וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באקרון מכינים "מסיבת ענק" לכבוד שובו של לברון

עיר הולדתו של המלך מתמרקת לקראת חזרתו לקאבס. וגם: המיליונים שייכנסו לקופת קליבלנד וההפתעה שמכין פיל ג'קסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיבת ענק. לברון על שער עיתון בקליבלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז עזב את קליבלנד ב-2010, ניהלו באקרון, עיר הולדתו של לברון ג'יימס, יחסי אהבה-שנאה עם המלך. אולם כעת, עם חזרתו של לברון הביתה, גם העיר הקטנה שכחה לחלוטין את משקעי העבר ומתכוונת ללבוש חג לכבוד הבן האובד. בארצות הברית מדווחים כי באקרון מתכננים "מסיבת ענק" לקראת חזרתו, שתכלול כמעט את כל תושבי אקרון, המונה בסך הכל 200 אלף איש. למסיבה הגדולה עדיין לא נקבע תאריך, והוא ייקבע בהמשך בהתאם ללוח הזמנים של לברון עצמו. מובן שגם לברון ובני משפחתו ייטלו חלק באירוע, אותו הגדירה דוברת אקרון סטפני יורק "אירוע שבו כל אחד מתושבי העיר יוכל לברך את לברון ומשפחתו לרגל חזרתו הביתה".

אוהדי קליבלנד חוגגים את חזרתו של לברון ג'יימס. AP
אוהדי קליבלנד חוגגים את הקאמבק/AP

אגב, הקאמבק של לברון לא רק מקפיץ את רמת הציפיות מקליבלנד, אלא גם מקפיץ לה בעשרות אחוזים את את ההכנסות השנתיות. מתברר שעל אף החוזה הגבוה שהקאבס יעניקו ללברון (42 מיליון לשתי עונות), מדובר גם בעסקה כלכלית סופר-משתלמת. עד כמה? על פי החשב של עיריית קליבלנד, אד פיצ'גרלד, חזרתו של לברון תניב לקופת הקאבס סכום של לא פחות מ-500 מיליון דולר (!) ממכירת כרטיסים, מרצ'נדייז ועוד הכנסות נוספות מפרסום. קליבלנד, הנחשבת בארה"ב לעיר אפורה וחסרת זהות ייחודית, גם צפויה לרשום צמיחה גדולה בהכנסות בעקבות הגעתו של לברון. על פי פיצ'גרלד "לברון יזרים הרבה מאוד כסף לכלכלה המקומית. על פי נסיון העבר שלנו, הוא יגרום לכך שיהיו הרבה יותר תיירים, המסעדות והמלונות יהיו מלאות יותר ויהיו הרבה מאוד כנסים עסקיים שיגיעו לכאן".

על פי הערכות, ההכנסות של הקאבס ממכירת כרטיסים יגיעו בעונה הבאה ל-268 מיליון דולר. לשם השוואה, בקדנציה הקודמת של לברון מכרו הקאבס 20,500 כרטיסים בעונתו האחרונה של המלך בקבוצה, לעומת 12,000 בלבד בימי טרום לברון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אנדראה ברניאני שחקן ניו יורק ניקס. Frank Franklin II, AP
הולך להפתיע אתכם. ברניאני/AP, Frank Franklin II

* פיל ג'קסון משוכנע שאנדראה ברניאני הולך להפתיע בגדול את אוהדי הניקס בעונה הבאה: "משום מה לא סופרים אותו. אנחנו חושבים שהוא הולך לתפקד מצוין בסגנון החדש שאנחנו בונים. יש לנו שני גארדים שישתפו איתו פעולה בצורה מעולה, חוסה קלדרון ופבלו פרג'יוני, ואני בטוח שהוא הולך להיות הפתעה נעימה עבור כולם". לברניאני נותרה עונה אחת בחוזה, בה ירוויח 11 מיליון דולר, ובארה"ב טענו שהזן מאסטר ניסה להיפטר ממנו מוקדם יותר הקיץ.

* פול ג'ורג' יודע מה הוא צריך לעשות כדי לבצע קפיצת מדרגה נוספת בקריירה. לטענתו, הוא הולך להתמקד בעונה הבאה בשיפור פיסי ובהקפדה על תזונה נכונה. "אני לא הולך יותר למקדונלד'ס. מהיום, אני מתכוון לשים דגש על כל העניינים הפיסיים. זה מה שיעזור לי להתקדם".

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג'. GettyImages
מקדונלד'ס לא תראה ממנו גרוש. ג'ורג'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully