וגבאי (56, 69) ולראשונה זה 12 שנה הצליחה לנצח את הכחולים בחוץ. אסולין (90), אולי בהופעתו האחרונה בכחול, צימק

one

זה כבר מתחיל להיראות יותר טוב. אמנם הפועל באר שבע שיחקה הערב (שבת) נגד הפועל פתח תקוה החלשה, אבל היא סוף סוף הצליחה לשחק כדורגל ראוי, והצליחה לנצח לראשונה העונה במשחק רשמי אחרי שגברה על נועלת הטבלה 1:3 באצטדיון המושבה, במסגרת המחזור השני בליגת העל. הניצחון הזה עצר בצורת של 12 שנה בהן באר שבע לא הצליחה לנצח את הפועל פתח תקוה חוץ. הכחולים נראו אמנם מעט טוב יותר לעומת השבוע שעבר, אז ספגו תבוסה 4:0 מהפועל רעננה, אבל אין בכך לנחם את אלפי אוהדיהם, שבינתיים רואים קבוצה שתתקשה לשרוד בליגת העל.

שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, מול שחקן הפועל פתח תקוה, מירקו אורמוש. ברני ארדוב
פתח תקוה רדפה, ולא הצליחה להשיג. אורמוש מול אוגו/ברני ארדוב

לאחר התיקו המאכזב נגד בית"ר ירושלים במחזור הראשון, בחר מאמן באר שבע אלישע לוי בשינוי מעניין ושלח להרכב את אובידיו הובאן וג'ון אוגו, צמד הזרים החדש. השניים הפגינו יכולת טובה ויחד עם מאור בוזגלו, אליניב ברדה ודובב גבאי יצרו שפע מצבים ליד שערו של קאלה דרשלר. שלומי ארבייטמן החלים מפציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-88.

קבוצתו של עידן בראון יזמה ותקפה אבל שוב ירדה מנוצחת. ליאור אסולין, אולי בהופעתו האחרונה בקבוצה אותה נתבקש לעזוב, הצליח לכבוש שער מצמד בדקה ה-90 ולאחר שריקת הסיום נופף לשלום לאוהדי קבוצתו. אחרי שני מחזורים הפועל פתח תקוה נועלת את הטבלה, ועומדת על מאזן שערים שלילי של 7:1. במחזור הבא היא תתמודד נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, לא מקום טוב להתאושש בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
הגיעו לליגה. שחקני הפועל באר שבע/ברני ארדוב

הפתיחה הייתה של הפועל באר שבע, שעלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-9 משער של רועי גורדנה, שחגג כיבוש ראשון מאז ה-3 בנובמבר 2013. קצב המשחק היה טוב, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו ליצור איומים ממשיים על שני השערים. בהמשך דובב גבאי הגיע לשתי הזדמנויות טובות, אבל בפעם הראשונה נעצר על ידי המשקוף, ובפעם השנייה על ידי קאלה דרשלר, והתוצאה נותרה ללא שינוי עד להפסקה.

באר שבע נראתה טוב בתחילת המחצית השנייה. ג'ון אוגו כמעט כבש כשבעט כדור חופשי חזק שנהדף על ידי קאלה דרשלר לקורה, ובדקה ה-56 עלתה האורחת ל-0:2 משער נגיחה מצוין של דובב גבאי. ליאור אסולין נכנס להופעה הכנראה אחרונה שלו מהפועל פתח תקוה, בתקווה לצמק. גיא דיין שלח כדור לקורה, ובדקה ה-66 השופט גיא ברגר פסל שער של אסולין בשל ספק נבדל. פתח תקוה שלחה שחקנים קדימה ונענשה בדקה ה-69 כשדובב גבאי ניצל את הדלילות בעורף שלה, והפך כדור עומק ל-0:3. בדקה ה-90 ליאור אסולין בעט היטב מרחוק, צימק ל-3:1 והעניק לכחולים את שערם הראשון העונה בליגה.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באו בהמוניהם ונהנו. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

מחצית 1

דקה 1: השופט גיא ברגר הוציא את המשחק לדרך.

דקה 8: טוקורה נגח היטב כדור קרן, אבל פספס את המסגרת של אג'ידה.

דקה 9: גול! שרעבי מסר לבוזגלו, שמסר רוחב מתוך הרחבה, הגנת פתח תקוה לא הצליח להרחיק ורועי גורדנה כבש את שערו הראשון העונה והעלה את באר שבע ל-0:1.

דקה 23: שקלים הגביה רוחב מצש שמאל, דור כוכב נגח, והכדור סמך סמוך לקורה של אג'ידה.

דקה 34: הזדמנות גדולה לבאר שבע. כדור חופשי שהורם מצד ימין הגיע לדובב גבאי שנגח בעוצמה למשקוף.

דקה 43: באר שבע הייתה קרובה לשני. אוגו השאיר את גבאי מול דרשלר, אבל שוער פתח תקוה יצא היטב והדף ברגלו. הכדור הגיע לבוזגלו שבעט מרחוק אבל שלח את הכדור מעל השער.

עמירן שקלים שחקן הפועל פתח תקוה לפני בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הכחולים הגיעו למצבים, אבל שוב ירדו מנוצחים. שקלים נשמר על ידי ביטון/ברני ארדוב

מחצית 2

דקה 47: שחר הירש כמעט משווה לפתח תקוה כבר בפתיחת המחצית השנייה, אבל בעט חזק למרכז השער ואג'ידה קלט.

דקה 52: באר שבע שוב הייתה קרובה ושוב המסגרת הצילה את פתח תקוה. ג'ון אוגו בעט כדור חופשי אדיר, אבל קאלה דרשלר הדף לקורה, הכדור ניתז למרכז תיבת החמש ואחד ממגיני פתח תקוה הרחיק לקרן.

דקה 56: גול! ביטון הגביה מצד ימין, דובב גבאי נגח בחדות פנימה וקבע 0:2 מוצדק להפועל באר שבע.

דקה 64: הזדמנות מצוינת לפתח תקוה, כשגיא דיין בעט חזק מחוץ לרחבה כדור שנעצר במשקוף שערה של באר שבע.

דקה 66: שוב גיא דיין שלח בעיטה לקורה של באר שבע, בהמשך ההתקפה טוקורה בעט, אג'ידה הדף, כוכב מסר רוחב למחליף ליאור אסולין שכבש, אבל השופט גיא ברגר קבע שהשער נכבש מעמדת נבדל. מחאת שחקני הפועל פתח תקוה לא הועילה.

דקה 69: גול! דובב גבאי משלים צמד אחרי שקיבל כדור עומק, ניצל יציאה לא טובה של קאלה וגלגל פנימה. 0:3 לבאר שבע.

דקה 84: בוזגלו הכניס כדור קשתי מתוחכם לברדה, שבעט מעוצמה אבל קאלה הדף.

דקה 90: גול! שער בכורה של הפועל פתח תקוה העונה. שגיב כהן מסר לליאור אסולין, שבעט בעוצמה פנימה וצימק ל-3:1 בהופעת הפרידה שלו מהכחולים.

שחקני הפועל באר שבע דובב גבאי, רועי גורדנה. ברני ארדוב
צמד שערים וחגיגה. גבאי/ברני ארדוב

הרכבים:

הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, עומר שרעבי, עמירן שקלים, גיא דיין (שגיב כהן, 71), מייקל טוקורה, מירקו אורמוש, דור כוכב, עומרי אלטמן (ריף פרץ, 81), שחר הירש (ליאור אסולין, 65).

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון (דור מלול, 77), טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אובידיו הובאן (שלומי ארבייטמן, 88), רועי גורדנה, ג'ון אוגו (גל אראל, 74), מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

יתאוששו מהפתיחה המחפירה? הפועל פתח תקוה בדריבליסט

ינצחו לראשונה את פתח תקוה בחוץ אחרי 12 שנה? הפועל באר שבע בדריבליסט

שחקני הפועל פתח תקוה, מירקו אורמוש, אורי פסו. ברני ארדוב
יהיה קשה להתאושש בסמי עופר. אורמוש ופסו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully