וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדשלטיין: "מקווה שזאת לא סדרה של 3:0"

אחרי ההפסד לאילת, מאמן הפועל ת"א חושש מסוויפ. חסין על ניצחון חולון על ירושלים: "משהו מיוחד", פרנקו: "פוצצו אותנו"

מאמן הפועל חולון אלעד חסין. מגד גוזני
בחולון חוגגים 1:1/מגד גוזני

הפועל חולון אירחה את הפועל ירושלים, והצליחה להשוות ל-1:1 בזכות ניצחון 75:79 על הקבוצה הנוצצת מהבירה. אם במשחק הקודם טעויות של החולונים מנעו מהם לנצח, הפעם היה פוקוס עד הסוף, בעיקר מצד שלומי הרוש שהפגיז מעבר לקשת כשנותרו 10 שניות לסיום. ירושלים, שקיוותה לסדרה קצרה ברבע הגמר, תצטרך להזיע.

סוכן השחקנים מישקו רזנאטוביץ', שמייצג גם את מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט, נכח במשחק. רזנאטוביץ' שוחח במחצית באריכות עם מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל.

"מהמשחק הראשון אמרתי לחבר'ה שאנחנו יכולים לנצח", סיפר מאמן חולון אלעד חסין. "יש כאן משהו מיוחד, זה משחק של לב ולחימה, והקהל הזה דחף אותנו גם כשלא היינו הכי טובים. מגיע קרדיט לקפטן שלנו שלומי הרוש, שהראה תעוזה ואומץ. היום האמנו וגם העזנו, חשבנו מחוץ לקופסה".

"עבורנו זו תמיד היתה סדרה", ניתח סקוטי ריינולדס. "הראנו כמה חשוב לנו לנצח. יש לנו עוד דברים לשפר, אבל ככל שנהיה יחד, נשתפר. אנחנו לוקחים עכשיו משחק אחר משחק, עשינו כמה טעויות הערב ונלמד מהן. היה מדהים, היה חם, ועכשיו אנחנו רוצים לנצח עוד יותר".

המאמן המפסיד בראד גרינברג: "זה היה משחק קשה, זה הפסד כואב. היו לנו יותר מדי איבודים אבל צריך לתת קרדיט לאגרסיביות שלהם בהגנה. אנחנו צריכים לחשוב איך למנוע מהם את החדירות". על הפציעה של ארטיום פרחוסקי, שייבדק מחר, אמר המאמן: "נדע יותר לאחר הבדיקה. גם ג'וש דאנקן סוחב פציעה".

שחקני הפועל חולון סקוטי ריינולדס, לורנס באוורס. מגד גוזני
ריינולדס על הרצפה: "היה מדהים, היה חם"/מגד גוזני

מי שנמצאת על סף הדחה היא הפועל תל אביב, שנכנעה 83:78 להפועל אילת ונצחה לפיגור 2:0. "לא הצלחנו לנצח כי דברים קטנים מנצחים משחקים גדולים", אמר ארז אדלשטיין. "עוד ריבאונד הגנה אחד, עוד עבירה חכמה, עוד פעם שבה הולכים לקו. ברבע השני, במקום לרוץ, המשכנו לזרוק מבחוץ. אמרתי את זה בשבוע שעבר - אילת קבוצה יותר עמוקה, יותר מאוזנת, יש להם משחק פנים ומשחק חוץ ולנו אין משחק חוץ. אני רוצה לקוות שזו סדרה ששווה יותר מ-0:2 או 0:3, ונעשה את הכול כדי לחזור לכאן בשבוע הבא".

המאמן המנצח עודד קטש אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים שהם יודעים איך זה בספורט, ויש לנו מומנטום טוב וצריך שלא לחשוב על משחק הבית הבא אלא ללכת למשחק בהדר יוסף ולנצח שם. הפועל תל אביב לא תוותר עד השנייה האחרונה, וגם מהמשחק הזה יש מה ללמוד. לקראת המשחק הבא אני לא ממש צריך להוריד את השחקנים לקרקע. לפני משחקי חוץ שחקנים לא מרגישים שהם פייבוריטים, וכולנו מבינים את ההישג שעשינו במשחק מספר 1". על קווין פאלמר, המצטיין במשחק, אמר המאמן: "הוא אחד המנהיגים של הקבוצה, אם לא ה-מנהיג".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין. מגד גוזני
"דברים קטנים מנצחים משחקים גדולים". אדלשטיין/מגד גוזני

במשחק הנוסף של היום מחצה עירוני נס ציונה 59:79 את מכבי חיפה ואיזנה את הסדרה ל-1:1. "אני אומר לשחקנים שלי כל הזמן שכשאתה משחק סדרה, הדבר הכי משמעותי זה מי חזק יותר בראש, מי מנטאלית יכול להתמודד עם זה", אמר המאמן המנצח נדב זילברשטיין. "בסדרה של חמישה משחקים יש הפסדים וניצחונות והחוכמה היא להבין שהמשחק הקרוב הוא הכי חשוב ושום דבר מעבר לזה. כל מי שהיה פה באולם הבין מה זה הקהל הזה בשבילנו. כל השנה אנחנו מדברים עליו, נבנה פה משהו מדהים שיילך איתנו שנים. הקהל הזה הוא השחקן השישי-שביעי ושמיני שלנו".

על קורי קאר, מהבולטים בשורות נס ציונה הערב, אמר זילברשטיין: "אתם שוכחים דבר אחד, קורי הוא שחקן NBA, שחקן שנבחר בדראפט במקום גבוה, שחקן שהיה פה סקורר, זה לא מישהו שגדל כשחקן משלים, אלא היה פה סקורר בקבוצות שעשו דברים. אין מה להתפלא על דברים שהוא עושה, יש לו המון ניסיון והבנה מה עושים כדי לנצח משחקי פלייאוף. הוא הביא את זה היום כמו שאר החבר'ה. הרבה זמן הוא משחק הרבה דקות, בסיבוב השני והשלישי הוא שיחק מעל 15 דקות, לא השתנה כלום. יש לו תפקיד חשוב בשבילנו, והוא עושה אותו יפה".

קורי קאר עצמו אמר: "אני בן 38 והסיבה שאני יכול להמשיך לשחק אחרי גיל 35 או 36 זה כי קיבלתי תפקיד מסוים. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, וידעתי שברגע שאני בא לנס ציונה אני אתפקד כמנהיג על ומחוץ למגרש. כשחקן ותיק אתה צריך לדעת לקבל את התפקיד הזה אם אתה רוצה להמשיך לשחק, אני מקווה שאנשים ידעו לקבל את זה. לא קיבלתי הרבה הזדמנויות בתחילת העונה ולא בגלל שלא הייתי בכושר, זו החלטה של מאמן, אבל קיבלתי את זה, אני מקצוען, ואני מקבל כסף לעשות את העבודה שלי. אני אוהב את המשחק הזה, אני משחק מאז גיל 5, וכל עוד יתנו לי עבודה בישראל, אני אמשיך לשחק. אנחנו צריכים לגנוב משחק בחוץ כדי לנצח את הסדרה".

בצד המפסיד, אמר דני פרנקו: "אנחנו צריכים ללמוד לשחק בק טו בק נגד אותה קבוצה. מה שקרה לנו פה היום קרה לנו נגד ירושלים ונגד סיינה. פוצצו לנו את הצורה מכות רצח, ובמקום להישאר חדים ולעשות את הדברים שאנחנו עושים טוב, התעסקנו בלהתבכיין ואסור שזה יקרה. נפלנו לאגרסיביות שלהם. לא יכול להיות שברבע הראשון נעיף כדורים מאחורי הגב. נאסוף את עצמנו, ונחזור ביום שני הביתה ונזכור כמה זה כואב לשחק נגד נס ציונה. אין הבדל גדול בין הקבוצות במקום השני עד השביעי. הכסף לא עושה קבוצות יותר טובות, גם אותו צריכים לדעת לחלק נכון. זה לא מפתיע שירושלים הפסידו לחולון, זה קורה כל שנה, וזה לא הפתעה שהפסדנו היום".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. ברני ארדוב
"נבנה פה משהו מדהים שיילך איתנו שנים". זילברשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully