וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה את רוסיה ב' 57:67

ארז אדלשטיין סימן וי במשחק הראשון כמאמן הנבחרת הלאומית בטורניר ההכנה במוסקבה. 11 לגל מקל, בכורה לפישר וכהן

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. איגוד הכדורסל
פתיחה מוצלחת. כספי/איגוד הכדורסל

עידן ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל נפתח הערב (חמישי) בצורה מוצלחת, עם ניצחון 57:67 על נבחרת רוסיה ב', המורכבת משחקנים מקומיים צעירים, בפתיחת טורניר ההכנה במוסקבה. היה זה משחק ההכנה הראשון של נבחרת ישראל לקראת משחקי מוקדמות אליפות אירופה ב-2015, שייפתחו ב-10 באוגוסט מול נבחרת מונטנגרו. ישראל תתמודד מחר מול נבחרת רוסיה הבוגרת באותה שעה.

לנבחרת לקח זמן להיכנס לעניינים, אך אחרי מחצית ראשונה פושרת, היא פתחה מבערים לקראת פתיחת הרבע האחרון, עלתה ליתרון דו ספרתי והבטיחה את הניצחון. למעט אדלשטיין, גם דיאור פישר שהתאזרח לא מכבר וג'ייק כהן ערכו הופעת בכורה במדי הנבחרת הבוגרת. ליאור אליהו נעדר בעקבות פציעה קלה שספג דקות לפני שריקת הפתיחה, וגם יותם הלפרין נפצע במהלך המחצית הראשונה ולא שב לפרקט.

קלעו לישראל: גל מקל 11, עומרי כספי 10, אלישי כדיר ורביב לימונד 9 כל אחד, אפיק ניסים 8, גיא פניני 6, דיאור פישר 6, ניצן חנוכי 4, יותם הלפרין 2, דגן יבזורי 1. שון דאוסן, יובל נעימי וג'ייק כהן שותפו ולא קלעו.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. איגוד הכדורסל
סימן וי ראשון. ארז אדלשטיין/איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

אדלשטיין פתח בחמישייה עם רביב לימונד, יותם הלפרין, גיא פניני, עומרי כספי ודיאור פישר. פניני קלע את הנקודות הראשונות של הנבחרת. סל של יותם הלפרין העלה את ישראל ליתרון ראשון, 5:6.כל שחקני החמישייה קלעו והתוצאה עמדה על 10:10. גל מקל עלה מהספסל לאחר 2 עבירות של הלפרין, אך הרוסים נטלו את ההובלה והוליכו 14:17. ג'ייק כהן עלה לדקות בכורה במדי הבוגרת. רוסיה הובילה בסיום הרבע 18:19. גל מקל העלה את ישראל ליתרון 19:20 בפתיחת הרבע השני. שתי הנבחרות התקשו להשיג נקודות וארבע דקות למחצית ישראל הובילה 22:23. אפיק ניסים תפר שלשה שקבעה 27:28 לישראל. ישראל העלתה הילוך, עלתה ליתרון 27:32 ולהפסקה ירדה ביתרון 33:37. אלישי כדיר סיים את המחצית הראשונה כקלע המוביל של ישראל עם 7, כספי ופניני הוסיפו 6 ונסים תרם 5.

יותם הלפרין נפגע בגב ולא עלה לשחק במחצית השנייה, אך ישראל המשיכה את התנופה ועלתה במהלך הרבע ליתרון 35:42. הרבע השלישי הסתיים ביתרון 41:47 לישראל. ישראל שמרה על יתרונה גם בפתיחת הרבע המכריע ועלתה בתחילתו ליתרון 43:53. הבריחה של ישראל נמשכה ועמוק בתוך הרבע הרביעי הובילה 50:62. בסיום 57:67 לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת ישראל דיאור פישר. איגוד הכדורסל
בכורה במדי הנבחרת. דיאור פישר/איגוד הכדורסל

אדלשטיין: "ראינו הרבה חלודה, ברור שאנחנו לא בשטף"

ארז אדלשטיין סיכם את הבכורה שלו בנבחרת ישראל: "ראינו הרבה חלודה, אבל זה משחק ראשון נגד קבוצה עם סגנון מזרח אירופי שקשה לשחק נגדו. אנחנו מגיעים בסיטואציה לא קלה עם חבר'ה שהצטרפו בימים האחרונים. ברור שאנחנו לא בשטף, אבל בשביל זה מקיימים משחקי אימון. לא קל לרדוף אחרי ילדים שרצים ומרביצים, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה מאוד".

גל מקל, שסיים כקלע הבולט של הנבחרת עם 11 נקודות אמר: "חשוב שניצחנו. ללא ספק ראו קצת חלודה. זו שיטה חדשה, אני הצטרפתי לפני שלושה ימים ועומרי ממש לא מזמן. בחצי השני הראנו אופי, שיחקנו יותר טוב, הגנתית זה היה בסדר. אני בטוח שנשתפר בהמשך ומחר יש כבר עוד משחק".

שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. איגוד הכדורסל
פתחו מבערים לקראת סיום. לימונד/איגוד הכדורסל
שחקני נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל
שחקני הנבחרת שרים את ההמנון/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully