וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארז אדלשטיין עוזב

29.5.2014 / 9:45

הקבוצה הודיעה על פרידה ממאמנה ב-3 השנים האחרונות: "נשתף פעולה בעתיד". פרנקו, שיבק, קטש ושמיר מועמדים להחליפו

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין. מגד גוזני
כאן דרכינו נפרדות. אדלשטיין/מגד גוזני

הפועל תל אביב וארז אדלשטיין סיכמו היום (חמישי) על פרידה משותפת לאחר שלוש עונות מוצלחות, והמאמן יתעסק כעת באופן בלעדי בתפקידו החדש כמאמן נבחרת ישראל. "ארז אדלשטיין הוא חלק בלתי נפרד מהעובדה שהפועל חזרה להיות מועדון מוביל בצמרת הכדורסל הישראלי", אמר יו"ר המועדון רמי כהן. "מעבר להישגים המקצועיים, ארז דאג לטפח ולקדם שחקנים ישראלים וותיקים וצעירים כאחד. כמו כן ארז ייצג את המועדון נאמנה על המגרש ומחוצה לו. באופן אישי אני יכול לומר שמעבר למאמן, הרווחתי חבר. לא הסתרתי מעולם את דעתי שארז הוא המאמן מספר אחת בארץ. אני רוצה לאחל לארז המון הצלחה בנבחרת ומשוכנע שעוד נשתף פעולה בעתיד". אדלשטיין אמר בדברי הפרידה: "המון תודות לחברים האדומים שעזרו לי להצעיד בחזרה את הפועל תל אביב לצמרת הכדורסל הישראלי".

מאז אמצע העונה בהפועל תל אביב הייתה קיימת אי וודאות גדולה לגבי המשך דרכו של המאמן הג'ינג'י. הבחירה בו כמאמן הנבחרת הובילה רבים בסביבתה של הקבוצה להאמין כי יבחר להתמקד בנבחרת ישראל ולא בקבוצה עם סיום העונה, וכמו כן אי ההגעה לחצי גמר הפלייאוף הוסיפה לאי הוודאות. היו"ר רמי כהן היה מתומכיו הגדולים לאורך רוב הדרך, ובימים שלאחר סיום העונה התעקשו רבים מאנשי הפועל כי יוביל למהלך שימשיך את דרכו של אדלשטיין בקבוצה.

כרגע, חמשת המועמדים להיכנס לנעליו של אדלשטיין הם מאמן מכבי חיפה דני פרנקו, עוזר מאמן צסק"א מוסקבה דן שמיר, מאמן נבחרת ישראל לשעבר אריק שיבק, מאמן הפועל אילת עודד קטש ומאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג. המאמן שימונה למאמן האדומים יזכה להדריך את הקבוצה בעונה הבאה באולם החדש במתחם הדרייב אין שמכיל 3,400 מקומות.

דן שמיר עוזר מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
בין המועמדים לתפקיד. דן שמיר/מגד גוזני

אדלשטיין הגיע להפועל תל אביב בעונת 2011-2012 כאשר זו שיחקה בליגה הלאומית וכבר בעונתו הראשונה הקבוצה העפילה בצורה מרשימה לליגת העל. בעונתו השנייה בקבוצה הצליח להוביל את הקבוצה למקום השמיני ולשלב רבע גמר הפלייאוף כולל ניצחון בדרבי לאחר תשע שנים.

העונה הנוכחית הייתה מלאת במהמורות עבור האדומים שנזרקו מבית מכבי בראשון לציון וחזרו להדר יוסף. בקבוצה החתימו עם תחילת העונה את רביב לימונד לחוזה לשלוש שנים, כשהשחקן שהגיע מירושלים עשה זאת לא מעט בזכותו של אדלשטיין, והוא הפך לאחד מכוכבי הליגה. עד לשבועות בודדים לפני פתיחת העונה הייתה הפועל רק עם זר אחד חתום, קרלון בראון, שהסתמן כאחד מכוכבי ליגת העל, ולאחר מכן הצטרפו ג'וש אוונס ו-וינסנט קאונסיל שלאורך כל העונה היה מועמד לשחרור. ג'סטין הארפר חתם בקבוצה סמוך למחזור הפתיחה.

האדומים פתחו נהדר את המשחקים, אך במקביל העובדה כי קאונסיל קיבל דקות בודדות ולא הצטיין הובילה את הקבוצה לשקול את החלפתו. המאמן בחן מספר שחקנים, אך ההחתמה שהגיעה במקומו, אנתוני מארשל, הגיעה סמוך לסיום העונה, וגם אכזבה. קאונסיל לבסוף סיים את העונה כזר הרביעי של האדומים. הירידה של הפועל הגיעה בעקבות מכת פציעות כשמתן נאור, רביב לימונד, טמיר אריאלי ויותם שירן נפצעו בזה אחר זה, והותירו את יהונתן שולדבראנד וגולן גוט כצמד הישראלים המוביל של האדומים. למרות זאת, סיימה הפועל את העונה במקום הרביעי ובחצי גמר גביע המדינה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully