וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רמי גרשון חתם לארבע שנים בגנט

לאחר שלושה שבועות של דיונים עם בוורן, הבלם שוחרר ויחבור למאמנו לשעבר ונהייזנברוק, עימו שיתף פעולה בהצלחה בעבר

רמי גרשון נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עובר לגנט. רמי גרשון/ברני ארדוב

עכשיו זה רשמי: בלם נבחרת ישראל רמי גרשון חתם לארבע שנים במדי גנט, שתהיה קבוצתו הרביעית בבלגיה. כזכור, מיד בתום העונה סגר גרשון את כל תנאיו בגנט וסוכנו דודו דהאן הודיע שהוא רשאי לעבור לכל קבוצה שיחפוץ תמורת סכום של 400 אלף יורו שמופיע בסעיף השחרור שלו. אלא שבוורן, במדיה היה חתום גרשון לעונה נוספת, הכחישה שלשחקן יש סעיף שחרור. לאחר שלושה שבועות של דיונים בנושא, יצאה היום (שלישי) ההודעה הרשמית. גרשון הוא מעתה שחקנה של גנט.

הבלם בן ה-25, ששוהה עם נבחרת ישראל במקסיקו, יחזור לשחק תחת המאמן היין ונהייזברוק שהדריך אותו בהצלחה מרובה בקורטרייק. גרשון הגיע לבוורן בקיץ לאחר עונה לא מוצלחת בסטנדרד ליאז' וסלטיק. הוא פתח את העונה בהרכב, אך לאחר מכן נפצע ונעדר חמישה חודשים. הוא חזר בראשית פברואר ועזר לקבוצה לשרוד בליגה. בסך הכול, רשם גרשון העונה 18 הופעות ליגה ונבחר לשחקן העונה של בוורן על ידי אוהדי הקבוצה.

השחקן משחק בבלגיה מאז קיץ 2009 ועבר בסטנדרד ליאז', קורטרייק ובוורן כשבתווך הושאל לחצי עונה לסלטיק. לגרשון 18 הופעות במדי נבחרת ישראל בהן כבש שני שערים. בגנט שיחקו בשנים האחרונות גילי ורמוט ושלומי ארבייטמן.

בתחילת מאי פורסם: גרשון עובר לגנט לארבע שנים

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully