וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "זו לא הדרך הכי טובה להתכונן למשחק"

13.7.2014 / 6:39

בצל המצב הביטחוני, מכבי ת"א המריאה לברצלונה לקראת המשחק נגד סנטה קולומה. יובל שפונגין בספק ליום שלישי

ברני ארדוב

שחקני מכבי תל אביב המריאו הבוקר (ראשון) לברצלונה, לקראת המשחק מול סנטה קולומה ביום שלישי, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. אחרי הנחיתה בספרד תצא הקבוצה לבית מלון בעיר ובשעות הערב תקיים אימון באחד ממגרשי האימונים של ברצלונה. לא ברור עדיין אם ברצלונה תאפשר למכבי להתאמן במתקן האימונים שלה, אבל הקשרים של ג'ורדי קרויף ושל אוסקר גרסיה במועדון הקטלאני, אמורים לסדר את העניינים.

בשני בבוקר תעשה הקבוצה את דרכה לאנדורה, בנסיעה בת שלוש שעות. בקבוצה העדיפו לפצל בין הטיסה לספרד לבין הנסיעה באוטובוס לנסיכות כדי שהשחקנים לא יצברו שעות ארוכות מדי בדרכים ויתקשו כתוצאה מכך להתגבר על העייפות.

המאמן אוסקר גרסיה התייחס למצב הביטחוני: "זו לא הדרך הכי טובה להתכונן למשחק, אבל זה מה שיש ואנחנו צריכים להיות מוכנים. לי ולרוב הצוות יש ניסיון עם זה מלפני שנתיים. המשפחה והחברים בספרד יודעים שזה המצב ואני מקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר".

גל אלברמן הוסיף: "לא הרגשה הכי טובה לטוס עכשיו, המשפחות שלנו כאן וזו לא התקופה הכי נעימה. אבל יש בפנינו משימה חשובה ונתרכז בה מהרגע שנצא מהארץ. אנחנו מאוד מתרגשים, זה המשחק הרשמי הראשון שלנו, במסלול שכולם יודעים לאן הוא מוביל. יש לי תחושה שהולך להיות משחק לא פשוט".

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. קובי אליהו
הקשרים שלו יעזרו למכבי להתאמן במגרש של ברצלונה? גרסיה/קובי אליהו

הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה לא המריא עם הקבוצה. השחקן היה מתוכנן להצטרף אל חבריו ולהירשם למשחק, אבל לא הוסדרה עבורו ויזה. מאחר שהמשחק הראשון היה אמור להיות בבלומפילד, החלו במכבי את הליך הוצאת הויזה רק בשבוע שעבר אחרי שהקבוצה שבה מאוסטריה. החלפת הביתיות הביאה למצב שצ'יבוטה לא קיבל את הויזה לספרד ואנדורה והוא ייאלץ לשהות השבוע בארץ. יובל שפונגין שמחלים ממתיחה בשריר בספק גדול למשחק.

במכבי כבר נערכים למציאת אלטרנטיבה לקיום המשחק בבלומפילד בעוד עשרה ימים, כפי שביקשו באופ"א. ההעדפה היא לקיים את המשחק, במידה ולא ישתנה המצב הבטחוני, באיצטדיון בניקוסיה ובקשה כבר הוגשה להתאחדות בקפריסין שצריכה לאשר את הפניה בכפוף לזמינות של האיצטדיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גל אלברמן, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יודעים לאן המסלול מוביל". אלברמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully