וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מנצ'סטר יונייטד בלבי, הלוואי ואוכל לחזור לשם"

כריסטיאנו שוב ממחיש את געגועיו לאולד טראפורד, ומביע אמון בפלקאו ודי מריה. גם פלקאו אופטימי: "בטוח שאחזור לעצמי"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו טוען שטוב לו בריאל מדריד, אבל במקביל מודה שהוא מתכנן חזרה למנצ'סטר יונייטד בעתיד. הפורטוגלי, שחקן השנה בעולם, חתום על חוזה ארוך טווח באלופת אירופה ומציין שהוא מתכוון לכבד אותו, אך לא מסתיר את געגועיו ואת החיבור שלו לשדים מאולד טראפורד, המועדון שבו שיחק בין 2003 ל-2009 וזכה בשלוש אליפויות ואליפות אירופה אחת.

"אני אוהב את מנצ'סטר, כולם יודעים את זה, אמרתי את זה כבר הרבה פעמים", אמר רונאלדו לתקשורת האנגלית, "מנצ'סטר בלב שלי. השארתי שם הרבה חברים, האוהדים מדהימים והלוואי ואוכל לחזור לשם יום אחד".

כזכור, רק לפני כמה ימים רונאלדו הבהיר שהוא מאוכזב מההתנהלות של הנהלת ריאל מדריד ומהמכירה של צ'אבי אלונסו ואנחל די מריה. עכשיו הוא אומר ש"אני מאושר כאן במדריד, ויש לי פה עוד ארבע שנים, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, כי במנצ'סטר התנהגו אליי בצורה מדהימה. מאוד נהניתי להיות במנצ'סטר יונייטד. תאמינו לי, הקבוצה הזאת תהיה בקרוב שוב טובה מאוד, זה מועדון אדיר".

רונאלדו ציין ש"לדעתי הם עשו צעד נכון כשקנו את די מריה ופלקאו, הקבוצה תהיה הרבה יותר טובה איתם. אשמח לראות את הקבוצה חוזרת לעצמה, כי זה מה שמגיע לה".

רדאמל פלקאו, מנצ'סטר יונייטד. חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
פלקאו/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

עוד ביונייטד: הרכש החדש רדאמל פלקאו מבהיר שהוא מאושר להגיע למנצ'סטר יונייטד, והכחיש טענות לפיהן הסוכן שלו והוא רצו בכלל להגיע לריאל מדריד. "אני גאה מאוד להיות ביונייטד, היו בינינו שיחות חודשים ארוכים, והגענו לסיכום ממש ברגע האחרון של חלון ההעברות". על הפציעה שלו אמר פלקאו ש"עבדתי קשה מאוד בשביל לחזור, אני רגוע ומאמין שאחזור לעצמי".

כזכור, אתמול רובין ואן פרסי טוען שפלקאו יצטרך להיאבק על מקומו בהרכב. "הוא ייצטרך להילחם על מקומו" מבהיר החלוץ ההולנדי, "בדיוק כמו שאני אצטרך להילחם על המקום, יחד עם ווין רוני וג'יימס ווילסון". ואן פרסי הכחיש שיונייטד צירפה את פלקאו מחשש שהוא יעבור ניתוח בברך שישבית אותו לחודשים ארוכים. "אני מופתע שאנשים עדיין ממציאים דברים כאלה", אמר ואן פרסי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully