וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק בין ורמוט להפועל תל אביב: "כל הצדדים מפסידים"

הקשר מתעקש לקבל שחרור, ברקוביץ' מוכן להחזיקו בניגוד לרצונו. השחקנים ביקרו את משפחות החיילים אוהדי הקבוצה שנהרגו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הכאוס בהפועל תל אביב נמשך. אם לא הספיק חוסר הוודאות סביב גילי ורמוט, הרי שעכשיו צץ עניין חדש שידיר שינה מעיניהם של ראשי האדומים. לידי וואלה! ספורט הגיעה תשובתו של חיים רמון למכתב התביעה של רן בן שמעון, מאמן הקבוצה בעונה שעברה, שדורש כ-600 אלף שקלים. לטענתו של בן שמעון, סעיף בחוזהו קבע כי אם אם יפוטר, תחויב הפועל תל אביב לפצות אותו בכחצי מיליון שקל. נוסף על כך, טוען בן שמעון כי לאדומים חוב של 100 אלף שקל מהפרשי שכר מהעונה שעברה.

מתברר כי באותו מכתב רמון סירב לפצות את בן שמעון כי "הוא נכשל בבחירת שחקני הרכש". בנוסף רמון כתב: "בן שמעון אמר שהוא מתחייב למכור את בוריס קליימן במיליון שקל אם הקבוצה תחתים את דני עמוס".

מקורב למאמן אמר היום: "זה פשוט הזוי. להאשים מאמן בכך שנכשל בבחירת השחקנים? איפה נשמע על דבר כזה? נראה כי ההגיון עזב את הפועל תל אביב".

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון מגיע לפגישה עם חיים רמון. קובי אליהו
מחכה לכסף. רן בן שמעון/קובי אליהו

בתוך כך, החלה להתנהל מאחורי הקלעים מלחמה בין הפועל תל אביב לגילי ורמוט. בהפועל תל אביב טוענים היום כי ורמוט מעביר מסרים לכל בעלי התפקידים במועדון לפיהם הוא לא מעוניין להישאר בקבוצה. הוא מתרץ את הרצון לעזוב בכך שהרכב השחקנים אינו איכותי כפי שהובטח לו מלכתחילה.

כרגע בהפועל תל אביב לא מוכנים לשחרר אותו למכבי תל אביב, הקבוצה היחידה שמביעה בו עניין רציני. חוסר הוודאות מתבטא בכך שבהפועל חוששים כי גם אם ורמוט יישאר זה יהיה בחוסר רצון מופגן. בקבוצה מגדירים את הסיטואציה הנוכחית כ"הפסד לכל הצדדים". כרגע איל ברקוביץ' לא מוכן לשחרר אותו ומנסה לשכנע אותו להישאר בחפץ לב. האוהדים שהגיעו אמש לביתו של ורמוט כדי להפגין בו תמיכה נפגעו מאוד מהיחס שקיבלו ממנו. גורמים בקבוצה אמרו: "זה רק מראה איפה הלב שלו נמצא עכשיו. הוא לא חושב על הפועל תל אביב".

בתווך, שוער הקבוצה דני עמוס, שהשתולל לאחר המשחק מול אסטנה, קילל את איל ברקוביץ' וכינה בין היתר את הפועל תל אביב "מועדון של קוקסינלים", שחרר הודעת הבהרה בחשבון האינסטגרם האישי. "במהלך סוף השבוע הודלפו לתקשורת ציטוטים שלי מתוף סיטואציה שקרתה לי וקשורה בחיי המקצועיים", כתב. "הלוואי שזה לא היה קורה בכלל. בתוך סערת הרגשות בה הייתי מצוי השתמשתי בביטוי לא תקין ולא ראוי שעשוי היה לפגוע בחברי קהילת הלהט"ב, אתה אני מעריך ומכיר את פועלה באופן קרוב. זה המקום להתנצל על כך, לא התכוונתי לפגוע באיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דני עמוס שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
"לא התכוונתי לפגוע". עמוס בחזרה לישראל/קובי אליהו

השחקנים ביקרו אצל המשפחות השכולות

שחקני הפועל תל אביב, יחד עם נציגי קבוצת הכדורסל, ערכו היום ביקורי ניחומים אצל משפחות שלושה מאוהדי הקבוצה שנהרגו במבצע "צוק איתן", טל יפרח, דניאל פומרנץ וגלעד יעקבי. השחקנים שמעו סיפורים מרגשים על הבנים ועל הקשר ההדוק והאהבה הגדולה שמאחדת את כולם כאחד לסמל המועדון. בקבוצה הבטיחו לשמור על קשר הדוק עם המשפחות השכולות.

בסיום היום אמר שי אבוטבול: "זכינו להכיר את המשפחות והבתים מהם יצאו החיילים לקרבות שמהם לא שבו, והתמלאנו בגאווה וכוח להמשיך הלאה ולעשות הכול למען אגודת הפועל תל אביב". בכור צבאן, מבעלי המניות במועדון שהגיע לסעודת המצווה לזכרו של טל יפרח ז"ל, אמר: "אנו משתתפים בצער המשפחה הנפלאה הזו ובצער כל המשפחות השכולות כולן ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. אנו מחזקים את ידי צה"ל ומייחלים לשובם של כל החיילים לביתם בשלום ובמהרה".

בימים הקרובים ימשיכו השחקנים ואנשי קבוצות הכדורגל והכדורסל לפקוד גם את הפצועים המאושפזים בבתי החולים השונים ברחבי הארץ.

סמ"ר דניאל פומרנץ, בן 20 מכפר אז"ר, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, יולי 2014. מתוך הפייסבוק, צילום מסך
דניאל פומרנץ ז"ל/צילום מסך, מתוך הפייסבוק
גלעד יעקבי, לוחם חטיבת גולני שנפל במבצע צוק איתן , יולי 2014. באדיבות המשפחה
גלעד יעקבי ז"ל/באדיבות המשפחה
טל יפרח. באדיבות המשפחה
טל יפרח ז"ל/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully