וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוראל דגני סיכם בקבוצה

20.8.2014 / 21:35

הבלם חוזר לקבוצה ממנה הושאל להפועל תל אביב, ויצטרף מידית לאימוניה. שחקנים החמיאו לטואטחה: "הטוב במגרש"

צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי שהושגה הסכמה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, סיכם היום (רביעי) אוראל דגני בשורות הירוקים. הבלם בן ה-25 חוזר למעשה לשורות מכבי חיפה, לאחר שהצטרף אליה בשנת 2011 והושאל לשנתיים להפועל תל אביב בעונה שעברה. דגני יחל להתאמן עם מכבי חיפה בימים הקרובים.

במקביל למעבר של דגני עדיין מתנהלים מגעים להעברתם של סארי פלאח ושלומי אזולאי לאדומים. סוכנם של השניים אבי נמני דורש לקבל את טיוטת החוזה בטרם השניים יורשו להתאמן.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוזר לחיפה. דגני/קובי אליהו

עם מאזן מושלם מאז פתיחת המשחקים העונה, במכבי חיפה מקווים שפתיחת הליגה לא תידחה בשל האירועים הביטחוניים. משחקי גביע הטוטו שהיו מתכוננים להערב (רביעי) כבר נדחו, אך במועדון ממשיכים בהכנות הרגילות לקראת פתיחת האצטדיון החדש.

המשחק אתמול האיר כמה נקודות חשובות למאמן אלכסנדר סטנוייביץ', שמאוד רוצה לצרף קשר אחורי שמסוגל להצטרף להתקפה. בנוגע לניקולה דרינצ'יץ', במכבי חיפה ממשיכים לדווח כי אין התקדמות משמעותית במשא ומתן והעברתו עדיין לא נסגרה, אך מתכוונים להגיש בקרוב הצעה רשמית על השחקן. דרינצ'יץ' רוצה לבוא לישראל, וסטנוייביץ' וסוכנו אף לוחצים לשחררו מפרטיזן בלגרד בהקדם. סטנוייביץ' אישר אתמול שהעסקה עדיין אינה סגורה.

המגן אלעד גבאי מבוקש על ידי הפועל תל אביב ועשוי לעבור אליה אם שלומי אזולאי או סארי פלאח לא יעברו. במהלך המחצית נכנס סטנוייביץ' לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "25 הדקות הראשונות הן הטובות ביותר שראיתי מאז שהגעתי למכבי חיפה. ככה אתם צריכים לשחק".

צפו: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה, צמד לרובן ראיוס

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
היה מרוצה ממה שראה. סטנוייביץ'/קובי אליהו

אם הליגה תתקיים כרגיל, המאמן צפוי להחזיר את קובי מויאל ל-11 שלו, וייתכן שגם את עידן ורד. מוחמדו אידריסו הוחלף אתמול משום שהוא סובל מעומס ויפתח בהרכב גם במשחק הבא. בצל ההודעה של המגן אתמול, במועדון התרגשו מהמחווה של הבלם דקל קינן שלבש את החולצה של טאלב טואטחה כאות הזדהות. "טואטחה היה הטוב במגרש אתמול. כולם ראו איך הוא מסוגל לשחק כשיש את תמיכת הקהל מסביבו", אמרו בקבוצה.

שמואל שיימן הוסיף: "זאת עדיין ההתחלה, עוד אין לנו נקודות ליגה, אבל ניצחנו שלושה משחקים וזאת התחלה טובה. בשבילנו הליגה היא החשובה ביותר". המגן הוסיף: "מתי שהמאמן צריך אותי, אהיה מוכן. אשתדל לעשות מה שאני יכול באימונים. יש תחרות והעונה ארוכה, נראה איפה זה ייגמר". על השערים של רובן ראיוס אמר: "ראיוס שחקן חכם, חכם מאוד. ראיתי שערים כמו השער השני שהבקיע גם בהולנד". לקראת הפתיחה הצפויה של "סמי עופר" אמר המגן: "אני מתרגש. נקווה שיהיה מלא לגמרי".

עדכון ראשון: 09:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully