וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסד לנאתכו בבכורה במדי צסק"א מוסקבה

הקשר נכנס בדקה ה-63 בהפסד הבכורה 1:0 לספרטק. 83 דק' לדמארי בתיקו של אוסטריה וינה, ניצחון לרמי גרשון וגנט

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (משמאל) מול עבדול מאג'יד וואריס שחקן ספרטק מוסקבה. Epsilon, GettyImages
קיווה לבכורה מוצלחת יותר. נאתכו מאחורי וואריס/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו רשם היום (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה צסק"א מוסקבה במסגרת המחזור הרביעי בליגה הרוסית, אך משחקו הראשון במדיה הסתיים בהפסד בדרבי לספרטק מוסקבה בתוצאה 1:0.

נאתכו נכנס בדקה ה-63 כשקבוצתו פיגרה 1:0 מפנדל מוצלח שבעט דמיטרי קומברוב לרשתו של איגור אקנפייב בדקה ה-61. נאתכו היה פעיל במרכז המגרש אך הוא וחבריו לא הצליחו להשיג את השוויון למרות הלחץ הגדול שהפעילו על שערה של ספרטק. המשחק גלש בדקות הסיום לפסים אלימים ושתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים לאחר שהשופט הרחיק את אלן דז'גואב מצסק"א וסרגיי פרשיבליוק מספרטק. היה זה הפסדה הראשון העונה של צסק"א, ולאחר ארבעה מחזורים אלופת רוסיה מדורגת זמנית במקום השני כשבמאזנה 9 נקודות.

עומר דמארי פתח במדי אוסטריה וינה ב-1:1 של קבוצתו בחוץ מול שטורם גראץ. דניאל רוייר העלה את האורחים ליתרון אחרי שמונה דקות אבל דויד שולפר השווה (51) ומנע מקבוצתו של דמארי ניצחון בכורה העונה.

שחקן אוסטריה וינה עומר דמארי. Christian Hofer, מערכת וואלה! NEWS
עדיין לא ניצח עם אוסטריה וינה. דמארי/מערכת וואלה! NEWS, Christian Hofer

עוד הערב:

* רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכב גנט, שעלתה זמנית למקום הראשון בזכות קאמבק וניצחון 1:3 על זולט וארחם. אידריסה סילה כבש בדקה ה-44, סוון קומס החטיא פנדל של גנט בדקה ה-61, אבל המחליפים חביב חביבו (69) ודניאל מיליצ'ביץ' (72 ו-84 בפנדל) הפכו. קני סייף לא נכלל בסגל של גנט.

* ניסו קפילוטו פתח בהרכב, השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסד סנט גאלן 3:1 לתון, קבוצתו של הקשר הפצוע לוטם זינו, שישוב רק בינואר. סנט גאלן עוד הוליכה 0:1, אבל ספגה הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים.

* ווילם II והחלוץ בן שהר ספגו הפסד ליגה שני ברציפות, 2:1 באוטרכט. לאחר מחצית מאופסת, ינס טורנסטרה כבש ראשון לאוטרכט בדקה ה-64, אבל הבלגי רובי האמוטס איזן בדקה ה-76. שהר הוחלף בדקה ה-81 וראה מהספסל את לאון דה קוגל מנצח את המשחק למארחים עם שער ניצחון שהובקע שתי דקות לסיום.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בהרכב סימורג, שפתחה את הליגה באזרבייג'אן עם ניצחון ביתי 0:2 על אזאל.

* גל שיש לא נכלל בסגל של וולין לוצק, שהפסידה 2:0 בבית לקרפטי לבוב במחזור הרביעי באוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully