וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי מאמין שבארסה תמכור אותו אחרי המונדיאל הקרוב"

בספרד לא מפסיקים לעסוק בקריסה הגדולה ובעתיד הפרעוש, שעשוי לעבור לפ.ס.ז': "הוא נעלם במאני טיים וגמר את הקבוצה". דיווח: ריאל מדריד הציעה לרכוש אותו בקיץ האחרון

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. Daniel Tejedor, AP
זמן לומר שלום? מסי/AP, Daniel Tejedor

שלושה הפסדים רצופים תוך שבוע, שפחות או יותר גמרו את העונה של ברצלונה, אלא אם כן יבוא שינוי דרמטי בליגה, גרמו לבלגן גדול בקבוצה הקטאלנית וספרד כולה עוסקת בימים אלה בעתיד של בארסה והעתיד הזה, כך נראה, יביא עמו שינויים עצומים.

ההפסד בגמר גביע המלך מול ריאל מדריד, שהגיע אחרי ההדחה מול אתלטיקו בליגת האלופות וההפסד בגרנאדה שהשאיר את בארסה מאחור במרוץ האליפות בלה ליגה, עורר את מחול השדים הנוכחי. בעיתון הקטאלני "ספורט", שבדרך כלל מציג חזית מאוד אוהדת כלפי הקבוצה, טוענים היום (שישי) כי בסביבתו של ליאונל מסי משוכנעים שהקבוצה רוצה למכור אותו.

ניימאר ייעדר כחודש, בנבחרת ברזיל מודאגים

רונאלדו היה טוב ממסי: יוכין מסכם את הקלאסיקו

זלאטן איברהימוביץ' שחקנה הפצוע של פריס סן ז'רמן. AP
בקרוב יחבור שוב למסי? זלאטן/AP

הסיבות לכיוון המחשבה הזה של מסי ומקורביו הן העובדה שבארסה מסרבת לשפר את חוזהו ל-25 מיליון דולר בעונה, כמו שהוא דורש וההצעות שמגיעות מפריס סן ז'רמן בתקופה האחרונה. מסי מאמין שהקבוצה הצרפתית לא הייתה הולכת על צעד כזה ללא ברכת הדרך של ברצלונה. מחירו של השחקן לא השתנה ועומד על 250 מיליון דולר, אבל מדובר בסכום שהפריזאים יכולים להשקיע אם ילכו על העסקה בכל הכוח.

ב"ספורט" גם מדווחים כי בקיץ האחרון מסי דחה הצעה מכיוונה של לא אחרת מאשר ריאל מדריד, שהייתה מוכנה לשלם את אותם 250 מיליון דולר, בעזרתה של אדידס, על מנת להעביר את השחקן ללבן. בינתיים, על פי ה"אס", לא מדובר רק בתחושות מכיוונם של מסי ואנשיו. חברי ההנהלה של ברצלונה החליטו לאשר את עסקת העברתו, ככל הנראה לפריס סן ז'רמן (כאשר ריאל, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי הן עדיין אפשרויות קיימות) מיד לאחר המונדיאל הקרוב אם עד אז לא ייחתם הסכם על הארכת חוזה בין השחקן לברצלונה.

בינתיים, בספרד גם מנסים להבין מה עובר על מסי, שנעלם לחלוטין בכל אחד משלושת ההפסדים של בארסה ונראה מנותק מהקבוצה לאורך רגעים ארוכים. חואן נואל אסנסי, קפטן הקבוצה לשעבר, אמר: "יש למסי בעיה, בעיה גדולה אפילו, בתקופה האחרונה. זה לא קשור לכסף או למונדיאל לדעתי. אני מופתע ומודאג מזה, ברור שמשהו מאוד לא בסדר שם, הגישה שלו לא כמו שהייתה בעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
גם ריאל עדיין אופציה/AP

גם פרשן ה"ספורט", לואיס מסקארו, כתב דברים ברוח דומה: "מסי הוא לא הבעיה של בארסה, אבל יש לו בעיה וזה ברור. שלושה משחקים מכריעים, אפס שערים. שלושה גמרים רצופים, והוא לא הופיע. השחקן הטוב בעולם נעלם ברגע המפתח של העונה וזה גמר את הקבוצה, שתלויה בו בצורה מוחלטת".

לסיום, באותו עיתון גם פירטו את חמשת המהלכים בהם צפויה לנקוט הנהלת ברצלונה כתגובה לכישלון הגדול:

1) דיונים מול פיפ"א לגבי העונש שימנע מהמועדון להחתים שחקנים בעונה הקרובה.

2) פגישות עם מסי על מנת להבין את הצד שלו לקראת העתיד.

3) החתמת מאמן חדש, כאשר ברור כי טאטה מרטינו יעזוב לאחר שהניסוי עמו כשל.

4) החתמה של שישה או שבעה שחקנים חדשים, מהם ארבעה שחקני הרכב, בהנחה כי העונש מפיפ"א אכן יוסר.

5) ניקיון חדר ההלבשה. מלבד עזיבתם של ואלדס ופויול, גם פינטו, אלבס, מסצ'ראנו, אלכסיס, פדרו וטייו בדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully