וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פאדרבורן ראשונה אחרי שער מ-83 מטר בדקה 90

פאדרבורן ראשונה בזכות שער מטורף בתוספת הזמן. באיירן עלתה בהרכב משני וסיימה ב-0:0 מול נועלת הטבלה המבורג. דראקסלר כבש והורחק ב-2:2 של שאלקה. מיינץ-דורטמונד 0:2

ואלון בהרמי שחקן המבורג מול דויד אלאבה באיירן מינכן. AP
תיקו מאכזב לבאיירן. אלאבה מול בייסטר/AP

פאדרבורן הקטנה עלתה הערב זמנית (שבת) למקום הראשון בבונדסליגה. העולה החדשה גברה 0:2 על האנובר ושער מטורף של מוריץ סטופלקאמפ מכמעט מגרש שלם עזר לה לכבוש את הפסגה. השער, ממרחק של בדיוק 83 מטר, קבע שיא בונדסליגה רשמי.

באיירן מינכן האלופה אכזבה עם 0:0 בהמבורג, שאלקה סחטה 2:2 ביתי מול פרנקפורט במשחק רב אירועים, גם הופנהיים (0:2 על שטוטגרט) ואוגסבורג (2:4 על ורדר ברמן) במנצחות, דורטמונד הפסידה 2:0 אצל מיינץ ואילו במשחק שפתח את המחזור הרביעי נפרדו פרייבורג והרטה ברלין ב-2:2 דרמטי.

רוני שחקן הרטה ברלין. Michael Kienzler, GettyImages
שני כדורים חופשיים אל הרשת. רוני/GettyImages, Michael Kienzler

פרייבורג - הרטה ברלין 2:2

המשחק שהוציא לדרך את המחזור הרביעי סיפק סיום דרמטי שהותיר את שתי הקבוצות ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד, אך את פרייבורג הרבה יותר מאוכזבת. הבלם הצעיר מארק אוליבר קמף העלה את פרייבורג ליתרון בנגיחה אחרי כדור קרן בדקה ה-30, עם שער הבכורה שלו בבונדסליגה ושער שני בסך הכול של קבוצת העונה. התגובה של הרטה הייתה מהירה, כבר אחרי שש דקות, כשהברזילאי רוני סובב כדור חופשי בשמאל אל הרשת מ-22 מטרים. בדקה ה-79 פליקס קלאוס בעט כדור חד לקורה ופנימה, ובפרייבורג הרגישו ניצחון בית ראשון על הרטה מאז 2001 מתקרב. ניקו שולץ האורח הורחק בתוספת הזמן, אבל להרטה בכל זאת היה זמן וכוח להשוות. רוני סחט עוד כדור חופשי בדקה ה-96, בעט חזק בשמאל ובעזרת הסטה מהחומה מצא שוב את הרשת של תומאס קראפט והציל נקודה לקבוצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המבורג - באיירן מינכן 0:0

ג'וזף צינבאואר קודם השבוע מקבוצת המילואים להחליף את מירקו סלומקה והפך למאמן התשיעי של המבורג מאז 2008. על הבכורה הוא יכול לסמן וי גדול. הקבוצה שלו שפתחה רע מאוד את העונה, הציגה משחק לחימה יוצא דופן וסחטה תיקו מהאלופה. באיירן מינכן, שניצחה את יריבתה בששת המפגשים האחרונים בין השתיים, עלתה בהרכב משני ושילמה מחיר כבד על הזלזול.

פפ גווארדיולה הכניס במהלך המחצית השנייה את צ'אבי אלונסו, רוברט לבנדובסקי ומריו גצה, אבל למרות שליטה מוחלטת ולחץ כבד התוצאה נותרה מאופסת, כאשר טעות של מנואל נוייר בתוספת הזמן כמעט עלתה לבווארים במשחק. באיירן מאבדת נקודות בפעם השנייה העונה. המבורג נחלצה מהמקום האחרון עם נקודת ליגה שנייה.

אלכסנדר מאייר עם מרקו רוס שחקני פרנקפורט חוגגים שער. GettyImages
השערים שלהם לא הספיקו. רוס ומייר/GettyImages

שאלקה - איינטרכט פרנקפורט 2:2

ביום הולדתו ה-21 יוליאן דראקסלר כבש וגם הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר פגיעה ללא כדור. הרויאל בלוז, שנראו נורא במחזור האחרון והרשימו בליגת האלופות, סחטו נקודה ביתית. הפתיחה הייתה כולה של האורחים. אלכסנדר מייר כבש מזווית קשה את הראשון בדקה ה-15 וכעבור תשע דקות הכפיל מרקו רוס בשער נפלא. שאלקה החזירה שער אחד עם פנדל מוצלח של אריק צ'ופו מוטינג בדקה ה-40 לפני שדראקסלר איזן בדקה ה-50. משם המשחק יצא משליטה. קווין פרינס בואטנג הורחק בצהוב שני, דראקסלר השאיר את הרויאל בלוז בתשעה שחקנים וחמש דקות לסיום הורחק גם סלובודן מדוייביץ' האורח.

מיינץ - דורטמונד 0:2

דווקא אחרי ההצגה בליגת האלופות מול ארסנל, השוורצגלבן גילו שהחיים בזירה המקומית הרבה יותר קשים וכבר אחרי ארבעה מחזורי ליגה יש להם שני הפסדים. מיינץ המשיכה את הפתיחה הטובה שלה בליגה ואחרי שתי תוצאות תיקו, היא השיגה שני ניצחונות רצופים. איש המשחק היה חאירו סמפריו, הילד שהגיע למיינץ בתחילת העונה מסביליה. הוא נכנס בדקה ה-60 וכעבור שש דקות השאיר כדור רוחב נהדר לשינג'י אוקזאקי, שאחרי הצמד מול הרטה ברלין במחזור הקודם, שוב מצא את הרשת. שמונה דקות חלפו וחאירו סידר את השני, כאשר מאצה גינטר ניסה להרחיק עוד כדור שהספרדי שלח למרכז הרחבה, אבל שלח לשערו הוא. בין לבין, בדקה ה-70, צ'ירו אימובילה עוד הספיק להחמיץ פנדל ושום דבר פשוט לא עבד לדורטמונד במשחק הזה.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - ורדר ברמן 2:4
לאוגסבורג: דניאל באייר (14), פול ורהאג (45 בפנדל), טוביאס וורנר (77), טים מטבאז (90). לברמן: דייבי זלקה (3), פרנקו די סנטו (56 בפנדל).

פאדרבורן - האנובר 0:2
לפאדרבורן: אליאס קאצ'ונגה (71), מוריץ סטופלקאמפ (90)

שטוטגרט - הופנהיים 2:0
להופנהיים: אנתוני מודסט (15), טאריק אליונוסי (84)

שינג'י אוקזאקי שחקן מיינץ חוגג שער. GettyImages
אוקזאקי והחברים חוגגים ניצחון גדול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully