וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: "איגייבור סיכם במכבי תל אביב"

16.7.2014 / 13:00

קשרה של בטיס עשוי להצטרף לאלופה שתרכוש מחצית מכרטיסו. בקבוצה מפרגנים לפריצה: "כל הקיץ מדברים על חלוץ מטרה, שכחו ממנו"

ראדה פריצה, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
זוכה למחמאות רבות. פריצה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כמסורת חואן טוריחו, נשארו שחקני מכבי תל אביב עוד דקות ארוכות על כר הדשא באנדורה לאחר הניצחון 0:1 על סנטה קולומה לפני שעלו אמש (שלישי) לאוטובוס שהוביל אותם אחר חצות לברצלונה. מאמן הכושר ערך לשחקנים אימון שחרור מאחר שאת היום הם יבלו בטיסה לישראל וינחתו בנתב"ג רק בשעות הערב.

"זה היה משחק שהיה צריך פשוט לעבור", אמר אחד השחקנים אחרי הניצחון במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. "נכון שהצגנו יכולת פושרת מאוד, אבל זה משחק רשמי ראשון וסיימנו אותו עם ניצחון, כך שאי אפשר להתלונן יותר מדי. ברור שצריך להיראות הרבה יותר טוב בהמשך ואנחנו ניראה יותר טוב בוודאות".

מספר רב של שחקנים במכבי תל אביב הציגו משחק מאוד בינוני מבחינתם. ערן זהבי, מהראן ראדי וטל בן חיים היו מתחת לרמתם הרגילה ומכאן האופטימיות בקבוצה שבהמשך, זה ייראה יותר טוב.

לפרגון גדול זכה ראדה פריצה. השחקנים היו מבסוטים מאוד בשבילו על שער הניצחון. "כל הקיץ מדברים על זה שצריך להביא חלוץ מטרה ובאמת ניסו לצרף את תומר חמד ואת עומר דמארי", אמר אחד השחקנים. "מכל השחקנים, שכחו קצת את ראדה והוא הזכיר מה הוא שווה עם שער נגיחה מצוין. כל השחקנים היו שמחים עבורו".

על המשחק אמר החלוץ השבדי: "לא היינו במיטבנו הערב, אבל עדיין הגיע לנו לנצח כי הגענו להרבה יותר מצבים".

שחקן בטיס, נוסא איגייבור. Clive Brunskill, GettyImages
לא קיבל הרבה הזדמנויות בשנה שעברה. איגייבור/GettyImages, Clive Brunskill

בינתיים בספרד מדווחים שקשרה של בטיס, נוסא איגייבור, סיכם במכבי תל אביב. הניגרי ששיחק בהפועל תל אביב בעונת 2011/12 עבר לאחר אותה עונה לשחק בספרד וחתם לארבע שנים במועדון מסביליה. את העונה החולפת סיים איגייבור עם 12 הופעות שבהן הוא הבקיע שער ליגה אחד, ולא הצליח למנוע מקבוצתו לרדת לליגה השנייה.

על פי הדיווח נטען שהצהובים ירכשו מחצית מכרטיסו של הקשר, ואם יעפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות, ירכשו 25 אחוזים נוספים מהכרטיס בסכום זהה. כזכור, בטיס רכשה את איגייבור מהפועל תל אביב בכ-1.1 מיליון יורו. יש לציין שבשבועות האחרונים איגייבור כבר הביע את רצונו לעזוב את המועדון, ובבטיס לא אוהבים את רמת המחויבות שהפגין לאחרונה ולא אפשרו לו להתאמן עם הקבוצה הראשונה.

הניצחון הדחוק והיכולת הבינונית חידדו שוב את הצורך בחיזוק הסגל. גורם בקבוצה העריך אמש שבתוך זמן קצר יחתמו שני זרים, כשאחד מהם עשוי להיות האוסטרלי ממוצא אוקראיני ניקיטה ראקוביציה, אותו מקווים עדיין במכבי לרשום כישראלי. מאמצים גדולים ימשיכו במכבי להשקיע בצירופו של עדן בן בסט, אף שיש הרבה מכשולים בדרך. בן רייכרט לא היה בסגל אתמול ומשה לוגסי הועדף על פניו מה שעשוי ללמד כי יתכן שמכבי תשאיל את רייכרט לקבוצה אחרת בעונה הקרובה.

מיטש גולדהאר שמשתדל להגיע למרבית המשחקים של מכבי באירופה, נפקד מהיציע במגרש, אבל יוהאן קרויף טרח להגיע וישב לצד בנו ולצד המשפחות של אנשי הצוות הספרדים שהגיעו אף הם מברצלונה. למעלה מעשרים חברים ובני משפחה של קרלוס גרסיה הגיעו לאנדורה ועודדו לאורך כל המשחק.

במכבי התאכזבו אתמול לנוכח אי כיבוד הפסקת האש מצד החמאס. אם לא יקרה משהו דרמטי היום והטילים ימשיכו לנחות בשטח ישראל, תודיע מחר אופ"א רשמית שמשחק הגומלין מול סנטה קולומה יערך מחוץ לישראל. במצב כזה, המשחק צפוי להתקיים בלרנקה שבקפריסין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכאן אפשר רק להשתפר. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב
בן רייכרט, מכבי תל אביב, אימון הפתיחה. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רק הגיע וכבר יושאל? רייכרט/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully