וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון: "שמעתי כל כך הרבה על הקהל של הפועל תל אביב"

22.8.2014 / 12:41

שחקני האדומים החלו לנחות בישראל. וורקמן: "לא חשבתי שיש קבוצה כזו דמוקרטית". בראון: "שמח להיות בישראל"

שחקן הפועל תל אביב ג'רון מימון. באדיבות הפועל תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
הראשון לנחות. מימון בנתב"ג/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל תל אביב

בעוד מספר זרים בליגת העל בכדורסל דחו במהלך השבוע האחרון את הגעתם ארצה בשל חידוש הלחימה בדרום הארץ, נחת הבוקר (שישי) בישראל הזר הראשון לעונת 2014/15, ג'רון מימון, הרכש החדש של עודד קטש בהפועל תל אביב. מימון התקבל על ידי כמה אוהדים אדומים שהגיעו לשדה התעופה ובשעות הצהריים הצטרף אליו גם המתאזרח ווילי וורקמן כשבהמשך נחת גם הפורוורד ריון בראון. הפועל תחל את אימוניה בשבוע הקרוב, ותערוך בשבוע שלאחר מכן אימון רשמי.

"הגעתי ראשון ואני לא יכול כבר לחכות", אמר מימון עם נחיתתו בישראל, "שמעתי כל כך הרבה על הקהל של הפועל תל אביב, אני מת כבר לראות אותו בפעולה. יאללה הפועל!". וורקמן הוסיף: "שמעתי הרבה על הפועל וחקרתי גם בעצמי וממש התרשמתי. בחיים לא חשבתי שיש קבוצה כזו דמוקרטית ומחוברת לקהל. אני באתי לכאן לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות שלה, ואני מאמין שנעשה את זה".

בראון, שהיה הרכש הראשון של האדומים הקיץ, נחת אחרון בנתב"ג, והתקבל על ידי האוהדים עם החולצה של קרלון בראון, השחקן המצטיין של הפועל בעונה שעברה: "?אני שמח להיות בישראל, מחכה לעלות על המגרש ולהתרכז בכדורסל כי בשביל זה אני פה?.

שחקן הפועל תל אביב ווילי וורקמן. באדיבות הפועל תל אביב,
ווילי וורקמן לאחר הנחיתה/באדיבות הפועל תל אביב

מימון (23, 2.03), יליד מדיסון וויסקונסין, שיחק תשעה משחקים במרקט בעונת 2009/10 לפני שעבר לטנסי לעונת 2010/11. בעונתו השנייה במכללה רשם 12.6 נקודות ו-8.1 ריבאונדים, נבחר לשחקן המשתפר של קונפרנס ה-SEC ולחמישייה השנייה של הקונפרנס. בקיץ שלאחר מכן עבר טיפול ארתוסקופי בקרסול שמאל, אלא שאז נפצע בברך במהלך השיקום בנובמבר ולא שיחק במהלך כל העונה. הוא חזר לעונה האחרונה ורשם 9.7 נקודות ו-8.1 ריבאונדים בממוצע בעוד טנסי עוצרת רק בשלב הסוויט 16 של טורניר המכללות.

בראון סיים בעונה שעברה את ארבע שנותיו במדי ההוריקאנס של אוניברסיטת מיאמי. הוא מתנשא לגובה 1.98 מטר וסיים את הקריירה בקולג'ים עם 15.5 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחרונה הוא שיחק בליגת הקיץ במדי שארלוט וב-14.6 דקות למשחק קלע 6.3 נקודות בממוצע.

וורקמן הוא סמול פורוורד יהודי ונחשב לישראלי לאחר שביצע עליה בשנה שעברה. הוא שיחק במשך ארבע שנים במכללת ארמנסט עימה זכה באליפות הליגה השלישית במכללות (NCAA3) כאשר קלע 12.2 נקודות בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק וורקמן במדיה של הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ורשם 9.3 נקודות (56 אחוזים מהשדה), 5.5 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.9 חטיפות בממוצע למשחק.

הסגל של עודד קטש שכולל את הזרים ריון בראון, דוראנד סקוט, ג'רון מימון ויינסי גייטס שהגיע עם המאמן מהפועל אילת. רביב לימונד, מתן נאור, יהונתן שולדבראנד, גולן גוט ורום גפן ממשיכים עונה נוספת עם הקבוצה, כשיחזקאל סקוורר הצטרף מהפועל חולון, ווילי וורקמן מגליל עליון שבלאומית ויונתן מור מהאקדמיה של איגוד הכדורסל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ריון בראון שחקן הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
ריון בראון/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב בכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully