וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן פדרבורן פרסם תמונה של שריפת דגל ישראל

אידיר אוואלי הצרפתי-אלג'יראי הוסיף: "תשוחרר פלסטין". וגם: צפו באריק קאנטונה מפציר בנשיא צרפת לתמוך בפלסטינים

המחאות בעולם הספורט בעקבות מבצע צוק איתן נמשכות, והמתקפה התורנית כנגד ישראל מגיעה מכיוונו של אריק קאנטונה. כוכבה של מנצ'סטר יונייטד לשעבר, שמככב בשנים האחרונות כשחקן, העלה לרשת סרטון קצר בו הוא פונה ישירות לנשיא צרפת פרנסואה הולנד, בבקשה שישנה את מדיניותו כלפי המבצע הישראלי בעזה.

קאנטונה בן ה-48, שהביע פעמים רבות בעבר את דעותיו הפוליטיות בפומבי, מבקש בסרטון מהנשיא לקרוא מאמר שפירסם לפני כשבוע העיתונאי אדווי פלנל, עורך העיתון הצרפתי 'מדיאפארט'. במאמר פלנל טוען שהולנד גורם לצרפת לסטות מדרך הישר, בכך שהוא תומך באי הצדק שישראל גורמת לפלסטינים מכיוון שהיא מונעת מהם את הזכות לחיים חופשיים.

אידיר אוואלי מפרסם תמונה של שריפת דגל ישראל בעמוד הטוויטר שלו. עמוד הטוויטר של אידיר אוואלי, צילום מסך
התמונה שפרסם אידיר אוואלי/צילום מסך, עמוד הטוויטר של אידיר אוואלי

קשר פדרבורן הגרמנית, אידיר אוואלי, פרסם בטוויטר שלו תמונה של אדם שמאחוריו דגל אלג'יריה, כשהוא שורף דגל ישראל. אוואלי כתב לצד התמונה "תשוחרר פלסטין" ו"רחמים על עזה".

אוואלי שנולד בצרפת להורים שהיגרו מאלג'יריה, הצטרף לאחרונה לפדרבורן אחרי ששיחק שנתיים בדינמו דרזדן. לפני כן הוא שיחק במדי מוסקרון הבלגית ולה מאן הצרפתית. בתחילת השבוע הוא פתח בהרכב של העולה החדשה ששיחקה נגד מכבי חיפה במשחק הכנה באוסטריה (1:2 למכבי חיפה) והוחלף אחרי 56 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully