וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "הראינו רוח לחימה והוצאנו נקודה יקרה"

מנג'ר ארסנל מרוצה מהקאמבק של קבוצתו מ-2:0 ל-2:2 מול אברטון. מוריניו על ניצחון צ'לסי: "במחצית השנייה שיחקנו טוב"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
"היה משחק מהיר מאוד". ונגר/GettyImages

ארסנל פיגרה 2:0 עד הדקה ה-83 בגודיסון פארק מול אברטון. או אז הגיע ארון ראמזי שצימק ל-2:1, אוליבייה ז'ירו איזן ל-2:2 בדקה ה-90. מנג'ר התותחנים ארסן ונגר נשמע מרוצה מהנקודה בסיום ואמר: "אני חושב שזו נקודה חזקה מפני שבסך הכל זה היה משחק איכותי מול קבוצה טובה.

"זה היה משחק מהיר מאוד ואחרי שנקלענו לפיגור 2:0 היינו צריכים לשחק התקפי ולהיות חשופים למתפרצות. אז העובדה שחזרנו ל-2:2 היא מעודדת מאוד". הצרפתי התלונן על השער השני של אברטון, שנכבש לאחר עבירה של רומלו לוקאקו על פר מרטסאקר וספק נבדל: "אני משוכנע שהייתה עבירה על מרסטאקר בהתחלה, למרות שאולי הוא לא היה צריך ליפול. יכול להיות שגם היה נבדל, אבל החלטות כאלה לפעמים הולכות נגדך. מה שהכי חשוב הוא שהראינו רוח לחימה וחזרנו ל-2:2".

מנגד, רוברטו מרטינס אמר: "שיחקנו בדיוק כפי שרצינו. המחצית הראשונה נראתה בדיוק כמו שאנחנו רוצים להיראות. אבל התעייפנו מעט וארסנל זרקו כל מה שיש להם קדימה. במצב של 0:2 היינו נינוחים מאוד, טים הווארד לא נזקק להצלה אחת אפילו וסיכנו את השער של ארסנל מספר פעמים. כמובן שזה מאכזב לאבד נקודות בצורה הזו, אבל אנחנו בהחלט מעודדים מההופעה במחצית הראשונה".

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
"המחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה". מוריניו/GettyImages

לעומת ארסנל, צ'לסי הצליחה לעשות את העבודה שלה בצורה מוצלחת ומבלי לעשות התקפי לב לאוהדים שלה. הבלוז ניצחו 0:2 את לסטר בזכות שערים של דייגו קוסטה ואדן הזאר ושמרו על מאזן מושלם אחרי שני משחקים.

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "כולנו הבנו שהמחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה ובמחצית השנייה הכל היה שונה. לא הכל היה תחת השליטה שלנו והם הגיעו למצב של אחד על אחד מול קורטואה, אבל חוץ מזה הכל היה בשליטה שלנו. כבשנו שני שערים והגענו גם להזדמנויות מסוכנות. במחצית השנייה שיחקנו כמו שאנחנו צריכים לשחק ולכן ניצחנו".

הפורטוגלי התייחס לעובדה שפרננדו טורס נעדר מסגל הקבוצה ואמר: "החלטתי לשמור על אותה קבוצה והיה לי ספסל מאוזן מאוד". על השער השני של קוסטה בשני משחקי ליגה: "הייתה לי הרגשה במשחקי קדם העונה שהוא השתלב היטב. הוא בחור שמח, לא מדבר אנגלית כל כך טוב, אבל הוא תמיד מתקשר עם החברים. סגנון המשחק שלו מתאים לנו מאוד".

ארסנל סחטה תיקו מול אברטון, צ'לסי ניצחה

התקשורת האנגלית בטוחה: די מריה עובר למנצ'סטר יונייטד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully