וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "רואים חיבור קבוצתי, אבל יש עוד הרבה מה לשפר"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההצגה מול הפועל פתח תקוה. זהבי: "הפנים לליגה". בר און: "מתנצל בשביל האוהדים שבאו"

one

מכבי תל אביב מוכנה לליגה: האלופה נתנה הערב (רביעי) הצגה גדולה עם 0:6 מוחץ על הפועל פתח תקוה במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו. נכון ששתי הקבוצות שיחקו בהרכבים משניים ונכון שהיריבה היא לא בליגה של הצהובים, אבל עדיין הצהובים יכולים להיות מעודדים ממה שהציגו בחלק הקדמי ומהעובדה ששישה שחקנים שונים התחלקו בשערים.

מרגוליס, טיבי, בן הרוש, זהבי, בן בסט ודור פרץ הצעיר הבטיחו מעשית מקום בחצי גמר המפעל וסיפקו הרבה כאב ראש לעידן בר און, המאמן הצעיר של המלאבסים שחטף מפלה גדולה, רגע לפני שקבוצתו פותחת את הליגה עם משחק חוץ מול הפועל רעננה.

הצגה בצהוב: מכבי תל אביב רמסה את הפועל פתח תקוה

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. פאקו/ברני ארדוב

פאקו אייסטרן סיכם: "אני חושב שראינו היום יכולת טובה של כל הקבוצה ואני שמח על החיבור הקבוצתי. אני לא הייתי פה לפני שבועיים ולא יכול להגיד מה היה לפני כן. יש כאן פוטנציאל, אבל כולם צריכים להאמין ולסמוך על הקבוצה הזו. נכון שלא שיחקנו עם חלוץ טבעי במחצית הראשונה, אבל שלחנו הרבה שחקנים קדימה ושיחקנו התקפי".

"הציפיות שלי מהקבוצה היא להמשיך להשתפר כל הזמן. נתנו משחק טוב, אבל יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם".

על העובדה ששוב החליט לפתוח עם מיטרוביץ': "שיחקתי עם מיטרוביץ', שיחקתי עם גאל והרבה שחקנים. כשהגעתי אמרתי שאני צריך להשתמש בכל הסגל וזה מה שעושה אותנו חזקים יותר".

ערן זהבי: "גם בשנה שעברה אמרתי שמכבי לא תלויה בי, אנחנו קבוצה טובה. עכשיו הפנים לליגה. אנחנו לא מחפשים להעביר מסר לקבוצות אחרות. אנחנו רק מחפשים איך להתקדם ולהשתפר. עכשיו נתכונן ליום ראשון שזה משחק יותר חשוב ונקווה לקחת את הנקודות בליגה".

על התפקוד שלו כחצי חלוץ: "אני בסך הכל מנסה לעשות הכי טוב שאפשר. אני אעשה את המקסימום איפה שהמאמן יגיד לי. פאקו מאמן מאוד יסודי, יש רעיונות חדשים, משחק לחץ גבוה מאוד אבל בשביל ליישם את זה אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה באימונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
שילם שכר לימוד. בר און/ברני ארדוב

עידן בר און, המאמן המובס כאב בעיקר בשביל האוהדים: "אנחנו יוצאים מכאן עם תבוסה כואבת. אני מתנצל בפני האוהדים המסורים שלנו, זה באמת הקהל הכי טוב בארץ. הייתה כאן תצוגה של האוהדים ואני מתנצל בפניהם אבל מכבי תל אביב ברמה אחרת. אסור להתפרק בצורה כזו אבל אנחנו כבר עם הראש קדימה לליגה ואני מאמין שהכל יהיה בסדר".

"לא חשבתי שאנחנו נבוא לבלומפילד ונרד במחצית עם 4:0. אנחנו נעשה הכנה מקצועית ומנטלית לקראת המשחק מול רעננה בליגה שהיא קבוצה בליגה שלנו".

קאלה דרשלר: "שיחקנו מול קבוצה במקום ראשון והכי חזקה בארץ לדעתי. אנחנו לא שיחקנו בהרכב חזק וזה נגמר כמו שזה נגמר. הפתיחה הלא טובה שלנו פגעה בנו. מחצית שנייה הייתה יותר טובה. לא הלך היום, צריך לחשוב כבר על הליגה. לא ספגתי שישייה הרבה שנים, אבל אני בנאדם מאוד אופטימי. ביום שבת יש משחק אחר ואין זמן להתאבל. הליגה יותר חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully