וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א קיבלה 1,400 כרטיסים נוספים למשחק מול ב"ש

30.4.2014 / 21:24

בסך הכל, צפויים כ-3,500 צהובים ללוות את האלופה שבדרך במשחק ההכתרה. גולדהאר ינחת בקרוב, מיטרוביץ' עשוי לפתוח

one

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) כי הנהלת הפועל באר שבע הקצתה 1,400 כרטיסים נוספים עבור האוהדים הצהובים לקראת המשחק בין הקבוצות בשבת – משחק שעשוי להיות משחק ההכתרה של המוליכה - ובסך הכל צפויים כ-3,500 אוהדים ללוות את האלופה שבדרך. כזכור, למרות הביקוש העצום מתל אביב, הוקצו בתחילה רק 1,700 כרטיסים שנחטפו תוך שעה. כמות הכרטיסים הנוספת תעמוד למכירה החל ממחר (חמישי) לבעלי המנויים בלבד ותתקיים באמצעות אתר האינטרנט של 'לאן', החל מהשעה 19:00. במכבי תל אביב ממליצים לאוהדים לסיים את איסוף הכרטיסים ביום שישי ולא להמתין ליום המשחק בווסרמיל, בשל העומס הצפוי על האצטדיון.

במועדון מורגשת במהלך כל השבוע תכונה מיוחדת לקראת המשחק בשבת, כאשר על פי מצב הנקודות בטבלה גם תיקו יספיק לצהובים לחגוג אליפות שנייה ברציפות ולשחזר את הזכייה בעונת 1995, שהוכרעה גם אז במשחק חוץ בבאר שבע. הבעלים מיטש גולדהאר צפוי להגיע לישראל ביממה הקרובה, לראשונה מאז ההפסד 3:2 לבאזל במסגרת שלב 32 האחרונות הליגה האירופית.

בפן המקצועי צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה, למעט כמובן ברק יצחקי הפצוע. ניקולה מיטרוביץ' שנפגע בדרבי בשבת והיה בספק, צפוי להיכלל בסופו של דבר בסגל ואולי אף לפתוח בהרכב, כמו גם ערן זהבי שנכנס כמחליף בדרבי, אך הספיק להחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סבל.

ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייכלל בסגל ואולי יפתח. מיטרוביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully