וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה של ליאור נרקיס ועומר אדם

23.6.2014 / 7:02

מוכנים למהפכה של שמחה? אדם ונרקיס, שניים מהזמרים המצליחים בתעשיית המוזיקה המקומית, משתפים פעולה בפעם הראשונה - יחד עם תוספת מפתיעה במיוחד. וואלה! סלבס עולה לי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולה להם! ליאור נרקיס ועומר אדם מזמרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה שחובבי המוזיקה הים תיכונית שמעו כבר הכל - חיבורים הזויים, שירים קליטים ושיתופי פעולה מקוריים (או קצת פחות). עכשיו, אחרי שנים של לחשושים, משא ומתן ותקוות שווא - הסצנה המזרחית תקבל בקרוב חיבור לוהט במיוחד, של שניים מהגברברים הלוהטים בחבורת המסלסלים, פלוס חיזוק מקורי בהחלט.

למרות שהיה נראה שהקיץ הזה כולל כבר הכל - מונדיאל, חום אימים וחופש שמתחיל בקרוב - מה שחסר באמת זה להיט רדיו אמיתי ומשמח. כעת, מתגייסים שניים מהכוכבים הגדולים של התעשייה, עומר אדם וליאור נרקיס, לדואט משמח במיוחד.


עוד סיפורים לוהטים:
פרסום ראשון: עלמה זק בהריון שני
קתרין זיטה ג’ונס עושה שופינג בתל אביב
זיכרון כואב? דורון מירן מדבר על האונס שעבר

נרקיס הבוגר, כבר שיתף פעולה בעבר עם אמנים כמו שלומי שבת, בעוד שאדם הצעיר שיתף פעולה עם ההרכב TYP. החיבור בין השניים, נוצר במטרה להביא לקהל המזיע להיט קיץ משמח ו"מרים" כהגדרתם - שאף זכה לשם המחייב "מהפכה של שמחה". השיר צפוי להיות שילוב של מוזיקה מזרחית, פופ אלקטרוני ואפילו היפ הופ.

אבל זה לא הכל - מי שיצטרף לחגיגה המוזיקלית הזו, יהיה לא אחר מאשר הראפר EZ, שנחשב לאחד מכוכבי הנוער הגדולים בעולם המוזיקה וייתן את הביט, באמצעות קטעי הראפ בשיר. על שיתוף הפעולה אחראי דורון מדלי, שכתב את שיר הלהיט מהסדרה "זגורי אימפריה" אותו שר גם נרקיס ,את הלהיט "שגעת/ טרפת" ושיתוף פעולה עם הליין המזרחי הגאה "אריסה" שהביא את הלהיט הגדול שהקיץ הקודם - "תל אביב", אותו שר עומר אדם.


גם וואלה! סלבס תשחרר בקרוב דואט ראשון עם ילד הפלא שריף ומוג'דה.


רכלו על השיר החדש שמוקלט על ידי נרקיס ואדם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully