וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת בוריס קליימן לבית"ר ירושלים

שוער הפועל ת"א זעם: "דרך התקשורת נודע לי שאני לא בתכניות לעונה הבאה" ונשלח לבירה. בית"ר תרכוש 70 אחוז מכרטיסו. על ההתעניינות בקליימן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עובר לבית"ר. קליימן/יוסי ציפקיס

העברתו של בוריס קליימן, שוערה של הפועל תל אביב בעונה החולפת, לבית"ר ירושלים, סוכמה הערב (שישי), זאת לאחר שהמשא ומתן בין קליימן לבין האדומים פוצץ, מה שהוביל לעזיבתו את הקבוצה. קליימן צפוי להחליף בבית"ר ירושלים את אריאל הרוש, שנמצא בנתק עם המועדון והבעלים אלי טביב ולא זומן למסיבת העיתונאים של פתיחת העונה ולאימונים.

על פי גורמים בבית"ר, טביב סיכם עם האיש החזק בהפועל תל אביב בימים אלה, עידו חג'ג', על מכירת 70 אחוזים מכרטיסו של קליימן, תמורת 700 אלף ש"ח. ביום ראשון צפויים טביב וחג'ג' להיפגש ולחתום על העסקה. בהפועל תל אביב לא מכחישים, אך טרם אישרו את הסיכום בצורה רשמית.

הפיצוץ שאירע הבוקר במשא ומתן בין בוריס קליימן והפועל תל אביב גרר תגובות קשות מצד השוער הצעיר, שלטענתו לא ידע כלל על המתרחש מאחורי הקלעים. ככל הידוע, אחד הצדדים, או סוכנו של קליימן או הקבוצה עצמה, מעוניין לראות את השוער נמכר לבית"ר ירושלים ולכן, לאחר שקליימן כבר סיכם על קיצוץ של 25 אחוזים משכרו, הצדדים חזרו בהם מהסיכום.

קליימן ההמום עלה סטטוס תוקפני בפייסבוק שלו: "כמו שנודע לכם, לי גם נודע דרך התקשורת שאני לא בתוכניות של הפועל תל אביב לעונה הקרובה", כתב, "זה לא עניין של כסף. הוסכמו כבר תנאי הקיזוז. זה לא עניין של אגו. ישבתי וחיכיתי לזמן שלי, לא התלהמתי, לא אמרתי את שיושב לי הלב. זה לא עניין של מלחמות, אני רק רוצה לשחק. אני מוכן לוותר, מוכן לתת, מוכן להתפשר ומוכן להתגמש, אבל לא שמציגים אותי כזה שפוצץ את המשא ומתן. מלכתחילה הסכמתי לקזז בשכר ואחרי הסכמה בין שני הצדדים, לפתע הגיעה הידיעה בתקשורת. אתמול הייתי השוער הראשון של הפועל תל אביב, היום כבר לא, מה יהיה מחר? אני לא יודע. חשוב לי שתדעו שאני מאוד אוהב את המועדון הפועל תל אביב".

סוכנו של קליימן, דודו דהאן הגיב לדברים: "לפני שבועיים הודיעו לנו רשמית שבוריס השוער הראשון. הסכמנו לקיצוץ של 25 אחוזים, שהוא חסר תקדים והגבוה ביותר מבין הישראלים. בוריס אוהב את המועדון ורוצה להמשיך בו. יש לנו חוזה ואנחנו נכבד אותו". מנגד, בהפועל תל אביב סירבו להגיב באופן רשמי, אך גורמים במועדון האשימו את סוכנו של השוער, שחזר בו מהסיכום: "דודו כנראה משגע אותו בגלל הכסף מטביב".

לידיעה הראשונית על ההתעניינות של בית"ר בקליימן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully